LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV kijken stuk goedkoper

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gerdig
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2010 13:16

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door gerdig »

Die aanbieding is werkelijk een hele slechte grap !. Ik heb zelf digitale tv via de kabel van Ziggo voor 16,45 per maand. Ga je naar de site van Tele2 en je wilt kabel tv dan kun je kiezen tussen alleen kabel tv voor 15 euro (Het echte verschil is dus maar 1,45) of voor de ja ja: 3-in-1 Superdeal + kabel tv. Je krijgt dan internet, bellen, interactieve tv en dan ook nog eens kabel tv. Waarom zou je voor 5 euro extra die 'superdeal' + kabel tv kiezen ? Dat is dus helemaal geen aanbieding; integendeel, je betaalt nog eens 5 euro extra !. De basis zenders van interactieve tv zijn vrijwel hetzelfde als die van het standaard kabel tv pakket !

joanX
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2008 22:21

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door joanX »

Ja leuk reclame maken voor 5 euro per maand voor kabeltv
Kijk je op de site van tele2 betaal je 15 euro per maand.
Een staaltje pure misleiding

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Goochelen met aanbiedingen en bedragen kan Tele2 als de beste. Als je een beetje onderzoekt hoe de vork écht in de steel zit, dan kom je er achter dat je door Tele2 keihard wordt voorgelogen. Die 5 euro per maand is onder alle omstandigheden in werkelijkheid 15 euro per maand. Of je nou alleen maar kabel afneemt of een compleet pakket incl. internet en telefonie bij Tele2.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door SirPeter »

Je wordt niet voorgelogen. Staat namelijk heel erg duidelijk op hun site.
Combi pakket Internet en bellen en interactieve tv + kabeltv is kabel 5E
Telefonie en internet + kabeltv is kabeltv 10E
Alleen kabeltv voor 15E

joanX
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2008 22:21

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door joanX »

Ik zie onderaan toch echt andere bedragen (vooral de kleine cyfertjes)
Afbeelding

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Precies: mits je digitale TV afneemt bij Tele2 voor 10 euro per maand, dan kun je voor 5 euro p.m. analoge kabelt-tv van Tele2 krijgen. Maar daar heb je dan vrijwel niets meer aan omdat je immers al digitale TV van Tele2 afneemt voor 10 euro per maand.

Normaal gesproken is die 5 euro dan ook 5 euro te veel: je hebt immers al tv van Tele2

Het ironische is echter dat je kabel-tv hard nodig zult hebben als je bij Tele2 digitale tv ("interactieve tv") afneemt: dit forum staat namelijk vol met klachten over dit wanproduct. Als het beeld dan weer eens stiltaat kun je in elk geval nog analoge kabel-tv kijken. Totale tv-kosten: 15 euro per maand.

Toolboy

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik ben van mening dat tv kijken gratis moet zijn.
Dit is immers de bron over eventuele callamiteiten.

T

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door tiptoo »

Toolboy schreef:Ik ben van mening dat tv kijken gratis moet zijn.
Dit is immers de bron over eventuele callamiteiten.

T
:mrgreen: :mrgreen: die mening deel ik graag ...maar eh zal nooit gebeuren :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ned 1, 2 en 3 kun je geheel gratis ontvangen hoor. Als je geen platte teevee hebt met ingebouwde DVB-T tuner, dan kun je deze los kopen en in je scart pluggen:
http://www.kieskeurig.nl/digitale_decod ... ro/338356/

stofzuigertje

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik weet dat in hun voorwaarden het verboden is maar ook kranten lezen met buren samen komt voor!
Dus omdat je onbeperkt aantal toestellen eventueel via versterker mag aansluiten.....

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Inter »

Echt openbreken van de kabel kan je dit noemen .Tele 2 huurt alleen maar wat bij UPC /Ziggo en al die kabelaars waardoor ze nooit goedkoper kunnen zijn .Mijn dank aan de gemeentes die jaren geleden ten koste van hun inwoners zo nodig alles moesten verkopen .Kijk maar eens naar de tarieven bij de paar zeldzame gemeentes die dat niet hebben gedaan en zie het verschil .

kaarsje69 schreef:Nou laat Tele 2, eerst maar eens hun zaken op orde gaan brengen al voor ze weer hoog van de toren gaan blazen.

Ik ben en blijf voorlopig bij de KPN!

Die rechtszaken van Tele2 ben ik ondertussen wel zat, wegens al hun wanprestaties. Ik heb ze wel gewonnen hoor!

En btw via kabel kijken is duurder...

Ik ben KPN en betaal €34,90 in de maand tv, internet en tel abbo, werkt altijd!
Als ik een film huur, is dat mijn keuze.

Ik wil niet voor een duppie op de eerste rang zitten als het niet werkt!
Betaal ik liever voor kwaliteit, maar tja, ik ben ook een nitwit die gewoon voor spellen, films betaald!

Voor mij nooit meer tele 2!
Ik ontken dat er niets fout gaat maar denk dat er over KPN de laatste jaren meer klachten zijn als Tele 2 .

