LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC RLT 4ontvangst slecht

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Kosterrr

UPC RLT 4ontvangst slecht

Ongelezen bericht door Kosterrr »

DRAMA, sinds 5 weken geen ontvangst van RTL4 of heel slecht beeld. Na 3x keer bellen, nog geen bevredigend bericht. Wel een kabel ontvangen helpt nog niet. UPC geeft als reactie dat het bekend is in een groot gebied van OOSTZAAN, maar tot op heden, na weer twee weken wachten nog niets vernomen. IK ben er klaar mee, kunnen jullie helpen.!!!!

Goose
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jun 2005 13:00

Re: UPC RLT 4ontvangst slecht

Ongelezen bericht door Goose »

Dat heeft wellicht te maken met de nieuwe DAB-zender die Nozema onlangs in die regio heeft geplaatst.

Heb je een kabel met gegoten metalen plugjes geprobeerd? Dat wil nog wel eens helpen.

Als dat ook niet helpt, dan kan het zijn dat je TV-toestel of je videorecorder zelf de interferentie opppikt, bijvoorbeeld doordat e.e.a. niet voldoende is afgeschermd binnen het apparaat. Dat laatste is iets dat je niet zelf kunt verhelpen.

Hebben andere mensen in je omgeving hier ook last van?

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: UPC RLT 4ontvangst slecht

Ongelezen bericht door lind@ »

ook ik hier in Amsterdam Noord nieuwendam
hoor veel klachten van bekende en vrienden
ook die mensen hebben een kabeltje gekregen bij de 1 helpt hetwel maar bij de ander niet.
ik zelf heb kpn digitale tv dus gelukkig geen upc
en ook geen last van slecht beeld maar ik kan me voorstellen dat je voor je dure geld graag goed beeld wilt hebben.
ik zal even vragen wat voor oplossingen die mensen hebben gevonden
dan hoor je het zsm.
ook heb ik gehoord van een kabelversterker maar of dat werkt weet ik ook niet die kan je op de markt kopen.

groet
lind@

Monique_SBT_Nino
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 sep 2004 22:13

Re: UPC RLT 4ontvangst slecht

Ongelezen bericht door Monique_SBT_Nino »

even naar de site van upc gaan, daar staat precies wat je dan moet doen 8)

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: UPC RLT 4ontvangst slecht

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Beeld van RTL4 is al ruk sinds de eerste minuut van uitzending....

:P

Gesloten