LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service van Telfort

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

Bedenk bij elk eigen bericht: "zit er meer zin in dan azijn?" Is het antwoord nee, gooi het bericht dan weg.
Dit is jouw onderschrift, maar wat moet je toch met 2 handleidingen? 1 is toch genoeg?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door Barman »

e-chec schreef: Het verbaast mij waar men op dit forum soms geïnteresseerd in is, maar ik geef u graag antwoord.
Het verbaast mij waar mensen een probleem van kunnen maken. Je hebt een handleiding. Waar maak je je druk om?

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

Dag Ciske,

Dat onderschrift staat er al heel lang en ik handhaaf het graag. Op het forum is een aantal mensen heel actief met soms tientallen reacties per dag. Een deel daarvan is altijd positief ingesteld. Een voorbeeld, dat mij direct te binnen schiet is “Shine”.

Een aantal anderen maakt er dagwerk van om over de inbreng van de TS of andere bezoekers zure en afbrekende opmerkingen te maken. Dat vind ik jammer. Mijn onderschrift is bedoeld om het gehalte aan positieve en ondersteunende reacties op te voeren.

Maar nu mijn vraag. Kun je mij duidelijk maken welk verband je ziet tussen het genoemde onderschrift en mijn wens om de 2 toegezegde handleidingen ook daadwerkelijk te ontvangen?

Met vriendelijke groet,

e-chec

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

Dag e-chec

Er zit niet direct een verband tussen jouw onderschrift en je vraag. Maar alsnog , als jij positieve of normale reacties wilt, verbaasd mij dat onderschrift wel.

Alsnog wat maakt het uit ( ondanks de toezegging) of je nou 1 of 2 handleidingen hebt? Meestal komen providers hun afspraken niet na. ( niet allemaal).

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

Dag Ciske, Devious en Barman,

Jullie vragen je af waarom ik beslist twee handleidingen wil hebben. Ik zal jullie uitleggen hoe ik er over denk.

Toen ik het installatiepakket van Telfort ontving zouden daar normaal gesproken twee afstandbedieningen, twee TV-ontvangers, vier batterijen, twee handleidingen en een montagevoorschrift in hebben moeten zitten. Dat bleek niet het geval, de handleidingen en het montagevoorschrift ontbraken. Het pakket was incompleet.

Nu zou ik daar geen probleem van hebben gemaakt als er tenminste 1 handleiding was meegeleverd. De montage was gelijk aan die van de KPN interactieve TV, die ik al enkele jaren heb gebruikt.

Die ene handleiding, die voor mij onmisbaar is en die ik dus beslist wilde hebben, ontbrak echter. Daarom heb ik contact opgenomen met Telfort Klantenservice. Mijn ervaring daarmee heb ik beschreven bij de start van dit topic.

Toen de weg via Telfort Klantenservice doodliep heb ik Telfort Webcare een PB gestuurd. Na enige tijd bleek mij dat Telfort Webcare niet op PB’s reageert. Om die reden ben ik dit topic gestart. Ook dat kunt u nalezen in het startbericht van dit topic.

Aan het eind van dat startbericht heb ik gevraagd om mij alsnog de twee handleidingen toe te sturen, die ik bij een correcte toezending van het installatiepakket ook zou hebben ontvangen. Ik heb niet gevraagd om het montagevoorschrift, dat had ik toch niet meer nodig.

Op dat verzoek heeft Henk van Telfort Webcare in een wijziging op zijn eerdere bericht op 26 juni positief gereageerd en toegezegd dat de twee handleidingen zouden worden toegestuurd. Omdat ik kort daarvoor met vakantie was gegaan heb ik vanaf mijn vakantieadres gemeld dat ik pas later zou kunnen berichten of en zo ja hoe mijn probleem was opgelost. (Ciske, dat is in overeenstemming met mijn tweede onderschrift)

Afgelopen zaterdag heb ik geschreven dat ik blij ben dat ik 1 handleiding heb ontvangen. Tevens heb ik aangegeven dat ik teleurgesteld ben dat Telfort zich niet aan de toezegging van Henk heeft gehouden. Of ik er mee kan leven dat ik slechts 1 handleiding heb? Ach zeker wel, maar ik heb toch willen melden dat mijn tevredenheid niet 100% is. Dat is bij mij nooit het geval als ik minder krijg dan wat er is toegezegd.

