LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe smartcards van Canal digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gerrie61
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2008 15:08

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door gerrie61 »

ik wil hem graag nog steeds ontvangen ik heb nog de tijd om te betalen tot october 2009 maar mmoet ik hem dan weer aanmelden hij zit nog steeds in ons kastje en die hebben we sinds vorig jaar niet meer gebruik
Gr Gerrie en wat is seca2

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Ja en krijg je weer aansluitkosten ,ze weten het daar wel.Heb je,je opzegbrief bewaard,en als die aangetekend verstuurd is,heb je wel bewijs dat je cd hebt opgezegt

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@gerrie 61 seca 2 is de vorige coderings versie er zijn al nieuwe kaarten rondgestuurd van de nieuwe versie naar de hogere pakket abo`s endat is de seca 3 kaart maar met het settop pakket hebben ze tot nu toe nog geen nieuwe kaarten gestuurd en dat werkt nog steeds met seca 2 . en daar zitten de ned 1 - 2- 3 ook nog op . en die zijn altijd vrij met geactiveerde kaart probeer kaartnr( staat op kaart ) met sms naar 0644300300 of met vaste lijn naar 035 6477477 succes ps wel op sbs6 een paar uur laten staan tijdens de Activatie

gerrie61
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2008 15:08

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door gerrie61 »

Bedankt we gaan het uitproberen je hoort het nog wel
GR Gerrie

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door Vok »

Dag gerrie 61.

Je kan bij canaldigitaal een account aan maken.
www.canaldigitaal.nl

Kort briefje naar admin. met het verzoek, de opzegging te annuleren.
Na korte tijd krijg je bericht dat het in orde is.
Als je abo in okt afloopt, is het kostenloos.
Ik heb het ook gedaan 10 dagen voor de verval datum.
De mijne liep tot 1 aug.

guote=gerrie 61
ik wil hem graag nog steeds ontvangen ik heb nog de tijd om te betalen tot october 2009 maar mmoet ik hem dan weer aanmelden hij zit nog steeds in ons kastje en die hebben we sinds vorig jaar niet meer gebruik
Gr Gerrie en wat is seca2
Gister heb ik nog een mailtje gestuurd met de vraag, of de oude kaart word vervangen voor de Set-top-box-pakket.
En kreeg direkt antwoord de oude kaart als hij nog goed werkt, niet word vervangen.
Als het in de toekomst wel nodig is krijg ik bericht.

Gr. Vok

gerrie61
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2008 15:08

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door gerrie61 »

bedank voor je antwoord.
Maar gisteren activeerde ik mijn code en die werd aanvaard er was net een signaal afgegeven naar de decoder met kaartje maar ik ga het toch ook even proberen ik kan hem bij mij niet testen omdat wij hier niets kunnen ontvangen dat kunnen we alleen bij mijn zwager die zit in een open ruimte en wij zitten ingebouwd in een apartement.
Gr Gerrie

piet44m
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:56

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door piet44m »

@gerrie 61 Je moet terwijl de ontvanger aanstaat op het kanaal van sbs6,,,, en de astrasateliet ook kan worden ontvangen. de update met kaartnr doorvoeren, Anders lukt het niet. minstens een paar uur ,,minimaal

vanhetwout
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2009 13:50

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door vanhetwout »

Hallo,

Ik heb niet alle berichten gelezen, maar ook ik ben niet blij met Canal digitaal.
Ik heb 2 maal het basis pakket. Voor de een betaal ik 9.95 euro en voor het tweede 1 euro.
Ik heb eenmaal het verzoek gehad om een bijdrage te leveren in de kosten.
Ik betaal met automatische incasso, en u raad het al. De extra kosten voor een nieuwe kaart zijn van mijn rekening afgeschreven. Niet echt netjes aangezien ik hier geen toestemming voor heb gegeven.
Dat word weer een flinke aanvaring met canal digitaal, is nl niet de eerste.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Cd\Lindorff had tot vandaag uitstel gevraagd.Word ik vanmorgen gebeld door cd.Ze hebben de rechtzaak ingetrokken,ik had gelijk(probeerde ze dat al 2 jaar duidelijk te maken)Wordt 2jaar als een crimineel behandeld en afgeblaft door Lindorff hun incasso.8 juli werd ik gedagvaard ,heb me verweerd,konden hun 5aug op mijn verweer reageren,vragen ze uitstel,en nu trekken ze de dagvaarding in.En dat allemaal omdat ik het settopbox heb opgezegd.Had daar ook niet omgevraagd kreeg wel een factuur,daar stond op dat ik het binnen 30dgn schriftelijk en kosteloos kon opzeggen,had ik gedaan.Bevestiging van cd gehad dat het opgezegd was.3mnd later rekening dat ik voor een jaar moet betalen niet dus,hebben ze me voor de rechter gesleept en nou trekken ze het in

Chris (de eerlijkevinder)
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:06

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door Chris (de eerlijkevinder) »

Niewe smartcard, prijsverhogingen, opzeggen, hoge belkosten maar vooral mensen die niet luisteren of dom zijn.
Voor zover ik heb kunnen nagaan voldoe ik aan alle regels en heb ik geld tegoed van canal digitaal. Echter delen zij mijn mening niet.
dom dommer domst zijn de woorden die ik gebruik op de nieuwe site.
Een site waarop een openbare discussie plaatsvind tussen canal digitaal en een klant die het niet langer pikt. die klant? dat ben ik. De site http://www.canaldigitaal.info Vandaag een discussie. Morgen een nieuw forum.

