LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
angelique1971
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007 23:32

Re: @home?

Ongelezen bericht door angelique1971 »

Tja @home ben altijd tevreden gebruiker geweest van @home zowel TV als internet en later ook telefoon.
Maar ik kwam in financiele problemen te zitten waardoor ik een achterstand had van 30,98 bij TV digitaal / kai kabel dus mij sluiten ze 12 mei van TV digitaal af tot heden nog steeds, het bedrag is inmiddels al 3 keer betaald en na ik weet niet hoeveel telefoontjes, mails en scheldpartijen ben ik nog steeds niet aangesloten.
Maar het ergste is als men de kabel afsluit kun je ook geen gebruik meer maken van internet en telefoon dus je wordt dubbel op genaaid en ben deze diensten dus ook al bijna 3 maanden aan het betalen terwijl ik geen gebruik kan maken dus ik vind het echt geldkloppers. Nu heb ik internet en telefoon opgezegd dus ben eens benieuwd wanneer dat in werking gaat.
Tja en een andere tv provider hebben we niet in limburg het is alleen maar essent / @home.
Dus weet waar je aan begint want de service is beneden pijl in alle opzichten iedere callcenter medewerker heeft zijn eigen informatie en ideeen. Bij die staat wel in het systeem dat er betaald is de ander niet ongelooflijk wat een zooitje ongeregeld daar. Zijn daar allemaal zo dom te dom om met losse handen in de trein te zitten.
Zo moest het even kwijt.

marissac
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 aug 2007 15:22

Re: @home?

Ongelezen bericht door marissac »

Ook hier gedoe met tv-digitaal van @home.

Ook wij hebben middels het proefabonnement nu "ineens" een abonnement op @home digitaal totaal.
Na ontvangst van decoder e.d. hebben wij per ommegaande de kaart teruggestuurd met daarop gemeld dat wij na de proefperiode alleen tv digitaal basis en film1 willen hebben.
Nu krijg ik een factuur met daarop vermeld ook een abonnement op tv digitaal totaal.

Telefoontje 1 leverde discussie op over het verschil tussen antwoordkaart, uitbreidingskaart, contactformulier, enz. Verder vertelde de mevrouw mij dat er onder aan de welkomstbrief "zus en zo" staat, en toevallig lag die brief naast me, dus toen kon ik haar vertellen dat er "dit of dat" op staat. Maar ja... het haalt allemaal geen donder uit.
Ze beloofde mij een snelkoppeling te mailen waarmee ik bij het contactformulier zou uitkomen. Die mail heb ik nog steeds niet ontvangen.
Telefoontje 2, waarin ik precies dezelfde vragen stelde, leverde een heel ander gesprek op. Uiteindelijk met zo'n contactformulier verzocht dat het abonnement met terugwerkende kracht wordt stopgezet.

Ook ik kreeg de mail met het "we streven naar antwoorden binnen 2 dagen, maar het worden er wrschijnlijk tien". Ben benieuwd, al stemt bovenstaande me niet hoopvol.


p.s. De korting op de decoder (de 40 euro) is bij ons overigens wel netjes verrekend.

marissac
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 aug 2007 15:22

Re: @home?

Ongelezen bericht door marissac »

Goed bericht hier.
Ze hebben binnen 2 dagen gereageerd, abonnement wordt met terugwerkende kracht beëindigd en het betaalde geld verrekend met de volgende factuur.

lorenzoba
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2007 15:45

Re: @home?

Ongelezen bericht door lorenzoba »

We zitten in het zelfde bootje rekening betaald en nog geen aansluiting.In mijn ogen is het gewoon consumentje pesten.Daar zijn die van @home wel erg goed in.Woon ook in limburg en kan ook niet hoe ik wil met de tv.Ben wel zo slim geweest om niet het totaal pakket van @home te pakken.Anders kon ik nou niet dit bericht schrijven.Ben wel van plan om juridische stappen te ondernemen.Is er iemand die dat al geprobeerd heeft.(laat het me ff weten dan).Heb het helemaal gehad met dat @home gedoe.

richard

tinaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2007 09:07

Re: @home?

