LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer bellen met KPN over digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Rinus M
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:30

Weer bellen met KPN over digitenne

Ongelezen bericht door Rinus M »

Wij hebben vorig jaar I-tv van KPN gekregen, wij hadden al IPB.
Na een half jaar problemen te hebben gehad met I-tv, uitgemaakt voor leugenaar, 5 monteurs hier in huis gehad toch maar beslist om tv via Ziggo te gaan kijken.
Omdat wij I-tv hadden konden wij voor €4,= digitenne krijgen, dus dit destijds ook gedaan. Eind mei dus overgestapt naar Ziggo voor tv, een regeling getroffen met manager van KPN dat wij € 250,= terug zouden krijgen voor elke keer het 0900 nummer gebeld te hebben, en een bos bloemen voor mijn vrouw (netjes). Er werd mij verteld dat digitenne ook beeindigd zou worden, vorige maand gebeld want er werd nog steeds geld afgeschreven wat niet de bedoeling was. Krijg ik te horen dat het niet opgezegd is en dat ik nog een maand aan digitenne vast zit. Het mooiste komt nog: ik krijg een boete omdat ik tot dec. nog een contract heb voor mijn digitenne, en contractbreuk pleeg. Hele verhaal verteld, kon medewerker ook zien in systeem maar als antwoord zei hij heb ik niets mee te maken. Er werd mij verteld als ik de afschrijving terugvorder mijn IPB ook geblokeed wordt.

Ik word een beetje veel moe van KPN.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Weer bellen met KPN over digitenne

Ongelezen bericht door joep873 »

tip: bij Ziggo kun je ook internetten en bellen

Gesloten