LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mine bellen internet tv kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
niki lagerberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2006 17:06

mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door niki lagerberg »

:?: Wie is er bekend met mine tv bellen internet van kpn.aLS DIT BIJ KPN HOORT STAAT WEL BIJ HUN SITE.MAAR DURF NERGENS ECHT MEER AAN TE BEGINNEN.HET ZIET ER MOOI UIT ALLEMAAL.wIE HEEFT ER ADVIES VOOR MIJ !!!! nIKI

Wombarg
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2006 20:36

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door Wombarg »

Niet doen.

martijnarends
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 okt 2004 15:52

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door martijnarends »

Niet doen.
Mischien dat je "Niet doen" is kunt onderbouwen?

ejwedje
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 sep 2004 17:49

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door ejwedje »

ik heb sinds september internetplus bellen van KPN. Tot nu toe geen probleem gehad. Installatie is een fluitje van een cent en was binnen 15 minuten klaar. We hebben voor euro 10,- meer gratis bellen binnen nederland met vaste toestellen. Nou dat is pas fun. Ik bel me suf en nooit problemen.
Met TV heb ik nog geen ervaring maar een ding is zeker slechter dan athome kan het niet zijn. Volgend jaar kan ik van deze ramp provider af en ga ik direct naar mine

lentewind
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:48

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door lentewind »

Ook ik heb internetplus bellen van de KPN sinds mei. Geen installatieproblemen gehad en alles werkt prima. Ook ik wacht met smart op televisie van KPN. @home geeft me teveel storingen.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door Marssjo »

We hebben voor euro 10,- meer gratis bellen binnen nederland
Kost je bij Tiscali ADSL maar 4.95 per maand..... (en dan heb je een snellere en betere internet verbinding).

lentewind
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:48

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door lentewind »

dat kan wel zijn, maar tiscali is niet overal in nederland te krijgen.

Wombarg
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jun 2006 20:36

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door Wombarg »

Met "Niet doen" bedoel ik dat je geen problemen wil minetv=problemen.
Dit uit ervaring

sqwell
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2007 14:35

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door sqwell »

:oops: oude post
Laatst gewijzigd door sqwell op 10 mar 2010 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.

bartje1974
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 dec 2006 16:06

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door bartje1974 »

Met bellen heb ik geen ervaring maar Mine tv -> ABSOLUUT niet doen!

Je bent zo 4 maanden verder en als je geluk hebt heb je daarvan een week of 3 tv. De medewerkers zij uiterst vriendelijk en willen je op aller handen helpen maar de ondeskundigheid doet dit product de das om.

jan rozendal
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 21:48

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door jan rozendal »

ABSOLUUT NIET DOEN !!!

Waardeloos en slecht produkt , ik heb het op 1 juli 2006 gekregen , en gelukkig ben ik er per 1 januari 2007 weer vanaf , het heeft mij ontzettend veel moeite gekost!!!

Gewoon fllinke ruzie gehad met KPN PLanet Internet , , wat is dat een enorm slecht bedrijf , waardeloos !!!!

marcel234
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006 22:36

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door marcel234 »

op dit forum: http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/ ... 54e90ea952 staat enorm veel te lezen over mine-tv. ze gaan diep in op ruiswaardes de bediening het apparaat, kortom alles wat u wilt weten over mine staat hier te lezen.

ik heb zelf mine vanaf december, en op wat kleine dingetjes na vind ik het en prima product.


groet marcel.

laura1
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2007 14:20

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door laura1 »

Niet doen, heb sinds kort mine, je kan geen eens een 2e aansluiting!!!
En als je met KPN belt, krijg je geen zinnig antwoord en wordt van het kastje naar de muur gestuurd..........!!! en je wordt inderdaad als een ezel te woord gestaan.

marcel234
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006 22:36

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door marcel234 »

beste laura1,

je kan wèl en tweede mine tuner koppelen. de kunst is meer om die 2de tuner te kunnen bemachtigen. kpn levert op dit moment alleen het standaart pakket met je eerste tuner, maar en tweede tuner is er nog niet.

is zeg "nog niet" want kpn zal in de loop van de weken komen met een uitgeklede mine tuner waar geen harde schijf inzit. de kosten bedragen +- 50 euro wat redelijk te doen is. mocht het zover zijn kan je deze bestllen>aansluiten en klaar is kees. je tweede aansluiting is en feit.


groet marcel.

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: mine bellen internet tv kpn

Ongelezen bericht door vdberg35 »

Als je een tweede tv aansluiting wil heeft KPN nu een betere oplossing.
Je kunt een digitene tuner aanvragen je hoeft dan geen abbonnement te betalen voor digitenne.
Ook handig als je op een Camping zit je kunt NL 3 gratis Kaarten aan vragen.
De tuners moet je uiteraard wel betalen maar de voor eerste tuner krijg je een vouger waarbij je de 89 euro terug krijgt.
het enige nadeel is ,je moet digitenne wel kunnen ontvangen uiteraard.
Heb in het begin heel veel problemen gehad met Mine steeds een defecte harddisk.
Maar bij mij is het steeds netjes opgelost of ze stuurde een nieuwe Mine tuner of de monteur kwam er een langsbrengen.
Ik heb geen internet+ bellen erbij genomen omdat ik een ISDN lijn heb en mijn 4 nummers nodig heb.
Misschien dat het aan het rayon ligt dat mensen zoveel klachten hebben ,hier hebben ze een goede service in iedergeval.

REGIO BREDA TOPPIE

Gesloten