LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Insteekkaart Online

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door stekel »

Ik heb een TV aangeschaft waar een insteekkaart in moet. Ik heb van online zo'n digitenne kastje nu vraag ik een insteekkaart bij Online aan,en die kost 69,95 euro. Is zoiets normaal?

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door harley68 »

ja volgens mij is dat de prijs. Bij canal Digitaal is zo'n kaart volgens mij zelfs duurder.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb een TV aangeschaft waar een insteekkaart in moet. Ik heb van online zo'n digitenne kastje nu vraag ik een insteekkaart bij Online aan,en die kost 69,95 euro. Is zoiets normaal?
Ja het is een module die in je TV moet en die kost inderdaad dat bedrag,in die module steek je de smartcard.Is ook zo bij Ziggo en UPC etc.

gr Henk

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Even zoeken naar een CONAX CI module. Die zijn goedkoper en werken prima met digitenne.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door eleven »

stekel schreef:Ik heb een TV aangeschaft waar een insteekkaart in moet. Ik heb van online zo'n digitenne kastje nu vraag ik een insteekkaart bij Online aan,en die kost 69,95 euro. Is zoiets normaal?
Dan koop zoiets via internet en je bespaart +/- 20 euro.

http://www.cimodule.nl/winkel/smit-conax-module/

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door stekel »

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb een goedkope complete insteekkaart op marktplaats gevonden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door olaf79 »

stekel schreef:Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb een goedkope complete insteekkaart op marktplaats gevonden.
Wel even opletten dat hij de codering die er gebruikt wordt ondersteund anders ontvang je alleen de publieke zenders.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Insteekkaart Online

Ongelezen bericht door bprosman »

En opletten dat je een "Digitenne" versie koopt en niet die van UPC/Ziggo.

Gesloten