LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Boisbas
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:12

ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Boisbas »

Al meer dan twee dagen (digitale)storing in regio Zwolle.
SBS6 en RTL zenders waren niet te bekijken, zoveel storing (blokken, geluidsonderbreking, zwart beeld).

De storing is bij ZIGGO bekend, je kunt beter maar niet bellen , zo zegt de supportlijn.
Vanavond (29e), gaat het wat beter maar nog steeds zeer irritante storingen, geleverde kwaliteit ver beneden peil.

Ze zijn al op de maan geweest, ZIGGO weet nog niet eens hoe ze een storing kunnen verhelpen.
Incompetentie heet dat.Terwijl je, natuurlijk, voor je abo gewoon het volle pond mag betalen.

Een internet abo bij ZIGGO nemen, televisie op afroep: ik mag er niet aan denken onder deze omstandigheden.

stofzuigertje

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je geen Internet van hun hebt maar ADSL,
probeer dan via www.rtl.nl de gemiste uitzendingen online iets later te kijken!

Het enige wat ik mis is de maandverband reclame en de plaspauze, elk programma word korter, soms slechts de helft van normale tijd....

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Boisbas,

U geeft aan dat u problemen heeft met de ontvangst van SBS6 en zenders van RTL. Hier willen wij u graag mee helpen.

Vriendelijk verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’, wij nemen dan contact met u op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Boisbas
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:12

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Boisbas »

De storing van Ziggo is inmiddels over. (meer dan twee dagen)

Ziggo kan zichzelf helpen door:
- niet alleen de (bekende) storing te noemen wanneer je de dure supportlijn belt
maar deze ook te vermelden op haar site;
- de problemen niet meteen bij de klant neer te leggen (storing huis, kaartje/alles eruit, storing buren, slechte kabels) want dat brengt je natuurlijk geen meter verder, wanneer de storing bij Ziggo zelf ligt.
- de kwaliteit te verbeteren, want er zijn wel vaker storingen

korsteed
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 jan 2009 17:01

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door korsteed »

Ziggo klantenservice probeert inderdaad het probleem zo snel mogelijk bij de klant neer te leggen.

Al meer dan een week doet interactieve televisie hier het bijna niet meer.
(meer meldingen 'netwerkfout' dan beeld).

Gelukkig hebben ze dit wel netjes op hun website gezet. In eerste instantie stond er een oplossing bij die niet werkte, dus heb ik het als probleem bij de helpdesk aangemeld.
Na vier dagen kreeg ik een regelrechte standaardmail die niet ingaat op mijn mail maar me vertelt dat ik naar de bekabeling in mijn huis moet gaan kijken.
(en tegelijkertijd staat op de website: status laatste 11 dagen t/m gisteren: Op dit moment speelt er een storing met betrekking tot Interactieve Televisie.
.... Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak)

Voorheen werkte interactieve tv met deze bekabeling redelijk goed bij mij thuis, alleen tijdens de storingsperiode werkte het niet meer. Vandaag bleek het opeens weer te werken, met daarna deze standaardmail als antwoord.

Dat noem ik geen klantenservice, dat noem ik afschuifservice.

Ik hoop dat interactieve televisie het nu een paar dagen op rij blijft doen.

Boisbas
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:12

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Boisbas »

Ja, hoor, gisteravond (15 oktober) weer hele avond storing op Ned 1, 2 en 3.
Geen tv kunnen kijken.
Weer het dure supportnummer gebeld, om er na 3 pogingen achter te komen dat de storing al bekend is in de regio (Zwolle).
"Er wordt hard gewerkt ....".
Wat een kauutee zooi, ik kan het niet anders verwoorden.

Xarbo
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:25

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Xarbo »

Ik weet niet hoegroot de regio Zwolle is maar ook in Enschede en Emmen waren er grote problemen met zowel digitale als analoge ontvangst zolang Ziggo dit niet kan verhelpen zal ik nooit en te nimmer telefoon of internet van hun betrekken er zal maar iets gebeuren waarbij je de nooddiensten nodig hebt en niet kunt bellen omdat Ziggo weer eens storing heeft.

bobvanederveen
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 apr 2008 22:25

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door bobvanederveen »

We hebben hier bericht gehad dat er storingen waren afgelopen week. Tja.

Wat wel triest is dat een service medewerker thuis komt en dan alleen je aanhoort en slechte kabels benoemt, terwijl die zogenaamd slechte kabel naar boven ging en niets te doen had met de klacht, want die heb ik er al uitgehaald....
en je daarna gewoon nog steeds geen zenders kunt ontvangen.

De updates doen het niet bij mijn decoder, dat schiet ook niet op.

En toen ik naar een oplossing vroeg, kreeg ik geen antwoord. Jammer. :|

korsteed
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 jan 2009 17:01

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door korsteed »

Ter compensatie van alle storingen met Interactieve Televisie heeft Ziggo dit weekend aangeboden om een kleine selectie van films gratis te kunnen bekijken.
Helaas blijft het bij kijken, want vanaf vanmiddag hebben deze films bij mij GEEN geluid meer (net als alle andere interactieve programma's zoals uitzending gemist). Ik heb deze storing aangemeld en vier uur later kreeg ik een bevestiging van Ziggo: Het was hun bekend dat er 2 films zonder geluid waren (maar dat eigenlijk alle on-demand uitzendingen geen geluid hebben wordt niet gezegd).

Wel slecht: Een halve dag later is het probleem nog niet opgelost, maar het staat niet op de site onder storingen vermeld.

Boisbas
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:12

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Boisbas »

Er is veel bekend bij Ziggo, maar vebetering ho maar.
Ze zijn niet alleen incompetent, maar ook nog eens hardleers.
Waarom laat je klanten bellen, terwijl ze een storing direkt op de site kunnen vermelden?

korsteed
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 jan 2009 17:01

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door korsteed »

Na mijn storings-melding heb ik wel een standaard-antwoord gekregen:
"Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld. ....Hier wordt aan gewerkt.....We zijn er voor u mee bezig."
Maar verder heb ik de hele week niets meer gehoord.

Gelukkig heb ik zelf het probleem ontdekt/opgelost: Nadat ik de stroom van de Cisco decoder had gehaald, kwam het geluid terug.
Dit blijkt bij sommige problemen een goede oplossing te zijn.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik word gek van die storingen bij Interactieve TV van Ziggo... Mijn beeld flikkert, soms van het een op het andere moment onscherp, strepen etc etc... Vaak bij de TV Theek " Netwerkfout". Ik betaal maandelijks veel geld en als ik dan nog beter tv kijk op mijn analoge kanalen kan ik niet spreken van tevredenheid!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Shareena,

Graag helpen wij u met het oplossen van de problemen met interactieve televisie van Ziggo. Als u ons webformulier invult, nemen we contact met u op. Hopelijk kunnen we dan de problemen voor u oplossen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Boisbas
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:12

Re: ZIGGO: al twee dagen storing, wat een incompetentie

Ongelezen bericht door Boisbas »

Misschien kan het webteam hier eens zeggen hoe ze de de problemen bij Ziggo zélf gaan aanpakken.
Als klant word je er schijtziek van dat de problemen op het bordje van de klant komen te liggen.
Ok, er is een aantal problemen die bij de klant liggen, maar laat Ziggo zélf eens kwaliteit leveren.
Webteam, laat het onderwerp daar eens overgaan, zeg daar eens wat over, dat staat pas stoer.

Gesloten