LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezuinig op TV abonnement

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door kuiffie »

Laats plaatste ik een tip om de helft van je kosten van je kabelabonnement te besparen door samen met je buren , en een antenne-splitter de kabelkosten te halveren , dan kan een van jullie opzeggen .Ik kan hem echter niet meer terugvinden , vandaar hier opnieuw .

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door Ninja »

Tja dat kan je doen, maar dat is uiteraard verboden. Als je dat niet veel uitmaakt dan kan je ook bedenken of t de kosten waard is om dit zo in te richten dat beide huishoudens goed tv kunnen kijken. Zo moet de kabel wel ergens van het ene huis naar het andere huis getrokken worden. Hoe meer tv's er worden aangesloten, hoe slechter de ontvangst wordt, tenzij je er weer een versterker tussen gaat zetten..
Voor sommige mensen zal dit misschien de moeite waard zijn, maar ik denk dat dit er niet veel zijn.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door Anastasia »

Met 3 TV's al versterker nodig, dus die 3 of 6 voudige versterker is vrijwel even duur!

je naaste buren kun je met lange boor, en daarna dichtkitten doen, of via kruipruimte, en als je toch bezig bent, die internet verbinding word ook vaak aan buren aangeboden bij storing, en daarna definitief....

mag niet, maar als je zwaarder en duurder neemt, en G mail dus niet controleerbaar, is er weinig kans op problemen!

Een Zware internet is goedkoper dan 2 lichte, dus....
en de TV ook...
Samen krant lezen is toch ook heel normaal.....
Tijdschriften map kun je soms ook beter zelf doen, geen enkele bied motorbladen, en die auto's hoef ik niet, al genoeg op tv en online...
dus bepaal zelf welke bladen ,en doe samen....

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door kuiffie »

Vroeger met de kabel had ik zonder versterker 6 tv's met prima beeld .
Dus een versterker lijkt me niet nodig .
Het is trouwens maar een idee wat ik aandraag , ik denk hierbij bv aan mijn ouders met alleen aow , die vinden een besparing op de maandelijkse kabelkosten met €9,- al heel wat , gezien hun maandinkomen van € 900,- .
Alle beetjes helpen , nietwaar ?

Rups
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 okt 2005 08:20

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door Rups »

Logisch dat het topic verwijderd is, en dat moeten ze weer doen.
Dit is corrupt en oplichterij. Hier zit Nederland niet op te wachten.

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door kuiffie »


Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door Anastasia »

Wegens stormschade hadden we tijdelijk geen sateliet, en de kabel naar buren was tijdelijk...

Enkele dagen later was hun internet provider... dus die ook maar nu anders om.. en de krant hadden we al samen...

Tussen mogen en kunnen is een groot verschil.
Ik mag dus wel bij hun tv kijken, maar niet de kabel doortrekken?

Zij mogen bij mij hun mail ophalen en surfen, en die kabel... mag niet?

Het scheelde mijn slechts 23 cm massief beton, en die boorhamer, en iets langere boren, en nu is na het kabelen alles weer dicht, ik hoef niet alles te horen...

Tijdens vakantie, elkaars poezen verzorgen, planten water geven, en post bij voordeur weghalen...
Ook carpoolen als we beide vrijwel gelijk naar hetzelfde ziekenhuis moeten, en dat mag wel.

Waarom mag ik mijn eigen sateliet wel doorsturen, zodat zij alle regionale kunnen ontvangen dus in Noord Holland ook L1mburg en Fryslán en ik AT5 die niet op de schotel zit!
In de voorwaarden van de kabelfirma staat wel... maar of je alleen woonde of met groot gezin, ik ben partime christelijk en sinds Noach toch familie...

Een overtuigt Ateïst die ook wel eens de Bijbel pakt als het haar uitkomt!

Rups
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 okt 2005 08:20

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door Rups »

Ik ben het ook niet eens met hoe het hier in Nederland gaat, bedrijven die grote woekerwinsten maken etc, providers die beslist niet deugen, slechte kwaliteit leveren en ook nog eens vreselijk brutaal zijn, ik ken het allemaal. Maar verbeter de wereld begin bij je zelf, dat is mijn motto, dat voelt het best.

De Visser
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:20

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door De Visser »

:shock: Wij in Rotterdam is er niks veranderd.Het beeld is nog steeds ronduit perfect te noemen.Al vind ik wel dat KPN een slechte klantenservice biedt betreffende digitenne , als je vragen hebt

John778
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2010 09:26

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door John778 »

Ik heb een vraagje over interactieve tv. Is dat hetzelfde als digitale tv? Ik wil hier: http://www.kpn.com/prive/tv/interactieve-tv.htm een nieuw tv abonnement afsluiten, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...? is alles net zo langzaam trouwens, daar hoor je ook veel over...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door tiptoo »

Rups schreef:Logisch dat het topic verwijderd is, en dat moeten ze weer doen.
Dit is corrupt en oplichterij. Hier zit Nederland niet op te wachten.

wat een raar antwoord ...ik vind het juist prima wat TS hier aanhaalt of het wel of niet mag hier hoor je ook , bij mensen die in een flat zitten dat ze delen waarom niet? tis duur genoeg het leven.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door angel1978 »

kijk even naar de datum ;)

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: bezuinig op TV abonnement

Ongelezen bericht door tiptoo »

angel1978 schreef:kijk even naar de datum ;)
:mrgreen: thanks

Gesloten