LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: problemen met Mediabox

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Grietje Dekker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2018 20:09

Ziggo: problemen met Mediabox

Ongelezen bericht door Grietje Dekker »

Goedeavond, ik word de laatste 3 weken schandalig behandeld door Ziggo. Probleem begon bij een technisch probleem met een kleine extra mediabox. Gebeld met Ziggo en ze zouden een nieuwe sturen. Na een week kwam er een nieuwe. Maar de verkeerde (grote horizonbox). Gebeld met Ziggo. Excuses en ze zouden meteen een goeie opsturen en of ik de andere dan weer op wilde sturen. Vorige week gedaan. Maar al wat er kwam geen andere box. Weer gebeld. Blijkt dat die boxen niet meer geleverd worden om technische redenen. Gisteravond gebeld. Vanmorgen opeens geen tv meer beneden. Gebeld met Ziggo. Weer excuses en hebben een refresh op de mediabox gedaan. Kon paar uurtjes duren. Na 10 uur nog geen tv. Weer gebeld. Hebben ze huige horizonbox afgesloten omdat ze het serienummer van de onlangs verkeerd opgestuurde hebben ingevoerd. Tien telefoontjes, 10 verschillende verhalen en ondertussen al weken geen of gedeeltelijk tv. Echt schandalig. Weet niet of er meer mensen zijn die soortgelijke ervaringen hebben met provider Ziggo maar ik ben er in ieder geval mega klaar mee en ga overstappen.

Donald1952
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2018 10:01

Re: Ziggo: problemen met Mediabox

Ongelezen bericht door Donald1952 »

Hallo, ik heb toch echt andere ervaringen met Ziggo. Wel regelmatig problemen met de mediabox en de ontvangst daarvan, maar ik wordt netjes te woord gestaan en mijn verzoek om een MONTEUR worden altijd netjes ingewilligd en daar voorkom je een hoop problemen mee.

Laat je niet afschrikken door het feit dat men zegt dat je de monteur moet betalen als het aan de bekabeling ligt; dit wordt echt alleen in uitzonderlijke gevallen gedaan.

Misschien een idee om te bellen en te vragen of er een monteur kan komen met een nieuwe box.. ?!

Als alles achter de rug is, terug bellen en vragen wanneer je contract afloopt omdat je overweegt over te stappen.. men doet je dan meestal een leuk voorstel met korting om te blijven.. daar heb je meer aan dan aan overstappen, want problemen hebben ze OVERAL!

Er is geen provider die fout en feilloos werkt.. dus houdt jezelf niet voor de gek.

Veel succes i.i.g.

D.R. Alkmaar

stofzuigertje

Re: Ziggo: problemen met Mediabox

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij meerdere boxen altijd de nummers noteren.

En via de gratis 1200 altijd vragen of ze de goede retour hebben afgesloten en deze oude weer kunnen aan zetten.
Dat kan via de helpdesk op afstand.
Wel dient de box + TV aan te staan en vraag of het nog uitmaakt welk kanaal, soms is het meegestuurde op bepaalde kanaal, afhankelijk box type.

In plaats van bellen kun je ook de gevens van huidige box doorgeven en vragen die te activeren.
En gelijk een nieuwe kleine box te vragen en als niet leverbaar een werkbaar alternatief naast de huidige die moet blijven werken.

Met jou klant nummer + box nummer en/of kaart die erbij hoorde kunnen ze via Email rustig uit zoeken en zullen ze terug bellen zodra dit uitgevoerd is.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo: problemen met Mediabox

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hoi Grietje,

Sorry dat het niet goed is gegaan. De Extra Mediabox XL kunnen we helaas niet meer leveren. Als ik het zo lees heeft collega geadviseerd om de nieuwe ipv de oude Mediabox XL terug te sturen, dat had net andersom gemoeten. Als je ons benaderd via één van onze kanalen met daarin je klantnummer en het CA ID nummer van de Mediabox XL die je nog thuis hebt staan dan gaan we dit rechtzetten. Zie: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

Groet,

Mirsad van Ziggo

Gesloten