Pagina 1 van 1

Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 02 mei 2018 10:15
door Maria36
KPN heeft sinds half april de app vernieuwd, waarmee je als abonnee overal tv kan (kon) kijken en je opnames. Sinds de vernieuwing kan ik helemaal niets meer bekijken.
Wie is er nog meer hierdoor gedupeerd?

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 02 mei 2018 11:06
door NeoDutchio
Maria36 schreef:KPN heeft sinds half april de app vernieuwd, waarmee je als abonnee overal tv kan (kon) kijken en je opnames. Sinds de vernieuwing kan ik helemaal niets meer bekijken.
Wie is er nog meer hierdoor gedupeerd?
Wat was de reactie van KPN toen u het daar melde?

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 10:08
door Maria36
Heb van KPN geen reactie terug gehad

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 12:27
door guidovanh
Neem eens telefonisch contact op met KPN, krijg je meteen hulp.
Telefoonnummer: 0800-0402

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 12:39
door Costnix
Het is een kwestie uitzendrechtenkwestie. Niet alle uitzendingen mogen van de rechthebbende op een tablet afgespeeld of gestreamed worden.
De app zelf werkt prima.

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 14:39
door pedro714
Sinds de laatste update werkt telfort ook niet meer. Gebeld. Hadden meer klachten maar wisten niet hoe op te lossen. Overigens vertelde dat dit een gratis dienst was en dus geen rechten aan te ontlenen. Als je echter in je promotieverhaaltje schrijft dat je overal kunt kijken met de app. beschouw ik deze app. als een onderdeel van de leveringsovereenkomst. Dat geen optie wordt geboden deze dienst niet te willen zie ik niet als een gratis dienst. Is niet leverbaar zonder deze dienst wat niet wil zeggen dat het mogelijk gebruik van de app. niets kost. Ziggo app werkt wel uitstekend en hebben met dezelfde voorbehouden m.b.t. zenderdoorgiften als KPN/Telfort.

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 18:06
door Nijogeth
Zou het kunnen dat het besturingssysteem van de tablet of telefoon verouderd is en daardoor de app niet volledig wordt ondersteund?

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 19:07
door sylvesterb
pedro714 schreef:Als je echter in je promotieverhaaltje schrijft dat je overal kunt kijken met de app. beschouw ik deze app. als een onderdeel van de leveringsovereenkomst.
Iets wat niet omschreven is in de overeenkomst is geen onderdeel van de overeenkomst. Dat u dit zo beschouwd maakt het niet dat het zo is.

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 04 mei 2018 19:17
door alfatrion
Omschreven in de overeenkomst? Een overeenkomst is de aanvaarding van een aanbod. Het promotieverhaal is onderdeel van het aanbod en daarmee de overeenkomst.

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 17 jun 2018 12:00
door Hasi
Alle oudere i pads kunnen dit sinds deze week ook niet meer, want de up grade geldt niet voor deze apparaten.
Kpn gebeld en een klacht neergelegd, maar ze kunnen er zo niets aan doen. Enige oplossing een nieuwe i pad of het abonnement opzeggen. Dat is de reactie van kpn.

Re: Geen tv meer kijken met nieuwe KPN-iTV-app

Geplaatst: 17 jun 2018 14:09
door sylvesterb
Hasi schreef:Alle oudere i pads kunnen dit sinds deze week ook niet meer, want de up grade geldt niet voor deze apparaten.
Kpn gebeld en een klacht neergelegd, maar ze kunnen er zo niets aan doen. Enige oplossing een nieuwe i pad of het abonnement opzeggen. Dat is de reactie van kpn.
KPN kan er weinig aan doen dat Apple geen update beschikbaar stelt voor oudere IPad devices. Je neemt nu de verkeerde kwalijk dat het niet meer werkt.