Ongelezen bericht door tinaro »

:(Ik heb nu al ruim 3 maanden digitale televisie (het totale pakket) en ook problemen.
Ook heb ik mijn geld nog niet terug gehad na 2 maanden proeftijd.
Mijn problemen zijn: 1. Om de paar dagen heb ik zwart beeld, wel nog geluid. 2. Laatst had ik geen beeld en geen geluid. 3. Vanochtend reageerde de ontvanger helmaal niet meer de klok was ook blijven steken op 2.06 uur.

Ik heb telkens contact opgenomen met Athome en telkens krijg ik een ander advies, waardoor de problemen opgelost zouden zijn o.a.: 1. Stekker eruithalen en na 30 seconden er weer indoen. 2. Stekker er 15 minuten uithalen, terugzetten naar standaard instellingen en daarna opnieuw installeren. 3. Hetzelfde als punt 2, maar dan de stekker er een half uur uitlaten. 4. Alle randapperatuur (behalve de digitale ontvanger) die nog op de televisie aangesloten zitten er af halen en op de digitale ontvanger aansluiten. Aangezien er maar 2 scart aansluitingen op de ontvanger zitten moet je dus een scartblok kopen waar je meerde apparaten op kunt aansluiten.

Achteraf zou ik dus niet nog een keer een abbonnement nemen op Athome. Eigenlijk had ik ook telefoon en Internet gewild, maar ik kon mijn abbonnement bij Planet Internet nog niet opzeggen. Achteraf ben ik dus heel blij dat dit niet kon.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: @home?

Ongelezen bericht door rachil »

Je kunt er maar beter weg blijven bij athome het is een grote boevenbende en die klantenservice is gewoon het einde.

Waarom ik het een boevenbende vindt? daar kom ik binnen een paar dagen op terug.

chaoot33
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2007 10:54

Re: @home?

Ongelezen bericht door chaoot33 »

Ik ben ergens wel blij dat ik niet de enigste ben die zeer gefrustreerd raakt van dat monopolie gedrag. Klantenservice en service desk, zijn woorden waar ik door getraumatiseerd ben. Zelf heb ik een bedrijf en behandel mijn klanten redelijk tot goed, dus verwacht je dat ook terug, maar dat is wat ze bedoelen met niets verwachten, dan kan het ook niet tegenvallen! Ik heb in feb. een digitale decoder met harddisk van besteld samen met een abbonnenment digitaal extra bij @home. 2 maanden heeft dit apparaat correct gewerkt, daarna 10 min en strepen. Niets meer! @home gebeld na 40 min. krijg je contact en geven ze je advies, wat ik allemaal al op forums en hun eigen site had gelezen en gedaan. Met de vakantie in het vooruitzicht, de boel de boel gelaten en na 2 maanden positief zijn en weer contact met @home, weer het riedeltje wat je allemaal moest doen en zelfs allemaal nieuwe kabels aangeschaft. Ik was het hier niet mee eens maar mijn blijft geloven in het goede van de mens en technologie. In middels heb ik dat apparaat 2x opgestuurd naar ETB in roosendaal en ongeopend tot 2x toe terug gekregen. Vandaag met hun gebeld en krijg ik doodsimpel te horen dat hun ziek aan het worden zijn van de klachten van @home terwijl ze daar niets mee hebben uit te staan. Hun doen allleen TFT monitors van Samsung. Dus vervolgens @home gebeld maar dan afdeling : herrinnering en aanmaningen, want ik betaal al wel een half jaar € 8,95 abb. geld, blijkt overigens € 9,95 geworden te zijn, (...zooi) Ik denk dan maar een andere afdeling met een andere ingang, helaas ik ben mijn verhaal aan het doen en ze wil me continu onderbreken en zeg gewoon nog netjes dat ze dat niet moet doen. Jawel ik ga u toch doorverbinden want u bent op de afdeling "internet en telefonie" Ik zeg nee, aanmaningen e.d. Nee ik verbind u nu door.......... stilte, ik ziedde en spreek wat onbetamelijke woorden uit, hoor ik ineens (duurde zo'n 15 sec.) pardon wat zegt u, ik zeg: dat hebt u goed gehoord, ik wens niet doorverbonden te worden, nou zegt zei, ik gooi nu de hoorn erop.
Ik had mijn man al gezegd dat ik hier niet zo goed in ben :twisted:
Dus wat nu, dat kastje moet gemaakt worden maar bij @ home hebben ze al te kennen gegeven 2 weken geleden aan mijn man, dat dat alles is wat ze doen. Mijn man dreigde met opzegging, Dat moest ie dan maar doen.
gr boze klant van @home