Smitsmannetje
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2008 23:56

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Smitsmannetje »

Ik woon in een UPC gebied.
Waarom kan ik dan wel kabeltelevisie afnemen van UPC en Tele 2 maar weer niet van bijv. Ziggo.
En ik maar denken dat er meer concurrentie moest komen.
Dat lukt pas als ze de hele kabel opengooien. Dus als ik ook kabeltelvisie van Ziggo en Caiway kan afnemen.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Inter »

Gewoon mailen dat je op tijd hebt opgezegd en laat hun maar bewijzen dat je dit niet hebt gedaan. Je hebt tenslotte een mail gestuurd met hierin jouw opzegging. Je hebt hierop een automatisch antwoord ontvangen.
Heb nooit opgezegd maar kan pas later er achter dat ze hem stil hadden verlengd .
Ongevraagd veel later wel een mail in het Duits dat ze dat nu mij een Abonnement hebben gegeven .Daarna een tijdje weer een mail dat ik was afgesloten omdat ze niet kunnen incasseren .
Als ik ga mailen dan bevestig ik dat mail van ze heb gehad Lijkt mij in dit geval niet zo handig .

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Inter schreef:Echt openbreken van de kabel kan je dit noemen .Tele 2 huurt alleen maar wat bij UPC /Ziggo en al die kabelaars waardoor ze nooit goedkoper kunnen zijn .Mijn dank aan de gemeentes die jaren geleden ten koste van hun inwoners zo nodig alles moesten verkopen .Kijk maar eens naar de tarieven bij de paar zeldzame gemeentes die dat niet hebben gedaan en zie het verschil .
tuurlijk kan dat wel... Het tarief dat ze aan de netbeheerder (ziggo, UPC) moeten betalen is door de opta vastgelegd. Dat zal redelijk scherp zijn. Vervolgens is het aan tele2 om te concurreren op de overige kosten zoals service etc etc.. Is toch hetzelfde als op het normale telefoonnetwerk. Daar weet tele2 toch ook te concurreren met zijn grote broer KPN

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Henri42 »

stofzuigertje schreef:Ik weet dat in hun voorwaarden het verboden is maar ook kranten lezen met buren samen komt voor!
Dus omdat je onbeperkt aantal toestellen eventueel via versterker mag aansluiten.....
He wat een idee, het ED en AD delen we al met de buren, nu gaan we routers en kabels met elkaar verbinden :)

Toolboy

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dat betstaat al heel lang.
Is toch de vraag van de monopolisten die gedoogd worden door den Haag.
En het kan ook legaal middels een transmitter en ontvanger doe ik al jaren.
T

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Henri42 »

Toolboy schreef:Dat betstaat al heel lang.
Is toch de vraag van de monopolisten die gedoogd worden door den Haag.
En het kan ook legaal middels een transmitter en ontvanger doe ik al jaren.
T


En het kan ook legaal middels een transmitter en ontvanger doe ik al jaren.
??
Laatst gewijzigd door Henri42 op 01 aug 2010 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

jdek
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jun 2007 18:18

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door jdek »

Citaat Tele2:

Heb je last van een slecht beeld en een mindere geluidskwaliteit bij kabeltelevisie? Dan kan dit komen door een gebrekkige bekabeling in je huis.

Goede bekabeling kun je herkennen aan het keurmerk Kabel Keur. Het keurmerk Kabel Keur wijst je erop welke producten (kabels, splitters etc.) kwalitatief goed zijn voor het doorgeven van het kabelsignaal.

Hiermee zeggen ze eigenlijk, voor die 15 euro krijg je een belabberde kwaliteit, maar de schuld daarvan ligt bij jouw.
Maar problemen met verkeer heb je niet meer.

Dank je de koekoek!
Zo zou ik verleid moeten worden om mijn Digitenne van 7,50 euro op te geven, digitaal beeld met af en toe een verkeersstreepje door mijn beeld of onweersknetter, voor analoge drek van Tele2?

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Duurt,

ik ga over het deel van Geert Wilders maar even net in, ik meld het wel even! Haat zaaiers hebben we wel genoeg en aan blinde mensen ook, die graag duur willen blijven betalen!

Duurt je bent nergens verplicht om een dienst af te nemen, ben jij nou echt zo dom? Je hoeft niet naar tv te kijken, die heeft een uit knop, als je even doorgeeft welke tv je hebt, kan ik je vertellen waar die zit.
Aan uit, tv uit, oh, kan ik iets anders doen dan me ergeren aan blote vrouwen, of toch niet, want ergens vind ik het wel/ niet leuk.

Duurt
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2010 16:42

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Duurt »

@kaarsje69
Je hebt gelijk, ik ben wel eens "een beetje" tot redelijk dom.
Maar ben wel zeer te speken over de internet kwaliteit via de kabel.
En voor zover ik weet, kan dat alleen in combinatie met AnalogeTV.

Mijn TV staat maar zelden aan en met de uit knop heb ik geen problemen.

Zelf ben je dus liefhebber van de nachtelijke bagger,
of heb je zelf zo'n "geldboom" ?
Trouwens, internet heeft heeft meer sex-bagger.

Maar ik betaal liever geen € 15,- of € 16,45 p/m voor analoge TV
en het liefst wel internet via de kabel, zolang ik geen goed alternatief ken.
Maar als je een goed alternatief weet ?

Gesloten