LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neem nooit Digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door gast007 »

@ drh, mag ik vragen wat voor merk en type ontvanger je hebt ontvangen ?

drh
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2007 18:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door drh »

drh, mag ik vragen wat voor merk en type ontvanger je hebt ontvangen?
ik heb de Topfield TF60000COK Singel tuner ontvangen. (KPN artikel code 845176) Heb geprobeerd om automatisch de zender te laten zoeken, dat lukte niet. Op manueel ging het goed (alle zenders geïnstalleerd) Tot op heden werkt het goed met de binnen antenne.

mvg, drh

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door gozik »

Helaas maar als je op http://www.kpn.com kijkt onder digitenne zie je nog witten gebieden waarn niets is, wel de antenne eruit, maar je moet gewoon via Canal Digitaal sateliet nemen!

Die €6,95 is goedkoper dan sateliet, en helaas niet overal leverbaar!
Vraag de politiek eens, laat ze kamer vragen stellen, want er moet een voordelige betrouwbare schotelvrije oplossing komen!

De kabel TV bied alleen voor €15,- een te groot pakket, dat vrijwel hetzelfde is, en ik wil geen kabels door het huis!

Schrijf elke politieke partij, maakt niet uit welke, want hoe meer vragen van burgers, des te eerder ze iets ondernemen!

De 100 dagen zijn voorbij, dus stuur Jan Peter 100X jou mail.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door gast007 »

@ drh, bedankt. De Topfield moet een beter beeld geven dan de vorige Samsung single tuners.

Nog een vraag: moest je eerst die 89 euro betalen en krijg je die dan later terug of is deze gewoon gratis bij het start-pakket ??

succes er mee.
mvg.

drh
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2007 18:30

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door drh »

@ drh, bedankt. De Topfield moet een beter beeld geven dan de vorige Samsung single tuners.

Nog een vraag: moest je eerst die 89 euro betalen en krijg je die dan later terug of is deze gewoon gratis bij het start-pakket ??

succes er mee.
mvg.
Als je hem online bij kpn besteld is hij gratis maar moet je wel 10 a 12 dagen wachten. Je kan ook naar de primafoon winkel gaan, als hij daar op voorraad is kan je die ook zo meenemen. Koop je hem in een gewone winkel dat moet je zelf eerst die 89 € betalen die je dan later van kpn terug krijgt. En wat de Samsung tuner betreft daar heb ik geen ervaring mee. De Topfied doet het hier goed.

mvg drh

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Nou het zit nu nog weer even anders, want tot een maand geleden kocht je de tuner van de kpn, waarna je het aankoopbedrag terugkrijgt. Vervolgens ga je je abonnementsgeld betalen (vanaf 1-9 6,95). Nu is het zo dat je de eerste decoder niet meer koopt, maar huurt van de kpn. Daar betaal je dan 3 euro voor, samen met het abonnementsgeld van 6,95 maakt dat dan die 9,95. Die decoder wordt dus niet van jezelf maar blijft eigendom van de kpn. Een tweede decoder kun je wel kopen, maar daar betaal je de volle mep voor...

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Sorry, ik had het nog niet helemaal goed... Hier de nieuwe abonnementsvorm uit het persbericht van KPN:
Met de nieuwe, scherpere prijs van € 6,95 per maand wordt Digitenne vanaf 2 augustus nog meer hét voordelige alternatief voor de kabel. Voor ruwweg de helft van de prijs van analoge kabel tv biedt Digitenne een basispakket met de 23 populairste televisiezenders plus 19 radiozenders in digitale kwaliteit. De ruim 300.000 bestaande Digitenne-kijkers hoeven niets te doen om ook van deze prijsverlaging te profiteren; het nieuwe tarief gaat automatisch in vanaf september, de eerstvolgende factuurperiode. Eveneens nieuw is dat klanten voortaan de benodigde digitale ontvangers voor Digitenne kunnen huren. De eerste tuner is inbegrepen in het maandelijkse tarief; voor additionele ontvangers wordt € 3,- per maand in rekening gebracht.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door henkgeluk »

wilde ook digitenne ,omdat ik via hetnet geen interactive tv kon krijgen(per 11 augustus wel!! ) kreeg factuur binnen.

aktie aanbieding kpn gratis decoder kastje abo 6,95 en 3 euro huur per maand. nee dus: abo 9,95, 3 euro huur per maand en 29,95 euro aansluitkosten!!

ik kan tot 9 augustus weer opzeggen via 070-3013818
wat ik ook zal doen.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Zoals ik al zei... De nieuwe tarieven gaan in per volgende maand... per 2!!! augustus heeft knp de tarieven verlaagd...

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door henkgeluk »

ik kan me goed vinden in dilbert29. ik heb precies het zelfde.
meeste mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. ook hebben ze geen zin om iets uit te zoeken. dit zijn meestal ook mensen die hun gebruiksaanwijzing nooit goed doorlezen. tot nu toe heb ik ook de goedkoopste autoverz de beste zorgverz en juiste energie leverancier,
alleen bij dexia ging het minder. dus ik maak ook fouten.
maar gisteren bericht dat ik goede kans maak met dexia om te winnen.
dit even voor diegene die gaan goochelen in tros radar!!

in ieder geval heb ik digitenne nog niet,althans ik kan gelukkig via hetnet!!
(kan normaal nog niet) over naar interactive tv ,internet en bellen voor € 42,90 of 52,90 gelang snelheid. even voor de duidelijkheid,feitelijk kon het alleen via kpnplanet ,maar omdat mijn abo bij hetnet op 11 augustus afloopt kan het ineens wel.

angelique1971
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007 23:32

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door angelique1971 »

Tja had ook digitenne nou volgens mij is dat alleen weggelegd voor mensen die in de randstad wonen. Wij kwamen niet hoger dan 2% met bereik belachelijk gewoon. Toen de buitenantenne besteld nou ook zwaar vervelend. Alles terug gestuurd nu maar weer wachten tot we het geld terug krijgen.

