LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Tv compleet ervaringen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Ik ga verhuizen en moet een nieuwe internet, telefonie en televsie provider kiezen.
Nu spreekt het TV compleet van Tele2 mij wel aan.
Heeft iemand ervaring met Televisie van Tele2?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door TdeHond »

google: televisie + tele2 + klachten.

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik heb al een paar jaar Tele2 compleet met tv en bij mij werkt het uitstekend. Ik heb weinig tot geen storing met tv,internet of telefoon. Maar ik weet niet of je wat aan deze informatie heeft, want dat het bij mij prima werkt is geen garantie of het bij jou goed werkt. Over alle providers zijn er mensen die klachten hebben en zijn er mensen die tevreden zijn. Het blijft altijd een gok bij welke provider je ook neemt. Alleen ik ben tot nu toe tevreden over Tele2. Gewoon proberen.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Klopt het dat het via digitenne gaat en je maar 1 tv aan kunt sluiten?

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door RADonker »

Nee ik heb gewoon tv via mijn internetmodem. Ja ik kan maar een tv erop aansluiten. Als je een tweede tv wil dan kan je een tweede decoder bestellen, zodat je naar twee tv kan kijken Ik heb geen ervaring hoe het tv beeld is met twee decoders. Verder kost een tweede tv extra geld. Ze bieden ook tv aan via digitenne. Je kan even op de site van Tele2 kijken naar de twee aanbiedingen en met elkaar vergelijken.

benreurink
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2008 12:13

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door benreurink »

Beste lezer,
ben je aan het kijken of tele2 bellen, internet en tv wat voor jou is? hier een tip! GEWOON NIET DOEN!
Ik heb het pakket nu een week, in mij eerste weekend kreeg ik een stroring, tv valt na 10 weg, internet idem. KS gebeld tot 4 maal toe in discussie maar probleem werdt niet op afstand verholpen. toen aangegeven dat ik pakket wilde opzeggen, toen meneer merkte dat die mij niet meer kon ompraten werdt de haak er opgegooid (en ik ben echt niet heeel onvriendelijke geweest....)
Wat een belachelijke partij, heb jaren gewoon tv via de kabel bekeken en nooooit een probleem gehad, na een week tele2 totaal heb ik al een probleem, nu kan het 14 dagen duren voor de technische dienst het probleem kan oplossen.
Nogmaals volg mijn tip op en doe het NIET!

Maverick69
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2008 15:59

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door Maverick69 »

Gewoon doen, ben nu bijna 2 jaar bij Tele2 en heb mijn contract met 1 jaar verlengd, en natuurlijk heb ik ook wel wat problemen gehad, maar iedere aanbieder heeft deze op het moment en dit is omdat digitale tv toch iets is waar de aanbieders niet willen achterblijven.
heb 2 maal mijn modem defect gehad, maar beide keren had ik binnen 3 dagen een nieuwe zonder gezeur. TV beeld stond in het begin nog wel eens stil maar dit gaat nu ook zeker al een jaar goed.

Een tweede tv aansluiten is zeker mogelijk alleen moet je dan een extra decoder aanschaffen van 50 euro geloof ik, en doe eerst een snelheidstest want Tele2 geeft je wel een 20MB abbonement maar deze snelheid haal je vaak niet want dit ligt ook aan de snelheid van de centrale en de afstand die je hiervandaan zit.

Ik zou zeggen gewoon doen.. want wees eerlijk kijk naar de andere opties, problemen heb je overal maar Tele 2 is wel erg voordelig en wat er ook wordt geschreven voor horrorverhalen over de helpdesk, die hebben mij altijd keurig geholpen zonder al te lange wachttijden.

Succes in je keuze!

benreurink
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2008 12:13

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door benreurink »

haha wat een grappige reactie. En dat op de dag dat heel TELE2 plat ligt en heel Nederland problemen ondervind met ALLE tele2 producten. Hoe kan je dan dit soort ZOOI adviseren man?
Succes ermee. Ik ga weer lekker via de kabel kijken.

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik heb al een hele tijd geen storing gehad via Tele2. Ik weet niet waar je het over heb. Mijn telefoon, internet en tv doet het altijd en ik heb er geen omkijken naar omdat het altijd werkt. En dat is niet van iedere provider te zeggen. Ik kan het echt aanraden.

benreurink
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2008 12:13

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door benreurink »

bedankt voor de reactie. Maar hopen dat ik ook ooit zo positief mag worden. En heel veel succes op de salesafdeling van Tele2!