Ik hoop dat deze toelichting voor jullie toereikend is.

Met vriendelijke groet,

e-chec

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

Afgelopen zaterdag heb ik geschreven dat ik blij ben dat ik 1 handleiding heb ontvangen. Tevens heb ik aangegeven dat ik teleurgesteld ben dat Telfort zich niet aan de toezegging van Henk heeft gehouden. Of ik er mee kan leven dat ik slechts 1 handleiding heb? Ach zeker wel, maar ik heb toch willen melden dat mijn tevredenheid niet 100% is. Dat is bij mij nooit het geval als ik minder krijg dan wat er is toegezegd
Ik heb dat gelezen en vind dat jij gelijk hebt. Toezeggingen van Telfort moeten ze nakomen. En dat ze niet op pb's reageren zegt meer over Telfort dan over jou.

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

:D

Thanks, Ciske

e-chec

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

e-chec schreef:
Telfort webcare schreef:@ e-chec,

Excuus voor de late reactie.

Ik wil de twee ontbrekende handleidingen graag versturen, zou je via een privébericht je postcode en huisnummer kenbaar willen maken? Dan komen ze zo snel mogelijk jouw kant op!

Update: Gegevens ontvangen en de handleidingen kom jouw kant op!

Henk
Dag Henk,

Op 21 juni beloofde je de twee ontbrekende handleidingen Interactieve TV toe te sturen. Ondertussen ben ik op vakantie geweest en daarom heb ik pas nu kunnen vaststellen, dat ik inderdaad een pakket van Telfort heb ontvangen.

Onze TV's staan in de woonkamer en op de zolderkamer, twee trappen hoger. Als de totale verzending in 1 keer goed was gegaan had ik bij beide TV's een handleiding gehad. Ik hoopte dan ook dat ik de handleiding Interactieve TV in tweevoud zou ontvangen.

Helaas, het pakket bevatte slechts 1 handleiding. Met die ene handleiding ben ik blij, maar ik ben toch ook een beetje teleurgesteld. Je hebt er toch 2 toegezegd ?

Met vriendelijke groet,

e-chec
Dat is inderdaad erg vervelend en wordt nogmaals met spoed opgepakt. Zou je mij kunnen aangeven welke van de twee handleidingen je hebt ontvangen? Dan wordt de missende handleiding zsm naar je opgestuurd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door devious »

:lol:

Serious? Webcare leest niet meer...slecht zeg, heel slecht. TS heeft daarmee een goed punt.

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

Dag Henk van Telfort Webcare,

Ik zou graag een Handleiding Interactieve TV van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,

e-chec

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door devious »

je kunt er maar beter weer twee vragen hoor. Ze lezen maar half, die TelfortNepcare..

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

devious schreef:je kunt er maar beter weer twee vragen hoor. Ze lezen maar half, die TelfortNepcare..
:lol: :lol:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door Barman »

Telfort webcare schreef:
e-chec schreef:
Telfort webcare schreef:@ e-chec,

Excuus voor de late reactie.

Ik wil de twee ontbrekende handleidingen graag versturen, zou je via een privébericht je postcode en huisnummer kenbaar willen maken? Dan komen ze zo snel mogelijk jouw kant op!

Update: Gegevens ontvangen en de handleidingen kom jouw kant op!

Henk
Dag Henk,

Op 21 juni beloofde je de twee ontbrekende handleidingen Interactieve TV toe te sturen. Ondertussen ben ik op vakantie geweest en daarom heb ik pas nu kunnen vaststellen, dat ik inderdaad een pakket van Telfort heb ontvangen.

Onze TV's staan in de woonkamer en op de zolderkamer, twee trappen hoger. Als de totale verzending in 1 keer goed was gegaan had ik bij beide TV's een handleiding gehad. Ik hoopte dan ook dat ik de handleiding Interactieve TV in tweevoud zou ontvangen.

Helaas, het pakket bevatte slechts 1 handleiding. Met die ene handleiding ben ik blij, maar ik ben toch ook een beetje teleurgesteld. Je hebt er toch 2 toegezegd ?

