LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
onesimus
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:57

TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door onesimus »

Eindelijk is het mogelijk verlost te worden van zakkenvuller KPN!
TELE2 biedt nu een totaalpakket voor 45 euro per maand!(tijdelijk 40 Euro)
LINK naar TELE2
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Laatst gewijzigd door onesimus op 14 mar 2006 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

wiewatwaar
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2005 20:48

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door wiewatwaar »

familie wilde kpn internet plus bellen.

ik vertelde hun dat ze problemen zouden krijgen ,omdat ze een extta fax lijn hebben voor hun bedrijf die niet zou werken op de experia box.
en ze win98 op hun pc hebben wat om problemen zo vragen

kpn monteur diende zich aan om te installeren.

na 1 uur belde hij een collega ,die binnen 1 uur te plaatse was 2 uur later werkte wel internet maar niet de fax ! (familie had eerst 2 kpn lijnen)
ook werkte en werkt de printer /fax/scan niet met de experia box!

het blijkt dat de fax niet afzonderlijk werkt met het abo ,ze hadden het duurdere abo met 2 lijnen,fax en telefoon.

nu betalen ze een schijntje van € 2,50 per maand voor de 2e lijn ,dus de fax zit niet op de experia box maar op de oude fax lijn!!

dus... kan kpn niet waarmaken waar ze mee adverteren!

gr

wiewatwaar

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Consumentt »

Blijf uit de buurt van Tele2.
Je denkt goedkoop uit te zijn, maar in dit geval is goedkoop duurkoop.
Lees verder op dit forum en je zult blij zijn dat je gewaarschuwd bent.

Slechte service, slechte kwaliteit.

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door rovanitel »

Ik heb al maanden een 20Mb pakket, en dus vanaf het begin de tv zenders. In het begin was het storings gevoelig, maar dat was de test fase. Nu met 24 zenders + voetbal en ik geloog 18 radio zenders ben ik echt heel tevreden. Kwaliteit is uitstekend. Tevens scheelt het me 18 KPN euro's. en kan binnen kort UPC de deur uit.

inge2d
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2005 10:44

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door inge2d »

Ze lijken weliswaar goedkoper, maar twee maanden voor een dienst betalen die je maar half ontvangt??? Goedkoop is duurkoop! Ik zit al twee maanden zonder televisie, maar het abonnementsgeld voor ADSL + tv wordt gewoon volledig afgeschreven!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door agro »

familie wilde kpn internet plus bellen.

ik vertelde hun dat ze problemen zouden krijgen ,omdat ze een extta fax lijn hebben voor hun bedrijf die niet zou werken op de experia box.
en ze win98 op hun pc hebben wat om problemen zo vragen
Ik heb 2 lijnen op de experiabox, 1 voor de telefoon en 1 voor de fax, werkt perfect, ook heb ik netwerk met zowel Win XP en Win 98, en ook nog linux is geen enkel probleem.
dus... kan kpn niet waarmaken waar ze mee adverteren!
Hoezo niet???

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Marssjo »

Ik heb ook dat 20Mb abo + voetbal van Versatel/Tele2.
De Samsung TV doos vind ik hopeloos traag zappen vergeleken met mijn satelliet ontvanger ( een Dreambox 7000) Op zich ziet het beeld er wel goed uit maar afhankelijk van de compressie welke de zender gebruikt zijn de details dan soms niet zichtbaar en zie ik ook vaak blokjes in het beeld. Toch nog te vaak vind ik, komt het voor dat er een kleine hapering in het beeld voorkomt, dus dat het beeld even bevriest.
Maar persoonlijk zou ik nooit alles van 1 leverancier willen hebben, het zgn. tripleplay. Als je internet eruit ligt heb je niks meer. En omdat je ADSL altijd via de koperdraad van KPN blijft gaan moet er desondanks altijd een kleine 10 euro/maand aan KPN betaald worden (welke Tele2 dan voor jou betaald). Daarom heb ik voor zekerheid gekozen en een BelBudget abo. genomen. Ben ik voor iedereen goedkoop bereikbaar. Bellen doe ik via een sim-only samenbellen abo. van Telfort.

schootbrugge
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2006 16:59

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door schootbrugge »

