LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal digitaal.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: canal digitaal.

Ongelezen bericht door piet44m »

IK lees nieuwe kaarten ,de seca 3 neem ik aan . U gebruikt toch maar een kaart tegelijk in de box hoop ik .En met welke module ? . want door de kaartwissel is er wel een nieuwe situatie onstaan. De nieuwe kaart krijgt voor zover ik weet gewoon de maandelijkse update alleen de sleutels gaan sneller.DE firma topfield mocht het een s/w probleem zijn is daar wel laat mee, in Frankrijk zijn ze al veel eerder met de seca3 begonnen

stijnvogel
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2009 08:17

Re: canal digitaal.

Ongelezen bericht door stijnvogel »

Ja het zijn SECA-3 kaarten, en ik gebruik maar 1 kaart in de TopField. Ik heb gelijktijdig met de TopField een nieuwe Aston CAM gekocht want deze was goed voor het ontvangen van CD is mij verteld. Waar ik nu naar op zoek ben zijn mensen met gelijke ervaringen want ik denk niet dat ik de enige ben met deze problemen. Ook kan ik me niet voorstellen dat dit probleem zich alleen voordoet bij mijn type ontvanger. TopField wijst naar CD, en CD wijst weer vrolijk terug naar TopField. Ik ben een consument die stappen wil ondernemen. Vandaar mijn post op dit forum. Alle technische informatie kan ik wel op andere fora vinden.

diny1
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2005 11:17

Re: canal digitaal.

Ongelezen bericht door diny1 »

Werd eergisteren gebeld. goedemorgen, mevrouw u kijkt via een schotel en vanaf morgen ontvangt u 3 maanden alle kanalen van canal digital helemaal gratis.
Oh ja? vroeg ik en daarna? ja, dan moet u er voor gaan betalen, en als u dat niet wilt moet u dat binnen 2 maanden kenbaar maken.
Wat is dit voor waanzin? zei ik, dus ik moet actie ondernemen omdat u dat mij ongevraagd aanbiedt, u moet mij bellen na die 3 maanden of het mij bevalt, maar niet zo.
Maar ik zeg u hierbij dat ik van deze aanbieding GEEN gebruik wil maken.

Kijk uit, want hoeveel mensen vergeten niet op te zeggen binnen 2 maanden, en zitten er dan aan vast.
Weer een manier om mensen het geld uit de zak te kloppen.

vr gr. diny

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: canal digitaal.

Ongelezen bericht door piet44m »

Wat er beweerd wordt en hoe het uitpakt kom je pas achter na proberen , Dus probeer even een stel verschillende cam`s powercam div Xcammen etc de off cds cam . Een beetje handelaar werkt er aan mee . dan heeft hij ook een oplossing voor andere klanten. Tip ga niet alleen op persberichten af zoals de rolls royce onder de ontvangers . Wat nodig is een actief s/w en firmware team bij ontvangers . zoals Vantage dat doet en dat gaat heel soepel via ota en usb en rechstreeks via de ethernet aansluiting

Gesloten