angelique1971
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007 23:32

Re: @home?

Ongelezen bericht door angelique1971 »

Tja bij mij was het laatst zo erg dat ze me gewoon de hoorn op de haak gooide echt profesioneel hoe ze daar werken zeg.
Ik ga er ook een rechtzaak van maken heb rechtsbijstand verzekering dus.
Zit nu al vanaf 12 mei zonder tv dat is nu al meer dan 4 maanden ik vind dit niet meer normaal en dat ze hier maar eens een uitzending aan wijden zoveel mensen problemen met dit kloten bedrijf.

Ik sta op het punt om het kastje voor op de stoep open te breken en mezelf aan te sluiten.

Wat een kutfirma helemaal mee gehad. :cry:

chaoot33
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2007 10:54

Re: @home?

Ongelezen bericht door chaoot33 »

Tja, er worden wel tv uitzendingen aan gewijd, maar als dadelijk half nederland niet meer kan kijken, dan zijn we daar ook niet van op de hoogte :) Ze hebben gewoon een arrogante machtspositie en die wordt over onze rug uitgebuit.Als je in dat call-center wil komen werken, wordt je denk ik, op het blond-gehalte geselecteerd. Ik ben zelf blond, maar dat is gekocht! Ik wens je veel succes met je proces......
gr

debbie62
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2007 12:15

Re: @home?

Ongelezen bericht door debbie62 »

hallo mensen ik heb het home die hebben mij maandag afgesloten van de tv ??????? en waar voor nou voor een bedrag van 0,07 cent die ik niet heb betaalt en nu maar wachten he wanneer ik het terug krijg :evil: boos nou en of

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: @home?

Ongelezen bericht door Flender »

Ook ik heb problemen met At-home betreft digi plus

Ik heb dat opgezegt in maart 2007 contract loopt tot oktober.

Ik heb in mij opzegging kenbaar gemaakt dat ik bij een eventuele prijs verhoging gebruik maakt van de direkte opzegging waar je als consument recht op hebt.

Een week na mij schrijven kwam er ook een prijsverhoging dus dan kan ik direkt stoppen met met digi plus dacht ik maar niks is minder waar AT-Home blijft rekeningen sturen tot zelfs nu afsluiting van het gehele digi pakket (dus ook de standaard) inclusief dat ze nu een deurwaarder gaan sturen. Wat ik al eerder hebt gelezen ze reageren totaal niet op schrijven per post also niet op e-mailtjes.

Lijkt wel of hun postbus nummer rechtstreeks op een papier versnipper raar is aan gesloten en hun e-mail adres ieder binnen komend mailtje als spam ziet.

Als alles werkt dan moet ik zeggen heb ik geen klachten internet bijna nooit uit val even also met telefoon maar krijg geen problemen met AT-Home helpen tot een goede oplossing die kreet kunnen ze niet.

Qwa klanten service is At-home een waardeloos bedrijf.

antonial
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: @home?

Ongelezen bericht door antonial »

Wij zouden een gratis decoder van @home krijgen.
Lach niet maar ik geloofde het toen wel.
We zijn inmiddels al maanden verder en U raad het al, nog steeds niets hoor.
Na bellen, mailen helemaal niks nada noppes.
Toch blijf ik volhouden want bij ons telt nog steeds belooft is belooft.
En nou maar wachten. :x

Gesloten