Ik heb ook 20Mb abo + voetbal van Versatel/Tele2. Na wat problemen met de tv (stotterende beelden) werd mij de helpdesk geadviseerd de spliter ertussen uit te halen en de telefoonkabel rechtstreeks op het modem aan te sluiten, het werkt nu prima. W.b.t. de helpdesk van Versatel/Tele2, niets dan lof, zijn goed en snel bereikbaar, komen afspraken na en behandelen de klant uiterst correct. Ik ben tot nu toe een uiterst tevreden klant. Voor € 55,- p/mnd heb ik digitale tv en radioverbinding, snelle pc verbinding, gratis telefoon (muv 06 en 0900 nr), zoals gezegd tot op heden zeer tevreden.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Martin1976 »

mijn ervaringen met Tele2 zijn zeer, zeer slecht! blijf erbij uit de buurt, technisch vol kinderziekten en van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord...

blok5
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:23

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door blok5 »

Administratie van Tele2 klopt echt niet:

Maand geleden kreeg ik een telefoontje om Tele2 Compleet + TV uit te proberen tot 1 januari 2007 (GRATIS). Bevalt het me niet dan kan ik tijdens of na deze periode ermee kappen.

2 weken geleden kreeg ik een brief van Tele2 dat ik akkoord ben gegaan voor een abonnement van 24 maanden. Gelijk gebeld dat dit niet de bedoeling was (toen van het kastje naar de muur gestuurd/doorverbonden) en uiteindelijk kwam ik bij goede persoon terecht.
Weer erna kreeg ik bericht dat mijn contract ontbonden wordt en dat het hun spijt voor het ongemak.

Vandaag kreeg ik een telefoontje van Tele2 dat de levering 7 juli 2006 plaats gaat vinden en dat de monteur nog telefonisch contact op zal nemen.

We zullen het wel zien hoe het allemaal loopt.

Gelukkig kan ik die Tele2 gratis paar maanden uitproberen, als het niks is dan kan ik er altijd mee stoppen. Hopelijk wordt het iets, maar na het lezen van deze berichten heb ik weinig hoop :)

schootbrugge
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2006 16:59

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door schootbrugge »

Beste forumlezers, 14 juni 2006 was ik nog vol lof over Tele2, maar dat is mij inmiddels door Tele2 helemaal ontnomen. Wat is namelijk het geval, ik dacht en zo is het mij ook verteld, dat ik digitale tv, gratis telefoon en snelle pc zou krijgen, met als tijdelijk gratis voetbal en dat voor € 55,- p/mnd. Tot mijn verbazing is deze week ineens mijn tv signaal muv het voetbalkanaal verdwenen. Bij navraag blijkt, dat ik was geabonneert op voetbal tv en dat ik daar tijdelijk een aantal tv zenders bij kreeg. Wat mijn mogelijk heid nu is, het nieuwe pakket nemen (contract 2 jaar) met tv zenders, zonder gratis telefoon , wordt nog eens € 5,- p/mnd duurder, of alleen maar voetbal en gratis telefoon, maar daar zit geen enkele tv zender bij. Ik ben zeer boos en doe in ieder geval Tele2 de duur uit. WEES GEWAASCHUWD VOOR Tele2, BEZINT VOOR U BEGINT.

raymond1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2006 13:24

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door raymond1976 »

Blijf alsjeblieft weg bij TELE2, ik had eerst versatel 20mb telefoon voetbal + tv. alleen de tv kanalen heb ik nooit gehad, na veel telefoontjes en mailen werd mij verteld dat ik moest upgraden naar tele2 compleet tv, dan zouden alle problemen verholpen zijn. Maar helaas nog steeds geen tv kanalen, na weer veel bellen en mailen werd mij eerst verteld dat er een storing gaande was (wel lang een storing van ruim 7 maanden) later werd mij verteld dat er te weinig bandbreedte was in mijn gemeente (Oss). En afgelopen week vertelde tele2 dat er misschien in Oss nooit digitale tv van tele2 mogelijk is. ik betaal nu bijna een jaar voor iets wat ik niet heb, nadat ik strax het geld terug heb gekregen wat ik teveel heb betaald, ga ik denk ik overstappen naar essent, wwel jammer dat ik dan geen voetbal kan zien, wat daar heb ik het mede voor gedaan, maar ik ga ook geen duur abonnement betalen voor iets wat ik niet krijg de tv kanalen dus. Dus mensen wees gewaarschuwt!!!!!!!!

blok5
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:23

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door blok5 »

Sinds 7 juli 2007 klant van TELE2 Compleet incl. digitale TV

- Aanbieding (alles gratis tot 1 januari 2007). Als ik niet tevreden ben mag ik er alsnog eraf.

De verbinding is ECHT WAAR P E R F E C T!!!

Ik was bang dat het niet goed zou gaan na het lezen van zoveel slechte berichten, maar echt waar. Het is echt goed gegaan (bij mij tenminste wel :))

Ze garanderen internetverbining van 4 Mbit (20 Mbit is voor TV/Internet/telefoon). Ik zit minimaal op 6 Mbit, soms 9, 12 Mbit.