Maverick69
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2008 15:59

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door Maverick69 »

Hallo benreurink,

Jammer dat je zo reageert, iedereen heeft toch recht op zijn eigen mening ! en NEE ik werk niet bij Tele2 en heb ook verder niets met Tele2 alleen dan TELE2 Compleet. en het kan wezen dat het plat lag maar dat was dan onder werktijd denk ik.

janloco
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2008 07:39

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door janloco »

Suusjuh

Ik heb maar één advies. Begin nooit aan Tele2.!!!!! Het is een aanbieder waar je een contract voor 2 jaar bij moet afsluiten. Ik heb nu 15 maanden een contract bij hun. Internet is goed maar je hebt er wel een payserver bij nodig als je wat met nieuwsgroepen wilt. Telefoon heb ik ook van hun, maar daar bel ikzelf niet mee. Klachten heb ik daarover dan ook niet. TV is echter een heel ander verhaal. Ik heb vanaf de aansluiting al geen fatsoendelijk beeld. Klagen doe ik bijna dagelijks maar dat geeft geen reactie. Er wordt niet gereageerd op aangetekende brieven. Abonnements geld werd 6 maanden dubbel van mijn giro afgehaald terug betalen??? Ja, daar wacht ik nog steeds op.

Nogmaals mijn advies, blijf ver weg van Tele2!!!!!!!!!!!

mitjet
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2009 22:03

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door mitjet »

ik lees veel negatieve dingen over tele2,maar waarschijnlijk is het voor mij de enige optie.
Kabel is niet mogelijk en ik heb digitenne al geprobeerd. Die kwaliteit viel erg tegen. blokkerig beeld, mn bij snelle bewegingen. Waarschijnlijk ook doordat ik lcd tv heb, (maar aan de kwaliteit van de tv ligt het niet)

Is tele2 ook zo blokkerig of blijft het beeldhangen? wat is er nu zo slecht aan de beeldkwaliteit? of is deze alleen slecht als je download? en heeft iemand ervaringen met tele2 icm een lcd tv?

Ik heb nu adsl van tele2 en dat werkt perfect. goede klantenservice ook.

alvast bedankt!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  mitjet

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2

mitjet
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2009 22:03

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door mitjet »

Graag feedback, tele2 gold mbt de beeldkwaliteit icm LCD scherm. zie vorige reacties

ALvast bedankt!

@webservice tele2:no thanx

janloco
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2008 07:39

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door janloco »

Miljet

Ik geef nog steeds het advies, blijf ver weg van Tele2. Het kan niet anders dan dat je je in een wespennest van ellende stort. Je rekening wordt leeggeplundert en je kunt hoog en laag springen, je kunt ze niet aan daar. Ze zeggen dat alles in orde komt, maar na nu inmiddels 19 maanden is het bij mij nog steeds niet opgelost.

Het beeld van tele 2 is bij mij niet alleen blokkerig, maar ook regelmatig stilstaand. Ik gebruik inmiddels weer mijn schotel en dat werkt nog steeds prima. Een uitstekende kwaliteit beeld en geluid. Gewoon van canal digitaal. Ik denk dat dat een betere oplossing is voor je.

Tele 2?? WEG ER MEE!!!!

Ik moet ze nog 5 maanden ondergaan, dan zit mijn "straf" van twee jaar erop

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Janloco,

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

janloco
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2008 07:39

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door janloco »

WebserviceTele2

U laat me wel heel erg lachen. Na ruim 19 maanden ellende van Tele 2, met bijna wekelijks telefonisch en mail verkeer, nog steeds zonder oplossing??? Denkt u nog echt dat ik nog een keer mijn gegevens naar u toe wil sturen en dat u mij van dienst kan zijn?? In 19 maanden is het niemand van Tele2 gelukt en het lukt nog steeds niet!! Nee geen enkel vertrouwen meer in dat bedrijf. Ik moet nog een paar maanden mijn straf ondergaan bij Tele2, daarna ben ik VRIJ!! Maar ook dat zal wel weer mislopen, zoals alles bij jullie. Maar ik zal wel het "zwarte schaap" zijn van jullie reclame. Goedkoop blijkt eens te meer duurkoop te zijn.

Mvg
Jan

dagmarenmarco
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:10

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door dagmarenmarco »

heb een half jaar televisie gehad van tele 2 en aleen maar ellende
storing blokken vertraging niet om aan te zien , en dan komt het constant gebeld niemand die het op kan lossen .
monteur geweest weer niet opgelost weer gebeld tot 3 keer hebben ze de hoorn erop gegooid wat een kapsones lees het hele verhaal .
staat in het forum.
nu weer schotel echt super wist niet dat televisie zo mooi kon zijn na tele 2

waardeloos kapsones en niets op lossend
ben nu na 6 maanden nog steeds bezig om gecompenseerd te worden

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 Tv compleet ervaringen

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste dagmarenmarco,

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht betreffende uw compensatie naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

Gesloten