LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale TV van KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Dr.O »

Wat zijn uw ervaringen tot nu toe :?:

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Martin1976 »

tegen wie heb je het? hier is overigens het topic: digitale televisie voor.

grootvader
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 sep 2006 07:38

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door grootvader »

Een zeer groot voordeel is dat ik af ben dan de a-sociale monopolist UPC !!
------------------ Lees maar eens alle berichten daarover ---------------
De aansluiting vlot en makkelijk en ik ben wel handig maar geen techneut in die dingen!
Heel af en toe haperingen in het beeld en geluid met af en toe zelfs stilstaand beeld . (Maar dit komt zo weinig voor dat ik KPN nog niet gevraagd heb om een beter beeld met behulp van een buitenantenne (die KPN in probleemgevallen graties zou moeten leveren vind ik)

Voor mijn analoge TV minstens zo goed beeld als daarvoor met de kabel.
Met een singlebox slechts 1 TV aan te sluiten , wel met Video en DVD op de TV.

Geen lange antennekabels meer en het geheel mee te nemen naar een andere plek = tuin/tweede woning/camping.

Omdat Ned 1,2 en 3 digitaal gaan is dit voor KPN-digitaal dus geen probleem.

De Vrije Vogel

Toolboy

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Toolboy »

Kpn gaat zelfs alles verbeteren dit jaar nog
Dus heeft de upc er nu echt een concurent bij

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Dr.O »

Dank u voor de commentaren via Google kom ik alleen maar positieve geluiden tegen op de diverse fora.

Iemand ook nog ervaring met InternetPlusbellen van KPN :?: Is best een aantrekkelijk bod lijkt mij :!:

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ben het wel met voornoemde reacties eens, ben ook gebruiker van digitale televisie van KPN en geeft bij mij goed beeld. Inderdaad af en toe een kleine hapering maar dag mag geen naam hebben. 'k gebruik overigens wel een buitenantenne die gratis door KPN verstrekt is.

Amsterdave
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2006 14:10

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Amsterdave »

Digitale TV van KPN is kwalitatief prima en zeer concurrerend geprijsd.

Als je niet veeeeel zenders wilt is het misschien wel de beste keus voor mensen met een CRT-TV (beeldbuis).

Als je echter een plasma-TV (of grote LCD) hebt moet je er niet aan beginnen! De bandbreedte voor de zenders is veel te laag en door de grote scherpte / hoge resolutie van deze platte reuzen ziet het beeld er erg slecht uit, nog een stuk slechter dan analoge kabel!!!

Op CRT's tot in ieder geval 32" is het echter zeer goed te noemen!

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Dat wist ik niet, dat het beeld op LCD televisies slechter is met KPN. Ikzelf heb nog een TV met kast erachter en ben inderdaad tevreden met het beeld, gewoon scherp en het is niet duur. Nou maar hopen dan dat m'n TV nog aan paar jaartjes meegaat! :wink:

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Dr.O »

Vandaag het pakket ontvangen en binnen een paar uur geinstalleerd ipv 10 minuten en maar draaien met die antenne lampje brandt lampje uit. Kortom erg gevoelig voor storingen en zo\\\'n antenne doet denken aan het Flintstone tijdperk.

Ik vind het niets heb een 82 cm plasma beeld werkt niet. Ga weer terug naar de kabel !

Goedkoop is duurkoop net zoals InternetPlusbellen of de telefoon doet het niet of je hebt geen internetverbinding.

De techniek staat voor niets maar ja de techniek stopt nooit...ik ga terug naar het oude en dat werkt storingsvrij en die 15 euro die je bespaart, voorkomt een hoop ergenis ;)

Blue Sky
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 sep 2006 09:58

Re: Digitale TV van KPN

Ongelezen bericht door Blue Sky »

Waarom neem je geen schotel drO?

Gesloten