LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn: digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
fishmeister
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2010 12:26

kpn: digitenne

Ongelezen bericht door fishmeister »

Ik had sinds maanden last van bevriezende beelden en R2D2 geluid via de Digitenne.
Dit is sinds 2007 goedgeweest, tot dus een aantal maanden geleden.

Een paar maanden heb het zijn gang laten gaan en was toch vaak niet thuis, dus 2 maanden geleden ben ik eens gaan bellen want het werd alleen maar erger.
De klantenservice was vriendelijk doch had ik het gevoel dat ik niet helemaal serieus wordt genomen. De medewerker vraagt of ik wel in het dekkingsgebied woon. dat mag je toch wel hopen in Osdorp.
Overal waar ik kom zie ik dat digitenne hetzelfde euvel vertoond, dat heb ik verteld en natuurlijk wordt er door de servicemedewerker ontkent dat zij van enige klachten weten.

-Heeft u al een buitenantenne? -Nee, maar die binnenantenne deeed het 2 jaar lang lekker dus waarom nu niet.
-Dan ga ik u een buitenantenne sturen, kost 7.50. -Ok, zal wel, stuur maar op.

Komt de buitenantenne, nog steeds geen zuiver beeld.

Maar weer bellen.
Ik vertel het verhaal, zeg dat ik er een beetje klaar mee ben, en dan wordt mij voorgesteld om de boel terug te sturen en dat ik een nieuwe huurset thuisgestuurd krijg.

Allemaal prima geregeld.

Twee weken geleden geschiedde. precies 1 week is het beeld kraakhelder, en nu is het alweer precies hetzelfde als eerst. Wegtrekkers en R2D2 fluitjes.

Als je dan hoort dat een brommer of een tram al het signaal kunnen verstoren, dan vraag ik mij af waarom ze deze zooi aanbieden in amsterdam.

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door bavarian »

Ze moeten die troep toch ergens dumpen.

stofzuigertje

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Met verleng kabel op dak de binnen antenne en de brommers storen vele malen minder!
Dus omhoog en onder het dak dus buiten hoeft niet, mits het hout is zonder aluminiumfolie als isolatie.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door tiptoo »

buitenantenne is gratis snap niet dat ze ineens geld gaan vragen :?:

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door Taitennek »

Ook ik heb nog digitienne, maar vanwege de zeer slechte ontvangst overgestapt naar interactieve-tv van KPN. Dus de KPN het voordeel gegeven van de twijfel door toch hun product af te nemen.

Nu moet ik nog een paar weken [!] wachten voor ik eindelijk gebruik kan maken van dat product. Kan het niet wat sneller?
Nee, dat is absoluut onmogelijk. En halsstarrig dat ze zijn....
[het gaat om het leggen van een kabeltje in de een of andere centrale, een paar opdrachten met de bedrijfs-pc en klaar is de KPN]. Die lui zijn nog erger dan ambtenaren!
Mijn argument dat ze wel wat coulance zouden kunnen betrachten werd gepareerd met de mededeling dat Digitienne wel goed werkt, zolang je maar geen LCD/plasmascherm hebt [ik heb dus een LCD]. Wat een ge-ouwehoer zeg. Nergens in de handleiding/website is te lezen dat kwaliteitsverlies optreedt bij dit soort toestellen. Ook de helpdesk rept hier geen woord over [wel even de antenne verplaatsen, handmatig zenders zoeken, en de telefoonteller tikt door, Die onzin heeft mij inmiddels €45,= gekost aan telefoonkosten; zo wordt de klant óók nog even een poot uitgedraaid].

KPN, van je klanten moet je het hebben, kom ze dan a.u.b. tegemoet! Zeker als het gaat om simpele handelingen om iemand aan te sluiten.

Digitienne is een waardeloos product. Ik woon op 6km afstand van een van KPN's belangrijke telefoonmasten [Oegstgeest] en ik kan niet eens Nederland 1,2, of 3 ontvangen!!! :evil:
U bent dus gewaarschuwd met Uw plasma/lcd tv.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door tiptoo »

Taitennek schreef:..... de mededeling dat Digitienne wel goed werkt, zolang je maar geen LCD/plasmascherm hebt.....

Digitienne is een waardeloos product. .
ik ben niet te vreden over kpn maar digitenne vind ik prima van ze! en heb een LCD scherm :mrgreen:

stofzuigertje

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Tot 80 cm is het prima, er boven is het signaal te matig, ze zijn gemaakt voor de glasbakken dus niet voor de grotere schermen!

Maar vooral de kleinere beeld schermen zijn prima met Digitenne.
Dus koop niet te groot en ga iets dichter bij zitten.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door tiptoo »

stofzuigertje schreef:Tot 80 cm is het prima, er boven is het signaal te matig, ze zijn gemaakt voor de glasbakken dus niet voor de grotere schermen!

ik heb 81 cm , dus prima beeld :mrgreen:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb 3jaar digitenne bevalt me goed.
En een plasmascherm van 107 cm.Prima beeld

Toolboy

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door Toolboy »

Alhier 1 van de eersten in de regio met diggitenne.
Op de veluwe is het bv beter om regio Utrecht te gebruiken bij de basis instellingen.
Heel simpel zelf te testen op welke provicie u het beste ontvangst heeft,via antenne wizzard.

T

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door Taitennek »

ik heb 81 cm , dus prima beeld :mrgreen:
Kun je nagaan wat voor onzin ze verkopen :twisted:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door tiptoo »

Taitennek schreef:
ik heb 81 cm , dus prima beeld :mrgreen:
Kun je nagaan wat voor onzin ze verkopen :twisted:


hoezo onzin , je doet de postcode check , en kijkt hoe goed het bereik is in je regio, en anders buitenantenne die krijg je gratis
:mrgreen:

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door Taitennek »

tiptoo schreef:
Taitennek schreef:
ik heb 81 cm , dus prima beeld :mrgreen:
Kun je nagaan wat voor onzin ze verkopen :twisted:

hoezo onzin , je doet de postcode check , en kijkt hoe goed het bereik is in je regio, en anders buitenantenne die krijg je gratis
:mrgreen:
Die buitenantenne [ik heb 'm] biedt geen soelaas.
Het is net zoals de oude dakantennes. Hoe beter het weer, des te slechter het beeld [interferentie]. Bovendien kijk ik al "buiten de regio".

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: kpn: digitenne

Ongelezen bericht door cvproductions »

Siemens box is een drama! Ik heb nu een USB variant aangeschaft en kijk TV via digitenne op mijn PC scherm. Ging prima tijdens WK. Woonachtig in Sassenheim. Antenne in de vensterbank, beetje richten en prima beeld.
Toch..... in Lisse GEEN BEELD en in Leimuiden wel.
Hoe is dat te verklaren???????

Gesloten