LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo-actie Media Markt Zoetermeer

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
rnijs
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2016 22:11

Ziggo-actie Media Markt Zoetermeer

Ongelezen bericht door rnijs »

Voorafgaand aan dit bericht wil ik graag even chronologisch uitleggen wat zich heeft afgespeeld:
- Op 27-2-2016 sluit ik een contract af met een medewerker van Ziggo in de Mediamarkt. Ik spreek met hem af dat mijn contract pas ingaat op 19 maart want dan loopt mijn aansluiting bij KPN af.
- Ik ontvang op 3 maart een bevestiging die aangeeft dat ik mijn spullen ontvang op 9 maart. Ik vraag na of mijn contract dan ook ingaat en dat blijkt in te gaan zodra ik teken voor de ontvangst van de spullen. Dit was niet de afspraak, maar kan gebeuren natuurlijk.
- 18 maart besluit ik de spullen aan te sluiten, helaas blijkt de verbinding niet te werken. Telefonisch contact gehad waarbij mij herhaaldelijk werd gevraagd of het ENE kabeltje wel goed was aangesloten. Een monteur kon pas een week later 's avonds komen.
- Ik bel met de afdeling opzeggingen want dit is wel vervelend. Na heel veel excuses kreeg ik aangeboden: - 25 euro compensatie, geen aansluitkosten, 3 maanden 25 euro korting, een CI+ module zou gratis worden opgestuurd en een maand gratis ziggo sport totaal en ik betaal pas nadat de monteur is geweest. Heel netjes, wel het verzoek om nog even te bellen als mijn factuur gestuurd wordt. Ik geef aan dat ik nog niets gehoord heb van de mediamarkt bon en hij zegt dat hij dit noteert in het systeem zodat jullie dat in ieder geval kunnen teruglezen.
- Ik bel met facturatie na ontvangst van mijn eerste factuur. Hij schuift mijn eerste betaaldatum op zoals gevraagd, de rest vergeet ik eigenlijk. Ik vraag hem wel waar mijn CI+ module blijft. Die stuurt hij me na.
- Tot mijn verbazing ontvang ik een bevestiging op 31 maart van de bestelling van een CI+ module voor 2 euro per maand
- Op 1 april bel ik wederom en krijg ik 24 euro om het eerste jaar CI+ te compenseren. Daarnaast laat zij ook mijn 17,50 aansluitkosten vervangen. Hele behulpzame mevrouw die in het verhaal hieronder nogmaals aan bod komt.

Onderstaand bericht heb ik ook op Facebook van Ziggo geplaatst:
Sinds 8 maart heb ik een abonnement bij jullie, eerder heb ik al aangegeven wat er allemaal bij was misgegaan. En helaas gaat het nog steeds niet goed, ik heb het abonnement afgesloten bij een ZIGGO medewerker in de MediaMarkt. Op het contract dat ik van hem meekreeg staat "Connect Complete & Play Complete, Media Markt e-voucher actie". Bij de actievoorwaarden die ik hierbij gekregen heb staat dat ik de bon "BINNEN 4 weken na de start van het abonnement zou ontvangen"
Voor het gemak heb ik dit aangegeven in het gesprek dat ik met de medewerker van opzegging had op 18 maart. Toen ik onlangs op 1 april wederom een gesprek had met een van jullie medewerkers, die overigens allebei heel behulpzaam waren (complimenten!), gaf ik wederom aan dat ik hier niets over had gehoord. Zij gaf mij een telefoonnummer dat ik vanaf dinsdag 5 april kon bellen, want dan waren de 4 weken voorbij. Op 5 april belde ik het nummer 0224-753074, ik kreeg een wachtmuziek die zeker 15 minuten duurde zonder dat er een melding tussendoor kwam. Toen besloot ik om toch maar met jullie te bellen. Wederom een behulpzame jongen (Pepijn volgens mij) die mij uiteindelijk toch maar vroeg het nummer nogmaals te proberen en anders de volgende dag terug te bellen. Het nummer werd zowaar beantwoord en ik kreeg iemand van de afdelingen "verhuizingen" die mij als oplossing gaf het nummer 0224-753074 te bellen. Ook bij jullie ontstond inmiddels onduidelijkheid. Deze wederom enorm behulpzame jongen ging naar een andere afdeling lopen en garandeerde mij (5 april) dat het uiterlijk vrijdag naar mij zou worden toegestuurd, er waren achterstand. Inmiddels heb ik ruim 2.5 uur met jullie aan de telefoon gehangen.
Afgelopen vrijdag, je raadt het waarschijnlijk ook, geen e-voucher. Gisteren belde ik opnieuw naar de afdeling facturatie want dat had Pepijn gezegd, daar kreeg ik een zeer bijdehante en bijzonder asociale jongen aan de telefoon. Volgens hem kan het gewoon 6 weken duren en hoeft ziggo zich helemaal niet aan de voorwaarden van de actie te houden en was mij dit al meerdere keren verteld. Je begrijpt dat ik op dit punt (mijn 5e telefonisch contact over deze voucher) wel klaar was met deze meneer en vroeg of ik mijn abonnement mocht ontbinden. Ik vroeg letterlijk "kan je mij doorverbinden met de afdeling opzeggingen", dit vond hij niet netjes want hij was immers een "u" voor mij?!?! Nadat hij wederom een discussie met mij aanging over dat dat niet zomaar kon, wilde hij mij zowaar doorverbinden met opzeggingen. Helaas kreeg ik niemand aan de telefoon en belde ik maar opnieuw. Gelukkig was deze meneer wederom heel vriendelijk en ging hij het uitzoeken en mij terugbellen. Hij belde snel terug en zei dat het een afdeling betrof die niet bij hem in het gebouw zat en dat hij hen zou mailen.

In de bijlage bij dit bericht de voorwaarden en de contractbevestiging.
Bijlagen
FullSizeRender.jpg
Sorry voor de onduidelijke bijlage, dat ligt aan de voorwaarden van dit forum.
(193.62 KiB) 5929 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 apr 2016 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo-actie Media Markt Zoetermeer

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hallo Peter,

Wat een verhaal! Het had zo'n mooi begin kunnen zijn. Sorry dat je er zoveel moeite in hebt moeten steken om het in orde te krijgen. Heb je de voucher inmiddels ontvangen?

Wil je via een privébericht op dit forum je postcode, adres en mobiele nummer sturen? Ik controleer dan de status en neem contact op om alle moeilijkheden en vragen op te lossen.

Groet,
David

Gesloten