Ik ben echt een zeer tevreden klant van TELE2 op dit moment!

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Ik ben echt een zeer tevreden klant van TELE2 op dit moment!
met nadruk op die laatste 3 woorden. Ik hoop van harte dat het goed blijft gaan maar ik zou adviseren, koester dit moment!

Remo2000
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2011 09:10

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Remo2000 »

http://www.internet-tv-telefoon.nl in een pakket is nog steeds flink besparen. Tenminste als je de provider moet geloven echter een groot nadeel, ik kan geen tweede tv aansluiten bij tele2 het wijkpunt heeft te weinig bandbreedte en men kan niet zeggen of dit ooit wordt opgelost.

Steefievand
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2011 18:24

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Steefievand »

Ik probeer sinds een maand een 2e HD decoder te bestellen helaas word ik ook weggestuurd bij de klantenservice
1 keer kreeg ik zelfs te horen dat ik beter kon verhuizen en dat ik geen decoder kreeg want het zou niet kunnen.
Heel erg brutaal.

Naderhand kreeg ik een collega van de klantenservice aan de lijn die wel zijn beroep verstond hij vertelde mij dat het wel zou kunnen.
Ik moest alleen eerst mijn oude decoder opzeggen.
Ik zou worden terug gebeld door de afdeling opzeggingen. Na 5 werkdagen was ik nog niet terug gebeld en belde ik zelf weer op.
Nu kreeg ik ook pas weer na 15 minuten te horen dat ik moest wachten tot dat de afdeling opzeggingen mij terug belt.

Na 2 weken was dat nog steeds niet gebeurd, dus ik belde weer.
Ze zouden nu een aantekening bij mijn naam zetten zodat ze me snel terug zouden kunnen bellen.
Helaas ben ik nu nog steeds niet gebeld.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, kan nu nog wel tv kijken maar dat gaat super langzaam en
tussentijds loopt hij ook nog 1000 keer vast waardoor je weer alle stroom eraf moet halen 30 minuten wachten op zijn ergst.

Lekker ontspannen avondje tv kijken zit er niet bij dus.
En je wordt er niet rijker op, elke keer naar de klantenservice bellen met personen die er niets vanaf weten die je alleen
doorverbinden in de wacht zetten en weer doorverbinden
Heel frustrerend!

Daniel187187
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:18

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door Daniel187187 »

De prijs is voor mij niet het aller belangrijkste, en dit is waarom:

Ik download met regelmaat films en muziek. Daarnaast speel ik regelmatig online met mijn Playstation 3. Ik vind het prettig dat ik daarom een goede stabiele internetverbinding heb waarmee ik meerdere dingen in 1 keer kan doen (downloaden en online gamen).

Ik heb nu UPC en ben er dik tevreden mee; alles in 1 pakket met het uitgebreide zenderpakket en 60 Mb internet met een gratis wifi modem. Dit voor een bedrag van €45 per maand! Zoek op internet en als iemand een dergelijke aanbod voor een zelfde prijs ziet dan hoor ik dat graag.

Kies je voor ADSL dan ben je direct beperkt. Kijk je tv en ben je aan het internetten dan gaat 1 van de 2 problemen geven. ADSL moet namelijk het signaal dan delen met je tv en internet. Daar komt bij dat ADSL altijd TOT een bepaalde snelheid is, dus als jij 20 Mb internet neemt dan mag je in je handjes knijpen als je 10 tot 15 Mb haalt.

Ik had voor UPC internet van Telfort en absoluut geen problemen met de verbinding, werkte altijd. Maar de snelheid was echt drama, van de 20 Mb kreeg ik 12 maar je betaalt wel €25 voor 20 Mb. Dit zou bij een Tele2 exact hetzelfde zijn.

Als je naast de wijkcentrale woont zit je goed en zal je snelheid maximaal zijn maar dat geluk is echter voor een enkeling weggelegd. Dus mocht je relatief weinig internetten en alleen wonen dan is ADSL een goede optie, woon je met een gezin waarbij met regelmaat internet gebruikt wordt en/of meerdere pc's hebt dan zeg ik; Geen ADSL nemen

JohnVoorts
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 dec 2010 21:58

Re: TELE2 totaalpakket:telefoon+internet+digitale tv

Ongelezen bericht door JohnVoorts »

Je kan tegenwoordig bij de adsl providers ook 50Mbit internet krijgen en dan zou je met gemak spellen moeten kunnen spelen en bellen. Dit kost je niets extra maar moet natuurlijk wel mogelijk zijn bij je in de buurt.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 dec 2011 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Gesloten