Chris Koeree
Lelystad :twisted:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

Heb het gelezen,lijkt mijn verhaal wel.Ook opgezegt net als jij maar bij mij hebben ze 2jaar (sept 2007) aan het dreigen geweest en het incassoburo van hun Lindorff voorheen Transfair is net zo dom Ik heb het op een rechtzaak aan laten komen.Nu hebben ze royement aangevraagt.Ze hebben mijn dossier toch eens een keertje bekeken ,blijkt dat ik binnen de termijn heb opgezegt(probeer ik ze al 2 jaarduidelijk te maken)
  • Nu heb ik een schadevergoeding aangeboden gekregen,er is een bos bloemen bezorgd,en of ik nog cd keek,mocht ik een jaar gratis kijken
      Nou is 28 okt de zitting en dan hoor ik wat ik voor een schadevergoeding krijg
        Moet wel een goede schadevergoeding zijn anders ga ik niet accoord met dat royement,dan maar een vonnis

      paid
      Berichten: 23
      Lid geworden op: 03 jun 2009 19:02

      Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

      Ongelezen bericht door paid »

      Héé Chris,

      een opzegging van het contract is volgens canaal digitaal toch een *wijziging* ...
      dan word je oude abo toch automatisch met 2 jaar verlengt :mrgreen:

      Ik zag een paar weken geleden bij nieuwe bewoners aan de overkant dat ze bezoek hadden voor het aansluiten van CD - HD pakket
      Heb die vent haast letterlijk aan z'n pak meegetrokken en laten zien wat er bij mij aan schortte.

      Met 3 klikken kon hij mij vertellen dat ik WEL de laatste update van de Thomsom decoder had, versie 6 bestaat helemaal niet.
      Alleen kon hij niets doen aan de EPG funktie's, dat lag aan de gevoeligheid van mijn nieuwste LED TV van Samsung :?: (Samsung had natuurlijk nog nooit eerder van deze klacht gehoord)
      De 2 Philips decoders heeft hij vervolgens geprobeerd op meerdere manieren te updaten, geen enkele update was geschikt (wel volgens CD) , dus heeft hij 35 minuten na *normaal zoeken* ALLE zenders handmatig op de juiste plaats gezet en *gelockt* en vervolgens via laptop + USB en een kabel gekopieerd naar de andere Philips decoder.

      Ondanks dat alles *NU* bijna allemaal goed werkt , heb ik toch mijn abo opgezegt en een bevestiging gekregen ZONDER AFSLUITKOSTEN !!!!!!

      Als er weer een nieuwe update zou komen kan ik mijn 2 Philips decoders bij het vuilnis zetten, dus evt. nieuwe kanalen kan ik NIET meer toevoegen, daarom heb ik toch opgezegt.

      Ik kijk wel naar de FTA (Free To Air) Zenders en een uitbreiding van Digitenne abo van mijn zoon voor 2 x 4 euro

      Hoop voor alle anderen die nog een langlopend abo hebben dat radar eens aan de bel trekt bij CD, mensen zijn het zo moe dat ze niet eens meer de moeite nemen wat te melden hier in dit forum.

      groeten, paid

      Chris (de eerlijkevinder)
      Berichten: 27
      Lid geworden op: 05 okt 2007 22:06

      Re: nieuwe smartcards van Canal digitaal

      Ongelezen bericht door Chris (de eerlijkevinder) »

      Ach weet je wat het is?
      ze zijn gewoon een beetje dom bezig bij canal digitaal.
      Maar als ze het willen kunnen ze het wat mij betreft krijgen ook.
      In plaats van 35 euro aan canaal digitaal te betalen heb ik 10euro uitgegeven aan een domein. en neem maar van mij aan dat die site onder de aandacht zal worden gebracht. Zo heb ik in elk geval waar voor mijn geld.
      Het is overigens ook leuk om te weten hoeveel medewerkers of vrienden van canal digitaal zelf de site hebben bezocht. Na twee weken in de lucht geen enkele bezoeker. 1 telefoontje naar canal digitaal en 38 bezoekers per dag.
      Nu nog even onder de aandacht brengen op mijn andere sites en dan eenskijken hoever we komen.

      Chris Koeree
      http://www.canaldigitaal.info
      http://www.consuhulp.nl
      http://www.achterbaks.nl
      http://www.vuilspel.nl
      enz. enz

      Gesloten