Met vriendelijke groet,

e-chec
Dat is inderdaad erg vervelend en wordt nogmaals met spoed opgepakt. Zou je mij kunnen aangeven welke van de twee handleidingen je hebt ontvangen? Dan wordt de missende handleiding zsm naar je opgestuurd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Hij heeft die voor ontvangers die op de begane grond geplaatst zijn en heeft er dus nog een nodig voor ontvangers die op de zolderverdieping geplaatst worden. Dus wel opletten dat jullie dit niet niet door elkaar halen en hem er niet nog eentje voor de begane grond sturen!

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

Dag Barman,

Kent u Statler en Waldorf? Mocht dat niet het geval zijn, dan zult u hen beslist direct voor ogen hebben als ik vertel wie dat zijn.

Statler en Waldorf zijn de balkonmannetjes in de Muppet Show. Ze zitten tijdens de voorstelling naast elkaar en leveren constant zeurderige kritiek op de voorstelling. Ze vinden zichzelf ontzettend leuk en barsten met grote regelmaat uit in een bulderende lach.

Aan een optreden deelnemen doen ze beslist nooit. Als je ze een aantal keren hebt gezien snap je waarom. Ze leveren zelf dolgraag kritiek, dat is hun grootste plezier, maar op de bühne staan en zelf bekritiseerd kunnen worden, dat zal hen nooit gebeuren.

Toen ik uw reacties op mijn topic las en daarna enkele van uw reacties op andere berichten – bijna 1300 in minder dan een jaar tijd - zag, schoot mij ineens het beeld van dat balkon en die mannetjes te binnen. U hebt nog nooit zelf een topic gestart en levert voortdurend kritiek op de topic starters, in feite net als de balkonmannetjes.

En dan is natuurlijk uw vraag op wie van die twee mannetjes u naar mijn mening lijkt. Op Statler of op Waldorf? Nu, eigenlijk toch op geen van beiden. Want weet u, Statler en Waldorf zijn vaak leuk.

Met vriendelijke groet,

e-chec

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door devious »

nah e-chec... niet zeuren hoor

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:nah e-chec... niet zeuren hoor

Tja :roll:

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

Ik heb de handleiding Interactieve TV gisteren ontvangen.

Henk van Telfort Webcare, hartelijk dank.

e-chec

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door devious »

Jemig!... Dat heeft echt onmogelijk lang geduurd. Als dat bij de service van Telfort hoort: geen reclame

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door e-chec »

Aan Telfort Webcare,

Ik heb sinds kort een tweede probleem, waarvoor ik u opnieuw benader. Zoals ik eerder in een bericht op dit forum heb aangegeven heb ik een broer, die ook is overgestapt naar Telfort All-in One. Ik heb dat samen met mijn zoon voor hem geregeld, want mijn broer woont weliswaar op zichzelf, maar is niet in alle opzichten zelfstandig.

In de aanvraag is aan Telfort verzocht om de afzegging bij UPC voor televisie en bij KPN voor telefoon te regelen. De overstap heeft plaatsgevonden op 6 juni 2013. Op 2 juli werd echter door UPC het kwartaalbedrag voor het 3e kwartaal geïncasseerd en op 17 juli boekte KPN kosten voor telefoon af. Kennelijk is de afzegging bij beide bedrijven niet goed gelukt.

Ik heb in overleg met mijn broer beide incasso’s gestorneerd. Ik vraag u vriendelijk om de afzegging bij UPC en KPN in orde te maken.


Daarnaast heeft mijn broer twee maanden gratis het Telfort Pluspakket gekregen. Onlangs werd per e-mail gevraagd of hij dat Pluspakket tegen betaling wil voortzetten. Als hij dat niet wilt, moet hij dat via Mijn Telfort voor 6 augustus in orde maken.

Hij wil dat Pluspakket niet houden, maar met de afzegging van het Pluspakket via de computer heeft mijn broer een probleem. Hij heeft nog geen “Mijn Telfort” aangevraagd en vindt het omgaan met computers niet gemakkelijk. Ik zou hem daarbij wel kunnen helpen, maar ik woon op 150 km afstand, dus dat is lastig. Ik vraag u daarom om dat voor hem te regelen.

Als u op het forum reageert met de vraag, om via een PB gegevens toe te sturen, zal ik dat doen.

Met vriendelijke groet,

e-chec

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Service van Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

UPC voor televisie


Deze hoor je zelf op te zeggen, providers zeggen alleen abo's van internet op, niet van tv.

Gesloten