LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitenne KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bigpappa1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2008 11:36

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door bigpappa1963 »

Ik heb ook digitenne maar heb een belabberde ontvangst.
Dit komt omdat ik dicht bij de tram zit seze rijd elke 15 minuten voorbij.
Ik ga maar terug naar Upc, het kan niet anders!!!
Bigpappa :evil:

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door pele »

Ik heb sinds 1 sept vorig jaar digitenne, speciaal voor de 2 voetbalkanalen. Maar heb ik op de gewone zenders mooi beeld, de 2 voetbalkanalen zijn waardeloos qua beeld en geluid. Ik heb het dus per 1 sept as opgezegd, dacht ik. Wat blijkt, nadat ik 15 min aan de telefoon had gehangen en nog extra gezegd had dat het mijn abonnement en de voetbal betrof. Ja hoor zei alles is nu geregeld. Dus ik krijg geen factuur meer, nee hoor mevrouw dat stopt allemaal. Ik krijg de factuur van augustus en daar staat ook gelijk de huur van september op. Nou is dat maar 3 euro maar toch maar weer eens gebeld. wat bleek, ik had alleen de huur van het kastje opgezegd volgens hun administratie. Dus ik zeg als dit zo is waarom dan nog wel de huur betalen in september maar daar wist ze geen antwoord op. Ik moest s avonds terugbellen want dan was het minder druk en dan de optie opzeggen weer nemen. Naar nu blijkt heb ik echt alles opgezegd en ik krijg een nieuwe factuur, zeggen ze. Ik bedoel maar, je gaat toch niet je huur van het kastje opzeggen en de rest wel houden, snappen ze dat nou niet daar. Dus nu wacht ik maar af of ik weer een factuur krijg voor de volgende maanden, ben bang van wel. Maar we wachten af.

frankie---girl
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2009 15:51

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door frankie---girl »

Waar begin ik? zo ingewikkeled, ik ben net nieuwe klant bij kpn, had ik nooit moeten doen! eerst meld ik me aan, alles goed en aardig, maar de appratuur kwam niet! 26 feb zou het komen... nee hoor, dus ik bellen, komt de week daar op wordt gezegd. inderdaad 6-3 komt het aan. eerste maand proef tijd? echt niet, mijn contract volgens kpn, ging in vanaf 6-3, dus mag ik niet opzeggen... waar is mijn 1 maand proef tijd? niet eens er bij te zeggen, mijn lidmaatschap bij de anwb moest er voor zorgen dat ik 3 maanden gratis krijg. echt niet,

mijn contract was voor 7.50 per maand, ze hebben zomaar 34 euro afgeschreven van mijn rekening, nou rekenen is niet mijn sterkste punt, maar 34 euro? gedeeld door 7.50? ik zie het niet. klantenservice? pas na hoeveel belletjes, waarbij je afgebroken wordt na 10 minuten, of blijf wachten voor 30 minuten, voor 10 eurocent per minute, zonder van je tijd en geld... klacht via internet, pas na 15 emails krijg ik een terug, dat ik een jaar gebonden ben aan kpn digitenne.
Proef tijd? nee hoor.... je bent meteen verplicht om met ze te blijven voor 1 jaar. ondanks dat ik mijn opzegging heb geplaatst via post en email op 19 maart. ik heb ook geen bevestiging gekregen van mijn brief, of email... dus? wat nu?

belachelijk, had ik maar bij ziggo geblijven, ik dacht dat hun slecht klantenservice gaf, maar ik neem die worden terug... top bedrijf ziggo.. sorry dat ik weg ben gegaan!!!!!

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

De proeftijd is 30 dagen + 10 dagen indien je het telefonisch of via internet besteld (levertijd dus ingecalculeerd). Op de eerste rekening wordt de huidige maand, een maand vooruit (2x 7.50 euro) en eenmalig 20 euro administratiekosten in rekening gebracht. Digitenne is inderdaad een jaarcontract indien je het niet annuleert of retour stuurt binnen de 30 dagen. Die 3 maanden gratis worden na ontvangst van de 2e (of 3e) betaling eenmalige gecrediteerd. Opzegging gaat via de telefonische klantenservice waar je ook een schriftelijke bevestiging van ontvangt.

Gesloten