LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neem nooit Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Sander_
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 aug 2006 10:08

Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Sander_ »

De schoften geven geen thuis als je problemen hebt, de helpdesk werkt niet mee. Storingen worden heel traag verholpen. De beeldkwaliteit is om te janken. En de service is werkelijk beneden alle peil.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Kun je prima doen hoor, ik zit al meer dan 2 jaar op Digitenne, nog nooit geen problemen gehad. Kristalhelder beeld, geluid dat stukken beter is als mijn oude UPC aansluiting en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Digitenne is voor mij een absolute aanrader !!!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 05 Mrt 2007 09:02 door Dilbert29


--------------------------------------------------------------------------------

Kun je prima doen hoor, ik zit al meer dan 2 jaar op Digitenne, nog nooit geen problemen gehad. Kristalhelder beeld, geluid dat stukken beter is als mijn oude UPC aansluiting en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Digitenne is voor mij een absolute aanrader
!!!

Voor jouw wel Dilbert maar daarom niet voor iedereen.
Heb ook meer dan twee jaar digitenne gehad dan was
het goed dan weer niet.Bij de laatste verandering in Nov
was de maat vol en schotel genomen.Hij is nou steeds goed :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door G7 »

Toch wel frappant he Dilbert, dat alles bij jou en een paar van je "vrienden" altijd alles wel werkt. :roll: Vreemd hoor. Volgens mij, ben jij een enorme geluksvogel.

Jij hebt de juiste bank, de juiste energieleverancier, de juiste provider enz. Nu nog de juiste opleiding en werkgever en jou leven kan niet meer stuk. Ik gun het je hoor!

Maar neem dan ook eens aan, dat dat NIET voor iedereen geldt.

:wink: Groetjes :wink: [/b]

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik weet wel zeker dat het niet voor iedereen geld en dat ik tot nu toe ontzettend geluk heb gehad in mijn leven. Ik probeer er alleen achter te komen waar dat aan ligt. Waarom gaat het bij mij goed en bij anderen fout? Wat doe ik anders als de rest?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 05 Mrt 2007 09:55 door Dilbert29


Ik weet wel zeker dat het niet voor iedereen geld en dat ik tot nu toe ontzettend geluk heb gehad in mijn leven. Ik probeer er alleen achter te komen waar dat aan ligt. Waarom gaat het bij mij goed en bij anderen fout? Wat doe ik anders als de rest?
Misschien leef je niet Dilbert en ben je de hele dag bezig
om uit te zoeken waar je nog op kan bezuinigen :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door agro »

Ik weet wel zeker dat het niet voor iedereen geld en dat ik tot nu toe ontzettend geluk heb gehad in mijn leven
Dilbert mogelijk dat je je naam dan beter kan wijzigen in "Guus Geluk"

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben tevreden met mijn naam zoals ie is. Mijn voorspoed heeft niets met geluk te maken, maar meer met het volgen van de regels, goed luisteren en lezen.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Ron58 »

Mijn voorspoed heeft niets met geluk te maken, maar meer met het volgen van de regels, goed luisteren en lezen.
Wat een slap ge....

Als ik jouw reacties hier lees dan ligt dus alles aan de klant zelf, omdat deze niet goed leest en luistert, en vooral de regeltjes niet goed volgt

Jongens, UPC, KPN, @home en noem maar op, ze zijn eigenlijk best geweldig, bij Dilbert gaat het goed, want hij volgt de regeltjes en jullie niet :D

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als ik jouw reacties hier lees dan ligt dus alles aan de klant zelf, omdat deze niet goed leest en luistert, en vooral de regeltjes niet goed volgt
Het ligt niet altijd aan de klant zelf, dat hoor je mij niet zeggen. Maar een groot deel van de problemen kan opgelost worden als mensen goed lezen wat er in de handleiding staat, luisteren wat er verteld wordt en niet meteen naar de telefoon grijpen bij het eerste streepje of blokje wat in beeld komt.
Jongens, UPC, KPN, @home en noem maar op, ze zijn eigenlijk best geweldig, bij Dilbert gaat het goed, want hij volgt de regeltjes en jullie niet
Over slap gel... gesproken.....

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door bot321 »

Wat ik heel frapant vind is dat alle topics van
het hele forum waar Dilbert zijn eigen mee bemoeit
binnen de korts mogelijke tijd niets meer van doen
heeft met het onderwerp zelf.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Valt het jou ook op? Als iedereen zich nu gewoon aan het onderwerp houdt in plaats van er een kruistocht tegen Dilbert van te maken zoals sommigen menen te moeten doen, dan zijn we al een heel eind verder.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door G7 »

Wat ik ook niet goed begrijp Dilbert? Als bij jou alles dan zò goed werkt, waarom jij je dan op een forum als dit bevindt? Of je moet iets toe te voegen hebben, maar dat is meestal bij jou niet het geval.

