LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleid door kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
R van leeuwen
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2009 19:28

misleid door kpn

Ongelezen bericht door R van leeuwen »

ik heb bij kpn interactieve tv aangevraagd daar werd mij verteld dat ik de digitenne die ik al had gratis zou hebben omdat ik het complete abonnement heb te weten premium met interactieve tv +telefoon
nu betaal ik dus voor de digitenne nog steeds apart 7.50 per maand +74.95 al met al een veel te dure aangelegenheid mijn idee is dat ze daar met voorbedachte rade de mensen leuk weten te misleiden en ik hoop dat er meer mensen zijn die daar ook zo over denken en dat er eens een keer flink uitgehaald gaat worden naar dit soort praktijken

R van leeuwen Den haag

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: misleid door kpn

Ongelezen bericht door jelle. »

Hoelang heb je Digitenne al? Dat is in combinatie met Interactieve TV namelijk alleen gratis als het jaarcontract voorbij is...

Ohja, en wat zegt klantenservice? Ik weet namelijk niet zeker of het 'Digitenne abonnement op 0 euro zetten' automatisch gaat..

R van leeuwen
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2009 19:28

Re: misleid door kpn

Ongelezen bericht door R van leeuwen »

ik heb digitenne bijna een jaar

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: misleid door kpn

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Digitenne is gratis als jij éérst gebruik maakte van Digitenne en dáárna pas I-TV aanschafte en dan moet je 1 jr gebruik van Digitenne gemaakt hebben. Als je het tegelijkertijd aanschaft of I-TV eerder, dan is het gratis.
Jij maakt nog geen jaar gebruik van Digitenne dus is het nog niet gratis.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: misleid door kpn

Ongelezen bericht door tarquesh »

De voorwaarden voor een product worden niet goed begrepen.
Het is de manier van KPN om producten te verkopen door met prijzen te goochelen.

Het is een wirwar maar als je het begrijpt is KPN niet fout bezig.
Wel ben je een poosje zoet als je problemen hebt met KPN over jou verkeerd genomen pakketten. Dus extra goed opletten als je iets van KPN aanschaft en later blijkt het een kat in de zak te zijn. bv internet voor tien euro eerste 6 maanden en je ziet een paar weken later dat het voor 7 euro per maand de eerste zes maanden is.
Het lijkt simpel maar KPN is geen wonder bedrijf. Maar uit mijn ervaringen proberen zij wel klantvriendelijk te zijn en je problemen op te lossen.

Gesloten