LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kabeltelevisie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
kamphuisbert
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2009 21:54

Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door kamphuisbert »

momenteel ben ik mij aan het verdiepen in digitale televisie van Ziggo. Nou wordt er bij de bestelprocedure gevraagd of ik al kabeltelevisie heb via Ziggo. Dat is nu dus mijn probleem. Ik heb namelijk geen idee via welk bedrijf ik kabel heb. Kan iemand mij vertellen hoe ik daarachter kom?

groeten,
Bert Kamphuis

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat dacht je van de maandelijkse kabelnota....?

Overigens kun je Ziggo digitale tv alleen nemen als je ook ziggo als 'gewone' kabelaar hebt. Net als dat je bv. alleen UPC digitale tv kunt nemen als je ook UPC als 'gewone' kabelaar hebt.

Eev
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 dec 2009 12:13

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door Eev »

Postcodecheck op de site?

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door renegade66 »

wat is je woonplaats?

Eev
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 dec 2009 12:13

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door Eev »

Ja, moet ik ze tellen? Veel duidelijker kan ik het niet zeggen. Google Ziggo en postcodecheck en klik het 1e resultaat aan. Beetje initiatief..

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door witte angora »

kamphuisbert schreef:momenteel ben ik mij aan het verdiepen in digitale televisie van Ziggo. Nou wordt er bij de bestelprocedure gevraagd of ik al kabeltelevisie heb via Ziggo. Dat is nu dus mijn probleem. Ik heb namelijk geen idee via welk bedrijf ik kabel heb. Kan iemand mij vertellen hoe ik daarachter kom?

groeten,
Bert Kamphuis
Vraag eens aan je buren?
Kijk eens in de meterkast of elders waar die kabel het huis binnenkomt? Meestal zit daar wel een kastje met een naam van de eigenaar/exploitant.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ga eens zappen op je televisie,

Vaak kom je wel infokanalen tegen van de betreffende kabelexploitant,

Weet je precies wie je hebt,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Caantje
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2009 22:54

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door Caantje »

Hallo,

Check je dak eens...... . . . . .
Staat daar een antenne ???

Anders moet je eens proeven aan de kabel, als ie zuur smaakt is 't Ziggo!!!

Gr
Caantje :wink:

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door witte angora »

Anders moet je eens proeven aan de kabel, als ie zuur smaakt is 't Ziggo!!!
En als het zoet is dan is wat dan?
Laatst gewijzigd door witte angora op 07 jan 2010 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Probeer de linker kolom eens en voer je postcode en huisnummer in.
hierdoor zie je welke beschikbaar zijn.http://www.digitelevisie.nl/
daarnaast stel ik voor dat je je maandelijkse bankafschriften eens controleerd hier staat vaak op wie er van je plukt hehehe :wink:

Caantje
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2009 22:54

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door Caantje »

Hoi Witte Angora,

Helaas dat wij in dit ontwikkeld multimedialand nog steeds niet mogen genieten van een "zoete kabelaanbieder", zo eentje waarbij alles goed gaat, zo eentje die de volle productiviteit haalt uit het minimale, zo eentje zonder 324 managers die d'r allemaal de ballen verstand van hebben... Maar ook zo eentje die je niet kaal plukt.....

Ja, zo eentje smaakt zoet!!!!

Zucht...

Gr,
Caantje :wink:

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja, ik zal niet zeggen dat alles vroeger beter was, maar mijn eerste baantje, ruim een kwart eeuw geleden, was toch echt bij het gemeentelijk gas en waterbedrijf, waarbij wij voor een groot deel van de regio en een naburige regio de Cai erbij deden.

Administratief waren er zelden problemen, alleen af en toe met de meterstanden, maar dat werd met behulp van een inspecteur die dan even ging kijken vlotjes opgelost.

Er werkten uitsluitend mensen die wisten wat ze deden. Ik had een tijdelijke baan, maar er werd 2 maanden voor uit getrokken om me in te werken.

Niet alles was vroeger beter, maar sommige dingen heus wel hoor... :(

Zoete herinneringen... :wink:

Caantje
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2009 22:54

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door Caantje »

Tja,

Angora, daar sla je meteen de spijker op z'n kop......
Vroegah... de tijd zonder al die waardeloze managers van deze tijd....

Ik ik niet weten, moet je bij hem wezen, ik mot naar een receptie.
Slap lullen en zakken vullen....morgen weer bezuinigen omdat de kosten stijgen...
Mensen..., de waterkoeler móet eruit, we móeten kosten besparen. Prompt schrijven ze 3 overuren omdat ze naar een receptie een droge cherrie of een dikke sigaar moeten nutigen.

Ik woon aan de grens bij Belgie, maar op de een of andere manier is de mentaliteit daar toch veel beter dan in dit pokke-landje....daar heet een manager dan ook geen manager, maar gewoon baas of chef of waswijf, de mensen hebben goesting(zijn vrolijk) de hele dag, weinig stress door een fijne sfeer, net zoals hier vroegah.....

Is wel jammer dat ze in Belgie nog steeds een downloadlimiet hebben, anders woonde ik er misschien inmiddels :)

Gr,
Caantje :wink:

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kabeltelevisie

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik woon aan de grens bij Belgie, maar op de een of andere manier is de mentaliteit daar toch veel beter dan in dit pokke-landje....
Ik weet het, ik heb nooit zuidelijker gewoond dan Nijmegen en Wijchen, woon nu in de bollenstreek, maar als ik de belgische tv vergelijk met de nederlandse zie ik het verschil al.

Hier op tv is alles schetterend en schitterend, daar is het gewoon leuk en gezellig. Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel.

Gesloten