LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door youri23 »

Telecombedrijf KPN bereidt momenteel in alle stilte een prijsverhoging voor van zijn digitale-televisiedienst Digitenne die voor zowel nieuwe als huidige klanten geldt. Dit bericht Tweakers.net. KPN zelf wil de geruchten bevestigen noch ontkennen. Vanaf 1 oktober wordt het standaard Digitenne-abonnement met 23 zenders met enkele centen verhoogd tot 7,50 euro per maand. Het voetbalpakket wordt vier euro per maand duurder en zal na de prijswijziging tien euro per maand kosten. De tuners die gebruikers van de digitale tv-aanbieder huren gaan vanaf oktober 3,50 per maand kosten, vijftig cent meer dan nu voor extra ontvangers moet worden betaald. KPN, eigenaar van Digitenne, wil de prijsverhoging niet bevestigen. Op zijn interne communicatienetwerk heeft het telecombedrijf de prijsverhoging echter al wel aangekondigd, waardoor retailwinkels als Primafoon en KPN Business Center al op de hoogte zijn van de prijsverhoging, zo blijkt uit navraag door Tweakers.net. De prijsverhoging zou niet alleen voor nieuwe klanten gelden, maar ook van toepassing zijn op reeds bestaande klanten. Het is nog niet bekend of en wanneer KPN zijn klanten hierover gaat informeren

SCHANDE! iedereen neemt digitenne omdat het voor een mooie prijs is. Ik hoop dat er zo snel mogelijk andere kleine bedrijven komen want dan ben ik weg van de grotere bedrijven

Even uitrekenen als je een box huurt en voetbal hebt:

Kpn 7,50
Huur box 3,50
Voetbal 10,00
---------
pling u betaald kpn vanaf nu 21 euro. Nog ff en de kabel is nog goedkoper
Laatst gewijzigd door youri23 op 12 aug 2008 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door st doe »

Ik vind het meerekenen van dat voetbalpakket neit echt reeel, hier kan kpn ook niks aan doen, het is een extra optie die aangeboden word. De prijs word niet door kpn bepaald.

Abonement digitenne word in dit geval dan idd wat duurder, maar dat blijft samen met 1 tuner dan net op een euro.

Daarnaast is de 1e huurtuner meestal nog gratis ook.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door gravedigger »

u betaald kpn vanaf nu 22 euro.
Rekenen was zeker je sterkste punt niet op school!!?!?!

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door youri23 »

mijn god reageer eens normaal mafkees. 21 euro jij je zin nerd

Ik heb een 2de tuner dus voor mij word het nog eens 3.50 helaas

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dus met 1 gratis runer ben je nog altijd € 9,00 goedkoper uit dan bij Joepie..... Dus wat is je punt?

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door st doe »

Daarnaast is er nog de mogelijk van een kooptuner.

EN mag je bij eenzijdige wijziging van het tarief altijd opzeggen binnen een bepaald etermijn, dus kan je gerust overstappen.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door jelle. »

Schande lijkt me ietwat overdreven he, een prijsverhoging van 55 cent, nou nou... las ergens dat Digitenne op dit moment nauwelijks kostendekkend is (dat verklaart wellicht ook de tariefwijziging van de telefonische klantenservice eerder dit jaar) dus ja, ze moeten wat.

Uiteraard krijgen bestaande klanten de kans om een lopend contract op te zeggen. Klanten worden vanaf 18 augustus geinformeerd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Goed nieuws, dan kun je direct je abonnement opzeggen, ook als je nog geen jaar klant bent van dit baggerproduct! Een prijsverhoging is namelijk een wijziging van de Algemene Voorwaarden. En dat geeft je het recht om direct op te zeggen.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door rvkeuken »

vandaag idd een brief gekregen, nieuwe prijs:
7,50 (tuner gratis), 3,50 voor elke extra aansluiting, 10 euro voor eredivisie live (wat je ook in je kabelpakket niet gratis krijgt).
Verder mag je tot 30 september opzeggen naar aanleiding van deze prijswijziging.
Ik vind het een nette email en ik hou mijn goedkope aansluiting dan ook gewoon.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Stel dat je net zoals ik nog maar een paar maanden van dit baggerproduct "geniet", dan word je gedwongen deze prijsverhoging wel te accepteren.

Het punt is namelijk:

Je kan dan wel opzeggen, de administratiekosten van EUR 20,00 die je aan het begin hebt betaald krijg je van KPN bij opzegging NIET terug.

