Youfone TV verzendt belabberde kwaliteit
Geplaatst: 25 sep 2018 13:01
Op 26 juli j.l. is ons nieuwe abonnement Internet + TV ingegaan bij Youfone en is de ellende begonnen.
Op 27 juli heb ik de klantenservice gebeld waaruit bleek dat u geen SMTPserver biedt voor verzenden emails! Dat doen de andere wel. Dan moet je bv via je Gmail account alle emails versturen. Dat staat heel amateuristisch als je via je eigen sites en mailadressen verstuurd. Youfone vermeld dit gebrek nergens op hun site of in hun voorwaarden. Dit is desinformatie van Youfone omdat dit door alle andere vast internetaanbieders wel gewoon aangeboden wordt.
Kwaliteit van TV terugkijken / begin gemist is heel slecht: je mist minuten aan begin of einde of hij springt ineens verder. Start soms niet op of duurt heel lang, iedere dag weer.
Dan moet je ook nog absurd veel scrollen op hun mini TV afstandsbediening i.p.v. gewoon een getal van de zender invoeren zoals bij anderen. Ga maar eens naar kanaal 30 met de pijltjes.... Dit wordt door Youfone misleidend weergegeven met een langwerpige grote zwarte afstandsbediening in hun promotievideo.
En ook de Wifi valt regelmatig weg terwijl ik er vlakbij zit met mobiel.
Op 30 juli heb ik Youfone in gebreke gesteld met een email en een opzegging gestuurd.
Reageren ze niet eens op. Ik moet de technische afdeling bellen.
Ik heb nu 2 keer gebeld met de technische klantenservice en tot op heden heeft u al 3 weken niets laten horen en niets aan onze klachten gedaan.
Youfone TV en internet is duidelijk nog niet rijp voor professionele verkoop.
Ik heb ze nu nog 2 weken de tijd gegeven voordat ik het contract laat ontbinden.
Dus niet nemen mensen!
groet,
Martin
Op 27 juli heb ik de klantenservice gebeld waaruit bleek dat u geen SMTPserver biedt voor verzenden emails! Dat doen de andere wel. Dan moet je bv via je Gmail account alle emails versturen. Dat staat heel amateuristisch als je via je eigen sites en mailadressen verstuurd. Youfone vermeld dit gebrek nergens op hun site of in hun voorwaarden. Dit is desinformatie van Youfone omdat dit door alle andere vast internetaanbieders wel gewoon aangeboden wordt.
Kwaliteit van TV terugkijken / begin gemist is heel slecht: je mist minuten aan begin of einde of hij springt ineens verder. Start soms niet op of duurt heel lang, iedere dag weer.
Dan moet je ook nog absurd veel scrollen op hun mini TV afstandsbediening i.p.v. gewoon een getal van de zender invoeren zoals bij anderen. Ga maar eens naar kanaal 30 met de pijltjes.... Dit wordt door Youfone misleidend weergegeven met een langwerpige grote zwarte afstandsbediening in hun promotievideo.
En ook de Wifi valt regelmatig weg terwijl ik er vlakbij zit met mobiel.
Op 30 juli heb ik Youfone in gebreke gesteld met een email en een opzegging gestuurd.
Reageren ze niet eens op. Ik moet de technische afdeling bellen.
Ik heb nu 2 keer gebeld met de technische klantenservice en tot op heden heeft u al 3 weken niets laten horen en niets aan onze klachten gedaan.
Youfone TV en internet is duidelijk nog niet rijp voor professionele verkoop.
Ik heb ze nu nog 2 weken de tijd gegeven voordat ik het contract laat ontbinden.
Dus niet nemen mensen!
groet,
Martin