LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terug naar analoge tv (UPC)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
handdoekindering
Berichten: 65
Lid geworden op: 30 mar 2013 10:11

Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door handdoekindering »

In verband met bezuinigingen ben ik aan het kijken welke diensten en abonnementen opgezegd kunnen worden. Zo dacht ik mijn digitale tv op te zeggen en weer goedkoop analoog te gaan kijken.

Maar volgens mij biedt UPC dit niet meer aan. Maar dat zijn ze toch verplicht? Wie kan mij helpen?

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door riddert »

handdoekindering schreef:In verband met bezuinigingen ben ik aan het kijken welke diensten en abonnementen opgezegd kunnen worden. Zo dacht ik mijn digitale tv op te zeggen en weer goedkoop analoog te gaan kijken.

Maar volgens mij biedt UPC dit niet meer aan. Maar dat zijn ze toch verplicht? Wie kan mij helpen?
UPC

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door aarie25 »

MichielFRL schreef:Digitale TV krijg je er gratis bij (net zoals bij Ziggo) ;)
klopt als je tv er voor geschikt is tenminste, anders wordt dit niet ondersteunt, of gaat het storen :D
heb beneden digitaal met kastje, boven geprobeerd digitaal via de tv te kijken, maar dat ging helaas niet goed, maar heb gewoon weer analoog, dus geen probleem

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door moederslink »

@handdoekindering ....zucht!
Je blijft ad gang------ neem een simpel KPN abonnementje voor een tientje per maand , met zo.n draad naar een kastje op de vensterbank.....maar nu moet je wel weer eerst overstappen , toch? ?.. Ik begrijp he-le-maal niets van je idiote posts cq reacties , dus ik ben er nu verder klaar mee!
Good luck!

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door witte angora »

Je kunt toch ook tv kijken via internet? Uitzending gemist en zo. Hoef je alleen de internetkosten te betalen.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door encore »

witte angora schreef:Je kunt toch ook tv kijken via internet? Uitzending gemist en zo. Hoef je alleen de internetkosten te betalen.
Maar dan kun je niet èn TV kijken èn op een forum om aandacht vragen. Wellicht heeft de volgende iMac die optie wel...

handdoekindering
Berichten: 65
Lid geworden op: 30 mar 2013 10:11

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door handdoekindering »

Snuffel, ik zie nergens dat ik alleen analoge tv kan overhouden. Ze rekenen gewoon het maandbedrag van de minst duurste versie digitale tv als je alleen analoog wil hebben,18,70 per maand. Ik vind dat nog best veel. Ik wil alleen analoog, dus geen kastje en verdere dure toestanden. Wat moet ik dan betalen?
moederslink schreef: .....maar nu moet je wel weer eerst overstappen , toch? ?..
Ik heb al een abo en aansluiting van UPC, ik wil het versoberen.
Laatst gewijzigd door handdoekindering op 30 nov 2014 10:40, 3 keer totaal gewijzigd.

handdoekindering
Berichten: 65
Lid geworden op: 30 mar 2013 10:11

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door handdoekindering »

snuffel1 schreef:18 euro 70 per maand is het standaard abonnement voor radio/tv ontvangst elke kabelaar is daar aan gehouden want zij zijn verplicht om een aantal zenders door te geven. Dat UPC een paar zenders in digitale kwaliteit levert is een toevoeging voor tv's die dat aankunnen voor oudere tv's blijft het analoge signaal behouden.
Dan ga ik toch eens kijken of ik ergens een tweedehands antenne kan kopen, want ik vind 18,70 euro per maand echt heel erg duur. Reken dat eens om in guldens, dan wordt je helemaal bleek.

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door 16again »

handdoekindering schreef:Dan ga ik toch eens kijken of ik ergens een tweedehands antenne kan kopen,
Met een eigen antenne zijn geen analoge TV signalen te ontvangen.
Met een digitenne ontvanger zijn NPO1-3 en regionale zender gratis, voor commerciele zenders heb je abonnement nodig.
Koop geen dure digitenne ontvanger, mogelijk stopt digitenne dienst januari 2017

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door GJvdZ »

encore schreef: Maar dan kun je niet èn TV kijken èn op een forum om aandacht vragen. Wellicht heeft de volgende iMac die optie wel...
Ja hoor dat kan wel. Dat kan zelfs op de goedkoopste PC. :-) Je hebt alleen geen tweede scherm, slechts een tweede window.....

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door aarie25 »

handdoekindering schreef:
snuffel1 schreef:18 euro 70 per maand is het standaard abonnement voor radio/tv ontvangst elke kabelaar is daar aan gehouden want zij zijn verplicht om een aantal zenders door te geven. Dat UPC een paar zenders in digitale kwaliteit levert is een toevoeging voor tv's die dat aankunnen voor oudere tv's blijft het analoge signaal behouden.
Dan ga ik toch eens kijken of ik ergens een tweedehands antenne kan kopen, want ik vind 18,70 euro per maand echt heel erg duur. Reken dat eens om in guldens, dan wordt je helemaal bleek.
je kunt beter niets meer in guldens omrekenen :lol:
dan kom je er achter hoe duur nederland echt is :roll:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door kweenie »

Veel moderne televisies kunnen direct met dvb-t signalen omgaan. Dan heb je dus geen apart kastje nodig. Handigste is dus en even kijken wat je tv aan kan.

koektrommel
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 dec 2008 17:06

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door koektrommel »

U kunt uw abonnement opzeggen. De kans is groot dat UPC het signaal niet meer van de kabel haalt. Zo kunt u nog jaren analoog kijken, zonder een cent abonnementskosten te betalen. Tot het signaal wel eraf gehaald wordt.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door dhc »

Denkt u dat echt? Dat was misschien ooit maar nu niet meer hoor....

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

dhc schreef:Denkt u dat echt? Dat was misschien ooit maar nu niet meer hoor....
Ja dat is echt zo. Ik ben bijna 2 jaar geleeden verhuisd naar een nieuwe wonging. En er staat nog steeds een signaal van UPC op. :lol:

koektrommel
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 dec 2008 17:06

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door koektrommel »

dhc schreef:Denkt u dat echt? Dat was misschien ooit maar nu niet meer hoor....
Hier doen ze er al jaren over om de stekker eruit te trekken ;)

koektrommel
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 dec 2008 17:06

Re: Terug naar analoge tv (UPC)

Ongelezen bericht door koektrommel »

snuffel1 schreef:Kan gebeuren, bij een vorige bewoner die te laks is om de verhuizing door te geven of van een vorige bewoner die is gaan hemelen.
En al die tijd blijft de rekening onbetaald zonder dat dat een afsluiting betekent?

Gesloten