LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN SLUIT JE AF, digitale ellende

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
pzwaans
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2007 15:15

KPN SLUIT JE AF, digitale ellende

Ongelezen bericht door pzwaans »

Ik heb 8 maanden Digitenne gehad, een Single en en Twin Tuner. In het begin was de ontvangst goed, af en toe een storing als er een brommer langs reed. Het werd steeds slechter. Er werd mij verteld dat er nieuwe software kwam en dat dan alle problemen verholpen zijn. De ontvangst werd alleen maar slechter. na vele telefoontjes en klachten mails werd mij geadviseerd een buitenantenne te kopen van 50 euro. Dat hielp dus ook niet. Uiteindelijk kwamen ze met de optie een monteur langs te sturen. Die melde nu 5 minuten dat ik tussen 3 zendmasten in woont en daardoor nooit een goede ontvangst zou kunnen hebben. Ben ik dus 8 maanden lettelijk aan het lijntje gehouden, Ik zit nu met voor 190 euro aangeschafte apparatuur waar ik niets aan heb. De KPN wil dit niet terugnemen omdat ik het niet binnen een maand terug heb gestuurd. Ze hebben mij zelf steeds voorgehouden dat het beter zou worden. Ik heb vele malen gebeld. Wel 20 keer mijn verhaal moeten vertellen. KPN maakt terugbel afspraken, ik heb 3 maal voor niets op een telefoontje zitten wachten. Ook op een brief of e-mail wordt niet gereageerd. O ja toen ik belde om op te zeggen werd mij verteld dat ik zeker nog 3 weken ontvangst zou hebben en ruim de tijd had om een kabelaansluiting te regelen. Je raad het al, ik werd direct afgesloten en dat konden ze niet herstellen. Ook op deze klacht is nooit een excuus gekomen. Ik denkt dat de slogan moet zijn :KPN SLUIT JE AF!!!

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: KPN SLUIT JE AF, digitale ellende

Ongelezen bericht door Marssjo »

dat ik tussen 3 zendmasten in woont en daardoor nooit een goede ontvangst zou kunnen hebben.
Wáár woon je en welke 3 zendmasten betreft het? Gebruiken deze 3 zendmasten dezelfde kanalen/frequenties voor hun paketten??
Ontvangst van de gratis zenders moet nu nog steeds mogelijk zijn.
Optie had volgens mij geweest het gebruiken van een richtantenne op 1 v/d 3 zenders, dit terwijl de propaganda altijd is geweest dat de signalen elkaar niet zouden storen....

Gesloten