Gegroet limburgse

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

op www.geenbeeld.nl hebben klagers over Digitenne de laatste paar jaar op adres aangegeven waar zij een probleem hadden. Wellicht nuttig als je twijfelt aan Digitenne. Genoemde site werkte bij mij trouwens slecht: het kaartje laadt zeer langzaam. Maar in mijn woongebied waren praktisch geen problemen te vinden.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Het vervelende aan de website geenbeeld.nl is dat hij niet actueel is, je kunt immers niet vertellen dat je wèl goed beeld hebt... Website is al een tijdje in de lucht, maar is dus niet actueel...

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 07 Aug 2007 07:56 door rcb1978


--------------------------------------------------------------------------------

Het vervelende aan de website geenbeeld.nl is dat hij niet actueel is, je kunt immers niet vertellen dat je wèl goed beeld hebt... Website is al een tijdje in de lucht, maar is dus niet actueel...
Jij bent wel heel erg bang dat iemand misschien geen Digitenne neemt, he?

Zelfs al is het dan voor Jan L@l

Euh, werk je echt niet voor KPN?
Of werk je bij de Site van Geen beeld?

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Zelfde geld toch ook voor jou? Jij bent wel erg bang dat iemand wel profiteert van digitenne... Werk je echt niet bij upc?

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door KPN »

Zelfde geld toch ook voor jou? Jij bent wel erg bang dat iemand wel profiteert van digitenne... Werk je echt niet bij upc?
Zelfde geldt helemaal niet voor mij, want ik raad op nummer 1 Satellietontvangst aan en op 2. Digitale kabel.

Verder maakt het mij niet uit of die kabel van UPC of @Home of wat dan ook is.

Ik denk zelfs dat Mine van KPN beter is dan Digitenne, en dat durf ik net zo goed te zeggen.

Dus waar maak je uit op dat ik voor UPC werk?

Ayla

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Ayla »

Hallo Gast 007

Wij hebben sinds 2 weken digitenne, als je twee kastjes/tuners koopt moet je het voorschieten na een week krijg je een bevestiging en daar zit een kaart in voor teruggave van 89 euro.

De abonnementskosten zijn per 1 september 6.95 euro per maand, voor iedereen ook als je nu duurder uit bent.

Op zich is het erg mooi beeld, maar toch wat gevoelig als de antenne voor het raam staat, reageert hij op sommige auto's, ook op de afwasmachine.

We hebben een maand de tijd om te beslissen maar al met al valt het niet tegen.

groetjes ayla

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door gast007 »

@ Ayla
Bedankt voor deze uitleg.

Graag zou ik nog van iemand willen weten of het beeld van de Topfield ook echt beter is dan van de Samsung single tuner.

mvg.

Jola45
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2007 12:36

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door Jola45 »

Ik heb vanaf het begin al Mine tv en ben erg tevreden, natuurlijk hebben we af en toe een storing maar dat ligt dan voornamelijk aan de satelietontvangst en slecht weer. Dat hadden we toen we in de middleofnowhere woonde ook met de schotel...

Heb op een rommelmarkt een samsung digitenne kastje gekocht voor jawel........5 euries ;-) en dat ding werkt perfect.. als je een mine kastje hebt krijgt je gratis digitenne erbij voor de tv in je slaapkamer max. 3 aansluitingen.

Heb eigenlijk alles van KPN en tot nu toe ben ik erg tevreden, laatst had ik 1 klacht en kreeg de volgende dag een heel mooi boeket bloemen thuisgestuurd van de kpn.. geweldig!

Het kan dus wel goed gaan, maar kan me ook wel voorstellen dat het bij sommige mensen niet goed gaat en dat vind ik erg vervelend voor die mensen en hoop dat het voor hen snel opgelost zal worden.

yellostonepark
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mar 2007 22:21

Re: Neem nooit Digitenne

Ongelezen bericht door yellostonepark »

In het begin hadden we best aardige ontvangst, maar met elke keer dat we opnieuw moeten instaleren van KPN werd ook de ontvangst slechter. Nu is het zo slecht dat we vaak niet echt fatsoenlijk meer kunnen kijken. Nu zul je wel zeggen dan moet je een buitenantenne kopen, maar zo kan ik het ook. Eerst was alles goed en nu niet meer.
Als er een vliegtuig over gaat: geen beeld, als er een brommer voorbij rijdt: geen beeld, als de koelkast of de vaatwasser aan of uit gaat: geen beeld. We hebben ook een schotel voor de andere zenders en daar hebben we nooit last mee. Als iedereen straks digitale tv heeft en de ontvangst is zo slecht schieten we er ook niks mee op. Ik wou eigenlijk ook voetbal erbij nemen, maar als de ontvangst niet goed is betaal je dus teveel. Ik woon in het midden van het land bij Amersfoort dan verwacht je toch wel een sterk signaal.

Gesloten