LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] providerscrisis

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
fluts
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2006 18:56

providerscrisis

Ongelezen bericht door fluts »

Beste lezers,ik zit met problemen over providers van telefonie/televisieen internet,, energiebedrijven.
Helemaal gek wordt ik ervan, zij promoten goedkoper en beter te zijn, oxxio is terrible, tele2 net zo, en nu zit ik weer met een (gratis)pakket van de kpn. Het gaat zo er komt 1 meneer aan de deur en die biedt televisie, internet en telefoon aan in 1 pakket. Gratis box/gratis tuner etc etc.
Op het moment dat deze rotzooi wordt bezorgd moet je 45 euri,s neertikken)daar wordt niets over gezegd door deze inlokkers. Vroeger moest je oppassen voor zigeuners aan de deur, nu voor providers.
Met de oxxio ben ik ook al 4 jaar bezig om daar weer af te komen, en ze laten mij nog steeds niet met rust :( kan er niet iemand een website openen, waarop eerlijke bedrijven, zonder gezeur te vinden zijn, want het wordt steeds gekker en duurder, sinds het verdwijnen van onze geliefde gulden. Weg met die Euro,s en providers, waar is die goede ouwe tijd :cry: zelfs de kpn is niet te vertrouwen, wie wel :?: :!:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De gulden is dood en komt niet meer terug, de euro is in 1 woord fantastisch en ik heb nog nooit een provider aan de deur gehad.

Ik zit al jaren bij KPN voor mijn telefonie, sinds kort ook voor tv en ik heb geen enkele reden tot klagen.

fluts
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2006 18:56

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door fluts »

Nou dat is de 1ste x dat ik iemand hoor die blij is met de euro, dan bent u zeker rijk en wordt steeds rijker sinds de invoering van de ondergang van het gewone volk. Ben je een multinational, dan begrijp ik je blijdschap, en prop je in het vakje van uitzuigers, want dat is wat er gebeurt sinds die invoering, alles is duurder geworden(vet duurder), en de gewone werkende man/vrouw lijdt hieronder.
Blij dat u happy bent, I,m not so happy
Ps de kpn schaart zich ook onder de uitzuigers, be happy and stay happy. vriendelijke groet Fluts :?
Nogmaals Ps, mijn eigenlijke vraag is dat er iets of iemand hier al iets aan doet, en info kan verstrekken over providers, met de minste kosten en problemen, Jaaaaaaaaaa dat zou fijn zijn een eerlijk bedrijf of instantie die mensen helpt.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door agro »

Met hetgeen door Dilbert wordt gesteld kan ik mij volledig vinden.

PdB
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:05

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door PdB »

ook zeer tevreden over kpn voor totaal pakket alleen niet met dilbert eens betreffende de euro het is en blijft dat het echt duurder is geworden na de euro

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

dan bent u zeker rijk en wordt steeds rijker sinds de invoering van de ondergang van het gewone volk.
ik zou willen dat het waar was. Ik ben een student met een (geleende) beurs die ik na afloop gewoon zal moeten terugbetalen.

fluts
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2006 18:56

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door fluts »

:o Beste Dilbert, ik zal mijn verhaal even onderbouwen, met mijn ervaring momenteel met de kpn, ik deed een paar weken geleden de postcodecheck, om te kijken of ik al digi-televisie hier kon krijgen van de kpn, die site zei, NEE. Toen kwam er 2 dagen later zo,n mannetje aan de deur, die mij vertelde dat het alles in 1 pakket, wél hier kon, maar dat ik dan wel even Upc en wanadoo zelf moest annuleren, dit alles heb ik gedaan, ik dacht prettig geregeld, ja, ja, 1 weel later werd ik opgebeld door kpn dat het niet mogelijk was, in mijn buurt, dus ik wilde annuleren, dat lukte al niet meer, het pakket dat ik gratis zou ontvangen, kostte onder rembours, 45€, had ik niet in huis. Dus ik probeerde sindsdien, de afdeling annulering van kpn te bellen, per dag wel 2 uur à 10 cent per minuut, ondertussen, zit ik nu bijna zonder internet, ben opnieuuw met upc in zee gegaan, en baal ontzettend, want de kpn-afdeling annulering weigert op te nemen, begrijpt u dat ik hier ff niet goed van wordt. :evil: ! Ik vraag mij af wat je studeert, maakt ook niet uit als u éénmaal afgestudeerd bent, met kans op 7000€ te verdienen, na de studie, dan zou ik ook no problemo met die €€ hebben, maar ik heb nog geen 1000€ pm, en 2 kleine kinders, tsja dan is alles wat moeilijker, sinds de invoering.
Nou ik ga weer even geld verspillen door nogmaals het oh zo veilige en vertrouwde kpn te bellen. brrrrrrrr groet Fluts

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

7000 per maand? Waar kan ik zo'n baan vinden? Lijkt me niet helemaal realistisch in de moderne maatschappij.

maar als je je verhaal op deze manier uitlegt snap ik je frustratie, je bent gewoon verkeerd voorgelicht.

fluts
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 aug 2006 18:56

Re: providerscrisis

Ongelezen bericht door fluts »

Nee hoor niet verkeerd voorgelicht, als jij psychiater geworden was, of zou worden, dan kom je wel aan dit bedrag, zonder gein, ik heb een paar vrienden die dit zijn en een normaal bedrag vinden. sorry is niet relevant voor deze topic, maar toch waard even te vermelden. Groet Fluts :lol:

Gesloten