LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pakket gewijziging

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gertjan3077
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2007 16:00

pakket gewijziging

Ongelezen bericht door gertjan3077 »

ze hebben het weer eens leuk voor elkaar bij cd!

je kiest een pakket je betaald!

je denkt ach leuke zenders in het pakket!

goed 5 maanden onder weg worden er wijzigingen aan gebracht!

krijg je dood leuk om 21.00 een mailtje op de laatste dag van juli!

dat er per 1 aug. je pakket veranderd en dat je een aantal zenders verliesd uit je pakket en niks terug krijgt!!!

waar heb ik nu voor betaald voor alle zenders toch en wie geeft hun het recht om me zomaar zenders te ontnemen waar ik voor betaald heb!!!!!

klachte kun je nergens kwijt de tarieven liegen er ook niet meer om!!!

en de zenders verhuizen met elke nieuwsbrief van het ene pakket naar het andere toe!!!

wordt tijd dat er wat gaat gebeuren daar!!!!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door D1RK »

In de Algemene Voorwaarden staat dat het pakket veranderen mag, dus zowel meer als minder zenders!

Zo stuur je wel klanten naar Digitenne, of ze gaan voordelig kabel met buren delen, net als krant, mag niet, kan wel!

Ze worden steeds duurder en ook nog minder zenders!
Helaas is op de sateliet maar een aanbieder, dus vraag diverse politieke partijen eens, want ik vind dat die NED 1,2 en 3 FTA moeten zijn!
De rest mag wel achter decoder, en net als de regionale moeten we vragen voor vrije zenders!

Als U dus zoveel mogelijk politieke partijen vraagt om zowel de regionale als NL 123 vrij te geven zullen er meerder stoppen en moeten ze het wel goedkoper aanbieden!

Als je voor de reclame op RTL 4,5 en zo wilt betalen?
Zij worden door reclame betaald, en als het niet toe kan, stop de direktie dan zelf maar in die gouden kooi!

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door KPN »

@D1RK

Ik denk dat het kijk- en luistergeld heel veel duurder wordt, als NL 1, 2 & 3 FTA worden via de satelliet.

De auteursrechten van programma's moeten dan voor heel het ontvangstgebied van Astra betaalt worden en dat is een groot gebied!

D.w.z. er wordt dan nog veel meer belasting van mijn loon afgehouden en dat terwijl de publieke zenders van mij mogen opkrassen!

Dus niet zeuren over die paar euro's abonnementskosten a.u.b.

Deze zenders zijn bovendien via dvb-t wel al fta en dat is meer dan genoeg!

Die tarieven liegen er niet om?
Bij CD valt dat wel mee hoor.

gertjan3077
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2007 16:00

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door gertjan3077 »

daar gaat het ook niet om!

ik verkoop jullie toch ook geen keuken en kom naar een paar maanden de in bouw apperatuur ophalen!!!

vindt gewoon als er een pakket aangeboden wordt dat het ook zo moet blijven voor dat jaar!

en als je ze daar op aanspreekt is het ik weet van niks!!!

wat nederland 1 2 en 3 betref zo veel is daar ook niet op!

verder heb ik aan die info hieronder ook niet veel hoor!!

sorry dat ik het zeg hoor.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door D1RK »

Als ik Ned 1,2 en 3 en de regionale tegen eenmalig kosten zou kunnen krijgen zonder jaarlijks bedrag zou ik dat doen!

Maar je word verplicht dit te betalen, en dat wil ik niet.
Ook in Duitsland en België wonen vele Nederlanders, en die gaan via een elders geregistreerde ook kijken!

FTA betekend dat er ooit wel eens iemand zal kijken, maar de wetgeving zit gewoon verkeerd in elkaar, de auteursrechten worden misbruikt voor onzin!

Een commercieel kanaal mag geld vragen, maar een omroep van belasting geld nog extra vragen, nee, de antenne's waren ook vrij, maar digitenne is niet overal nog goed te ontvangen, en via KPN ??

willemo
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 jun 2005 13:04

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door willemo »

D1RK,

De zenders NED1, 2 en 3 alsmede de regionale omroepen in de omgeving van de ontvanger zijn gratis te ontvangen.
Je moet alleen een éénmalige uitgave doen voor de aanschaf van apparatuur.

Met vriendelijke groet,
Willem

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Kijk- en luistergeld is al een tijdje terug afgeschaft... Je betaalt alles via de belastingdienst. En inderdaad je kunt de publieke omroepen gratis ontvangen.

Vreemde vind ik trouwens dat commerciële omroepen niet gratis zijn te ontvangen... Ze verdienen toch genoeg met reclame, anders hebben ze gewoon geen recht van bestaan!

Zie ook http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=50874

willemo
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 jun 2005 13:04

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door willemo »

rcb1978,

Dat is nu commerciëel.
Laten betalen voor iets waar ook op andere wijze geld voor wordt betaald.
De pulpprogramma's van de commerciëlen worden ondanks dat er voor moet worden betaald toch gekeken.
Toch wel slim van hen.

Met vriendelijke groet,
Willem

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: pakket gewijziging

Ongelezen bericht door rcb1978 »

:D Tja als je het zo bekijkt... haha...

Gesloten