LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort activatie is grote opgaaf

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
trucker1985

Telfort activatie is grote opgaaf

Ongelezen bericht door trucker1985 »

Beste Telfort,

Aangezien je hier wel de juiste personen die ook daadwerkelijk bij Telfort werken (want via klantenservice is een apart bedrijf waar ze onder de naam Telfort werken) te pakken krijg het volgende. Ik heb weer TV aangevraagd bij Telfort, aangezien mijn huidige provider meer geen beeld op tv kanalen weergeeft dan wel tv beeld heb ik besloten om weer terug te keren. Het internet heb ik altijd behouden van Telfort. Nu krijg ik de tv ontvanger weer binnen, maar activeren kan niet omdat de opleverdatum op 19-05 is. Ga ook niet naar bijvoorbeeld een speelgoedwinkel voor een bestuurbare auto, maar dat dan de medewerker zegt, u krijgt nu alvast de afstandsbediening (het tv kastje), maar de bestuurbare auto (tv netwerk) kunnen wij een week later pas leveren.

Aangezien het zoveel problemen oplevert met de tv beelden van mijn huidige provider en me dochtertje al weken nu met slecht beeld haar tv zenders bekijkt, wil ik uiteraard zo snel mogelijk dan ook via Telfort willen kijken. Aangezien ik de juiste modem heb, lijkt het me een kleine moeite om in de administratie mijn tv te activeren. Is denk ik zo maar één muisklik en klaar, maar het blijkt via de klantenservice een 's werelds grote stap, vandaar dat ik hoop dat via deze weg ik een echte telfort medewerker te pakken krijg, die het zonder probleem kan activeren (las al diverse topics hier waar Telfort de tv kon activeren).

Daarnaast doen de meeste providers (waar ik ervaring mee heb) de ontvanger en tv signaal tegelijkertijd activeren. Waarom is dit bij Telfort (en KPN) dan niet het geval? Is in mijn ogen een rare werkwijze.

Alvast vriendelijk mijn dank.
Laatst gewijzigd door trucker1985 op 14 mei 2014 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv

Re: Telfort activatie is grote opgaaf

Ongelezen bericht door berndv »

trucker1985 schreef: Aangezien je hier wel de juiste personen die ook daadwerkelijk bij Telfort werken (want via klantenservice is een apart bedrijf waar ze onder de naam Telfort werken) te pakken krijg het volgende.
En die zogenaamde webcare activiteiten zijn daar niet onder gebracht? Die bedrijven "leveren" klantcontact, dat kan in 1e, 2e of soms zelfs 3e lijns support. De communicatie kan gaan via telefoon, mail maar ook dingen als webcare kunnen prima uitbesteed zijn.

Daarnaast zitten de mensen vaak gewoon op 1 en dezelfde afdeling en kunnen ze technisch allemaal hetzelfde. Of ze het mogen is vaak afhankelijk van hun rechten. Maar een uitbesteedde klantenservice doet meestal niet onder voor een interne oplossing.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@trucker1985,

Ik bekijk graag wat er aan de hand is en wat ik voor jou zou kunnen betekenen. Ik heb hiervoor jouw postcode, huisnummer en 06-nummer nodig, je kunt deze kenbaar maken in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

Jeroen

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Telfort webcare schreef:@trucker1985,

Ik bekijk graag wat er aan de hand is en wat ik voor jou zou kunnen betekenen. Ik heb hiervoor jouw postcode, huisnummer en 06-nummer nodig, je kunt deze kenbaar maken in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

Jeroen

we zijn benieuwd ±'''''''''''''''''

trucker1985

Ben ook benieuwd.

Maar had vandaag al het abonneenr en pincode ontvangen, dus kon me kind al blij maken met een goed tv signaal via OnlineTV van Telfort. Even wel een HDMI kabel moeten leggen van me pc naar tv, maar dan heb je alvast wat :). Ze kunnen blijkbaar het OnlineTV gedeelte van hun sneller activeren dan het tv signaal via het kastje.

trucker1985

Net privébericht gekregen van Jeroen die in ieder geval wel zijn best heeft gedaan (hier kan de klantenservice nog een voorbeeld aan nemen). Het is dan wel niet gelukt, maar we kunnen in ieder geval tot maandag via Online TV op de televisie al tv kijken en daarna via het kastje.

Nogmaals heel erg bedankt Jeroen voor de wel goede service :)

Gesloten