LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Constant storing bij Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
xdavid02
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2019 16:45

Re: Constant storing bij Ziggo

Ongelezen bericht door xdavid02 »

witte angora schreef:
02 mar 2019 16:01
Opzeggen. Ik ben er al een jaar weg, en heb er beslist geen spijt van.
Helemaal mee eens! :D :D Opzeggen en overstappen naar een andere provider. Waarom zou je bij een bedrijf blijven als zij zulke slechte kwaliteit en service afleveren?! Ik heb mijn abonnement bij Ziggo onlangs opgezegd en ben elders heen gegaan. Ik moet zeggen dat ik nog niet met zekerheid kan zeggen dat ik nu beter af ben, daarvoor zit ik te kort bij het nieuwe bedrijf, maar ik ben in ieder geval van mijn kopzorgen bij Ziggo af. Je kunt hier alle informatie vinden mbt het opzeggen van je abonnement: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abo ... /opzeggen/. Het duurde bij mij overigens wel een half uur voordat ik adequate hulp kreeg (nog maar eens een bevestiging waarom je weg moet gaan bij Ziggo!), maar de verdere opzegging verliep redelijk soepel. Je kunt het trouwens ook door andere partijen laten regelen. https://dyme.app/opzeggen/ziggo is daar een voorbeeld van (dit kost echter wel geld, maar dan hoef je zelf niets te doen).

Je moet vooraf wel even goed de voorwaarden van je contract lezen, zodat je zeker weet dat je eronder uit kan zonder nabetaling of boete! :)
Laatst gewijzigd door xdavid02 op 08 mar 2019 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Constant storing bij Ziggo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een andere partij gebruiken om je eigen abonnementen op te zeggen? Waar is dat in vredesnaam voor nodig?

klaartje59
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 feb 2014 21:02

Re: Constant storing bij Ziggo

Ongelezen bericht door klaartje59 »

Ik heb al meerdere keren Ziggo ergens over moeten bellen. Laatste keer was een vervelend probleem, extra mediabox wilde niet goed werken, maar iedere keer werd ik weer prima geholpen en werd er ook zonder problemen meerdere keren een nieuwe mediabox gestuurd en een afspraak voor monteur gemaakt. Gelukkig deed de laatste mediabox die werd opgestuurd wel z'n werk dus probleem opgelost.
Mijn ervaring is dus dat ik altijd positief en kundig ben geholpen. Weet degene het niet goed dat wordt er navraag gedaan bij een collega.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er gezegd wordt: "Je weet toch dat het signaal verstoord is waarom meld je het dan nog."
Maar als er, zonder reden!!, zo tegen mij gepraat werd dan stapte ik meteen op zodra dit contractueel kan.

klaartje59
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 feb 2014 21:02

Re: Constant storing bij Ziggo

Ongelezen bericht door klaartje59 »

Ik heb al meerdere keren Ziggo ergens over moeten bellen. Laatste keer was een vervelend probleem, extra mediabox wilde niet goed werken, maar iedere keer werd ik weer prima geholpen en werd er ook zonder problemen meerdere keren een nieuwe mediabox gestuurd en een afspraak voor monteur gemaakt. Gelukkig deed de laatste mediabox die werd opgestuurd wel z'n werk dus probleem opgelost.
Mijn ervaring is dus dat ik altijd positief en kundig ben geholpen. Weet degene het niet goed dat wordt er navraag gedaan bij een collega.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er gezegd wordt: "Je weet toch dat het signaal verstoord is waarom meld je het dan nog."
Maar als er, zonder reden!!, zo tegen mij gepraat werd dan stapte ik meteen op zodra dit contractueel kan.

Gesloten