Dus eerst klanten lokken met een loktarief. Daarna het helpdesktarief verhogen van EUR 0,10 naar EUR 0,45 per minuut. En een paar maanden later Digitenne zélf duurder maken :evil:

Wat een...........

fahn
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2008 19:22

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door fahn »

het is inderdaad schofterig, eerst zieltjes winnen met goedkoop digitenne en dan deze prijs verhogingen.
voor dat voetbalkanaal meer dan 66% verhoging!!!
ik vraag mijzelf ook af waarom er doorbetaald moet worden tijdens de zomerstop.

OPZEGGEN DIE HAP ZOU IK ZEGGEN
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door youri23 »

vandaag die brief gehad en ff goed door gelezen. Helaas maar aan de andere kant ook weer beter hebben ze daar wel een punt dat ze nog steeds 100 euro goedkoper per jaar zijn

medeleeuw
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 mar 2008 11:38

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door medeleeuw »

Ik heb ook 2 tuners van KPN waarvan ik een huur deze wilde ik opzeggen omdat ik via marktplaats een twintuner heb gekocht, nou vergeet het maar deze moet ik zeker 1 jaar blijven huren.
Maar het mooiste komt nog ook ik kreeg bericht van KPN dat de prijzen waren verhoogd, tele 2 naar 10 euro dus ik wilde dit opzeggen hellaas kan dit niet via de klantenservice en ook niet per brief, ze willen dat je het dure 0900 nummer beld 45 cent per minuut nou dat doe ik echt niet.
Je kan zo via internet alles regelen voor een aansluiting alleen ervan af komen gaat niet zonder veel geld uit te geven

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door pele »

Ook ik heb die brief gehad, alleen ik heb in juni al digitenne opgezegd per 1 september, omdat mijn beeldkwaliteit zeer slecht was, vooral met de voetbaluitzendingen, waar ik speciaal digitenne voor had genomen. Maar in juni alles opgezegd, in juli nog een keer omdat dat wicht aan de telefoon alleen de huur van de tuner stop had gezet. Dus eind juni kreeg ik een factuur met de huur van augustus én september. Dus maar weer een telefoontje en toen kwam dit aan het licht. Maar alles zou nu in orde zijn. Tot ik gister de factuur van september kreeg. Abonnement 6,95 en huur tuner voor 1 sept a 10 cent. Dus net weer een telefoontje waarvan het bandje zegt 45 ct p m maar volgens haar is dat maar 10 ct en klopt het bandje niet. In ieder geval is mijn abonnement niet opgezegd zei ze alleen de huur van de tuner en het voetbalpakket. Dus werd ik doorverbonden met opzeggingen, en die zeggen dan weer mevr u kunt niet opzeggen dat heeft u al gedaan, per 1 sept . Daar zakt je broek toch van af. Het kwam dacht ze doordat ik in juni al had opgezegd, ja zeg ik en in juli. Nu moet ik dus gewoon dit betalen en dan krijg ik daarna het teveel betaalde weer terug. Ja ja ik wacht nog steeds op de 3 euro van vorige maand. Maar alles komt in orde, waarom heb ik daar zo mijn twijfels over??

cillatje
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jul 2008 21:15

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door cillatje »

bij iedere provider zitten de kosten van t voetbalpakket op 10 euro ...

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door youri23 »

niet waar want bij ziggo en upc is het 14,95

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door angel1978 »

Eredivisie Live voor € 9,95 per maand bij UPC Digitale Televisie
owja, youri ???

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door youri23 »

Eredivisie Live pakket bestellen?
Bestel nu bij Ziggo het ultieme voetbalkanaal Eredivisie Live. Tot en met december 2008 betaal je slechts € 9,95 per maand (daarna € 14,95 per maand). Dan ben je verzekerd van het beste wat de Eredivisie te bieden heeft. Live in de huiskamer!

Bij upc kan ik het idd niet vinden alleen het lijkt me niet dat ze ook zo goedkoop kunnen blijven

Hyllan
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2007 17:28

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door Hyllan »

Ja en...wat wil je hiermee nou duidelijk maken..

youri23
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 dec 2006 02:04

Re: KPN bereidt in alle stilte prijsverhoging Digitenne voor

Ongelezen bericht door youri23 »

dat je eerst moet lezen voordat je domme dingen gaat vragen

Gesloten