Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Klant999
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2019 03:19

Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door Klant999 » 11 apr 2019 03:53

Ik ben sinds enkele maanden overgestapt naar KPN.

Spijt als haren op m'n hoofd

Ik betaal 70 euro per maand voor internet, tv en telefoon. De terugkijk "service" voor TV van KPN is volledige BAGGER!!! Ik kijk veel terug en dus is deze optie voor mij belangrijk. Sinds ik KPN heb kijk ik een stuk minder terug. Ten eerste ben je verplicht alle commercials te bekijken. Dit tot daar aan toe. Maar gestoord is dat je bij KPN eerst 10 minuten tot soms meer dan drie kwartier naar het vorige programma moet kijken zonder de mogelijkheid om vooruit te spoelen. Bij Ziggo nooit problemen hiermee gehad. Zodra mijn abonnement is afgelopen bij KPN ga ik weer meteen terug naar Ziggo.

Gegrand
Berichten: 92
Lid geworden op: 31 jan 2018 14:29

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door Gegrand » 11 apr 2019 15:44

Als je het opneempakket gebruikt heb je daar geen last van.

Je kan trouwens wel vooruitspoelen tot het begin van een programma , daarna niet meer.

berndv
Berichten: 6599
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10
Locatie: Het oosten(daar waar de wijzen vandaan kwamen)

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door berndv » 11 apr 2019 15:48

heeft ook te maken met de afspraken die er liggen met de zenders. Er zijn namelijk zenders die dit verbieden. Ik kan met mijn Solcon glasvezelpakket ook terugkijken, maar lang niet alle zenders staan toe dat er vooruit gespoeld wordt. Dit is geen keuze van mijn provider, maar van de zender.

En zoals gezegd, bij opgenomen programma's is het weer geen probleem.

Kees2850
Berichten: 536
Lid geworden op: 19 dec 2018 05:41

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door Kees2850 » 11 apr 2019 15:54

U overdrijft nogal. Bij commerciële zenders duurt het soms wel even (max. 10 minuten) voordat het programma dat je wilt zien begint. Maar bij publieke omroepen meestal niet langer dan 5 minuten.

renewouters
Berichten: 3169
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door renewouters » 11 apr 2019 16:05

Dat er nog zoveel mensen TV kunnen kijken. Geen enkele provider deugt als ik de klachten op dit forum zie. Als je van KPN naar Ziggo gaat wordt er gewaarschuwd dat je grootte ellende gaat krijgen, en als je naar KPN gaat is het blijkbaar ook helemaal niks.

Misschien gewoon de TV weg doen en lekker een boek gaan lezen.

Lady1234
Berichten: 9167
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door Lady1234 » 11 apr 2019 16:27

Maar ook bij Ziggo kan je bij terugkijken niet vooruitspoelen.

Gewoon opnemen wat u wilt, en dan werkt dat wel.

Moneyman
Berichten: 12751
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door Moneyman » 11 apr 2019 20:58

Lady1234 schreef:
11 apr 2019 16:27
Maar ook bij Ziggo kan je bij terugkijken niet vooruitspoelen.
Echt wel.

scontra
Berichten: 1750
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door scontra » 11 apr 2019 22:01

.

lpc
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 jan 2004 15:37

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door lpc » 22 apr 2019 12:53

Na heel lang ziggo te hebben gehad zijn we bijna een jaar geleden overgestapt naar NLE met service van KPN en we zijn zeer tevreden. Beter beeld, meer mogelijkheden voor opnemen en terugkijken en bovendien goedkoper. Voor ons nooit meer ziggo.

gouwepeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2017 20:47

Re: Slechte ervaring KPN met tv terugkijken

Ongelezen bericht door gouwepeer » 22 apr 2019 22:47

Ik vrees dat KPN er niet beter op gaat worden....
De andere zenders die komen te vervallen zijn 24 Kitchen, National Geographic, FOX TV, WildHitz en Antena3. In het pluspakket vervallen de zenders BabyTV en NatGeo Wild. Dit zal gebeuren per 1 juni, we zijn uiteraard nog op zoek naar passende vervangende zenders
En dat in combinatie met een prijsstijging (2e binnen 6 maanden).

https://forum.kpn.com/internet-9/wijzig ... 019-470490

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-1 ... ers-471787

Plaats reactie