Weet je, ik had toen ik de reklame op tv zo zag van en over Digitenne. had ik er ook wel oren naar. Maar ben nu zo blij, dat ik het nooit genomen heb. Misschien als alles een keer zonder problemen werkt, dat ik het dan ooit ga proberen.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 05 Mrt 2007 13:33 door Dilbert29


--------------------------------------------------------------------------------

Valt het jou ook op? Als iedereen zich nu gewoon aan het onderwerp houdt in plaats van er een kruistocht tegen Dilbert van te maken zoals sommigen menen te moeten doen, dan zijn we al een heel eind verder
.

Als jij nou eens ophoud met iedereen tegen de schenen
te schoppen dan zijn we nog veel verder.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Ron58 »

Bij mij ging Digitenne al fout bij de levering.
Op een gegeven moment belde er een expediteur of ik de dag er op thuis zou zijn voor de levering van de apparatuur.
Dit ging onder rembours en of ik al vast een 1000 euro klaar wilde leggen voor de de drie harddiskrecorders, de 6 dubbele decoders zouden nageleverd worden.
Toch knap voor een systeem waarop je maximaal drie apparaten aan mag sluiten, ik had 1 recorder en 2 twin-tuners besteld.

Dit kon alleen rechtgezet worden door de apparatuur te weigeren, de order zou dan geannuleerd worden en als deze uit het systeem was moest ik maar eens opnieuw bestellen.
Gewoon corrigeren was niet mogelijk.

@ Dilbert
Ik heb netjes de regeltjes gevolgd, ik heb goed gelezen en geluisterd, ik ben heel netjes gebleven en toch ging alles fout.

Iets soortgelijks had ik al een keer meegemaakt bij KPN, dus heb ik alles geannuleerd.
Gezien de tegenvallende kwaliteit misschien maar goed ook.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Wat ik ook niet goed begrijp Dilbert? Als bij jou alles dan zò goed werkt, waarom jij je dan op een forum als dit bevindt? Of je moet iets toe te voegen hebben, maar dat is meestal bij jou niet het geval.
Als bij mij alles goed werkt, is dat geen reden om niet op dit forum te komen. Ik heb altijd iets toe te voegen net als ieder ander. Alleen ik zeg niet de dingen die je wilt horen, ik zeg de dingen zoals ze zijn. En dat kan voor sommige mensen confronterend zijn of vervelend overkomen, maar dat vind ik niet mijn probleem.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Walter van V »

sinds 1 week digitenne op proef, netjes volgens afspraak afgeleverd , aangesloten, en idd veel beter beeld dan UPC ooit geleverd heeft.

Nu alleen 1 probleem met inregeling van de zenders. Kijken hoe snel dat goed gaat.

Maar over de beeld en geluidskwaliteit niets dan lof! Jammer dat het zenderaanbod wel iets magerder is helaas.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door G7 »

Als bij mij alles goed werkt, is dat geen reden om niet op dit forum te komen. Ik heb altijd iets toe te voegen net als ieder ander. Alleen ik zeg niet de dingen die je wilt horen, ik zeg de dingen zoals ze zijn. En dat kan voor sommige mensen confronterend zijn of vervelend overkomen, maar dat vind ik niet mijn probleem.
En DAT zeg jij? :shock:

Ik neem het wel, als het bij iedereen goed werkt, maaja dat kan nog jaaaaaaaaaaren duren. Tegen die tijd verkoopt KPN het denk ik al niet meer.

verm1328
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2007 23:17

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door verm1328 »

ook digitale tv van kpn genomen.
echter deze geeft storing in beeld geluid valt weg of beeld streept.

1>wanneer er een brommer langs rijd
2>koelkast slaat aan
3>lichtschakelaar aan uit zetten.
4>lucht verfrisser waneer deze autom het spuitflacon aandrukt.

kpn weet geen raad
op n andere netspanning zetten helpt niet

ben in het bezit van twin tuner en de normale tuner.

deze gaan binnenkort in de pers

niet aan beginnen dus. :roll:

garnalenpeller
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 feb 2007 21:23

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door garnalenpeller »

Ik woon in Amsterdam, maar mijn DIGITENNE, is gewoon slecht, blokjes silstaand beeld, en ze doen er niets aan bij de KPN. Het is een ergenis, maar erg is het dat de KPN er niets aan doet

Gesloten