LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CanalDigitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

Maar ik kan het niet uitstaan, als mensen roepen oplichter, en zij het zelf verprutst hebben.
Ik heb al vaker geschreven, ik wacht nog op het moment, dat een van deze bedrijven eens aangifte doet wegens smaad, misschien wordt het dan eens wat stiller.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend, smaad is wel heftig. Maar ik blijf het een vreemd beleid vinden dat al ben je nog zo lang lid, dat met een verandering een nieuw abonnement ingaat, administratiekosten okee, maar geen 9 maanden voorniks betalen, daar heb ik gewoon de pee over in, ook al kon ik een schotel in bruikleen krijgen. Over de service hoor je me niet.

Jackie_d
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 dec 2009 20:37

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Jackie_d »

tennis schreef:
maar krijg ik mijn kaartje geruild zonder dat er iets veranderd ??...nee dus !!
Wat bedoel je daarmee?

Bron CD

Het omruilen van een Irdeto-2 naar MediaGuard 3 smartcard kan kosteloos gebeuren onder bepaalde voorwaarden.
Inderdaad KAN kostenloos uitvallen .
Maar ik ben in de praktijk bang dat het niet zo is , ik geloof namelijk niet
dat ze me de HD er gratis bijgeven .Het kaartje mag dan misschien wel gratis zijn , maar ik hang dan wellicht vast aan een ander abo .Die ik per internet niet kan inzien , dus ga ik zo maar niet op bevestigen klikken .Kunnen ze me alles wel aansmeren .Ten tweede moet er dan ook een andere receiver komen .

En met ff bellen is bij Canaldigitaal niet :lol: , en ik heb echt geen zin en tijd 3 uur in een wachtrij te hangen .

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

tennis schreef:
Limlander40 schreef:Sorry, kan jou bevindingen niet delen.
Mij belt niemand, omdat ik mij al een hele tijd heb aangemeld bij het register"Bel mij niet".
En als er werkelijk eens iemand belt, dan hoef je toch alleen een zin te zeggen: Geen interesse! en ophangen, klaar is kees.
Een contract via de telefoon afsluiten is altijd dodelijk!
Hahaha , en nou komt het.
Je geeft aan tijdens het afsluiten van een abbo dat je gegevens niet aan derden mogen worden gegeven. Je bent aangemeld bij BELMENIET, en je hebt een GEHEIM nummer.

En toch wordt je door een callcenter gebeld in opdracht van CanalDigitaal wat opdracht heeft gekregen om jouw te bellen en iets aan te smeren.

EN DIT IS DE PRAKTIJK, en het mag schijnbaar nog ook.

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

Jackie_d schreef:
tennis schreef:
maar krijg ik mijn kaartje geruild zonder dat er iets veranderd ??...nee dus !!
Wat bedoel je daarmee?

Bron CD

Het omruilen van een Irdeto-2 naar MediaGuard 3 smartcard kan kosteloos gebeuren onder bepaalde voorwaarden.
Inderdaad KAN kostenloos uitvallen .
Maar ik ben in de praktijk bang dat het niet zo is , ik geloof namelijk niet
dat ze me de HD er gratis bijgeven .Het kaartje mag dan misschien wel gratis zijn , maar ik hang dan wellicht vast aan een ander abo .Die ik per internet niet kan inzien , dus ga ik zo maar niet op bevestigen klikken .Kunnen ze me alles wel aansmeren .Ten tweede moet er dan ook een andere receiver komen .

En met ff bellen is bij Canaldigitaal niet :lol: , en ik heb echt geen zin en tijd 3 uur in een wachtrij te hangen .
Je krijgt inderdaad een jaarcontract er GRATIS bij

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

A. Onneweer schreef:De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend, smaad is wel heftig. Maar ik blijf het een vreemd beleid vinden dat al ben je nog zo lang lid, dat met een verandering een nieuw abonnement ingaat, administratiekosten okee, maar geen 9 maanden voorniks betalen, daar heb ik gewoon de pee over in, ook al kon ik een schotel in bruikleen krijgen. Over de service hoor je me niet.
Dat je met administratiekosten al accoord gaat vindt ik heel coulant van je, zelfs dit hoort niet. Het is maar een paar muisklikken en klaar.
€ 30,- voor een nieuw abbo aan administratiekosten, BELACHELIJK. Je koopt al de kaart voor € 79,- !!! Die kreeg je voorheen gratis !!!

Verhogen van abbo gaat al jaren per telefoon zonder problemen binnen 5 seconden, opzeggen kan sinds kort ook telefonisch. Moeten ze wel de wachttijden net zo verkorten als voor nieuwe abonee's. Moet je maar eens proberen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door tennis »

A. Onneweer schreef: De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend, smaad is wel heftig.
Als je iemand als oplichter uitmaakt, en het is niet zo, dan is het smaad, of je het heftig vind of niet.
Maar hier kan je het nog eens nalezen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad
Doe wat je zelf wilt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door tennis »

Limlander40 schreef:
Dat je met administratiekosten al accoord gaat vindt ik heel coulant van je, zelfs dit hoort niet. Het is maar een paar muisklikken en klaar.
€ 30,- voor een nieuw abbo aan administratiekosten, BELACHELIJK. Je koopt al de kaart voor € 79,- !!! Die kreeg je voorheen gratis !!!
Kan je mij een laten lezen, in welk berichtje dit geschreven staat!

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

tennis schreef:
Limlander40 schreef:
Dat je met administratiekosten al accoord gaat vindt ik heel coulant van je, zelfs dit hoort niet. Het is maar een paar muisklikken en klaar.
€ 30,- voor een nieuw abbo aan administratiekosten, BELACHELIJK. Je koopt al de kaart voor € 79,- !!! Die kreeg je voorheen gratis !!!
Kan je mij een laten lezen, in welk berichtje dit geschreven staat!
sluit maar een contract af, dan kom je dat op het einde tegen. :roll:

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

als je een 2e kaart wilt koppelen dan betall je eerst 29,95 administratiekosten en daarna weer 3,95 administratie kosten. BELACHELIJK. en die 2e kaart moet je ook nog eens kopen.

het hele systeem van aandeelhouders moeten ze overal opdoeken. hierdoor komt zoiets tot stand.
kijk nu maar eens naar TNT post.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door tennis »

Limlander40 schreef:
tennis schreef:
Limlander40 schreef:
Dat je met administratiekosten al accoord gaat vindt ik heel coulant van je, zelfs dit hoort niet. Het is maar een paar muisklikken en klaar.
€ 30,- voor een nieuw abbo aan administratiekosten, BELACHELIJK. Je koopt al de kaart voor € 79,- !!! Die kreeg je voorheen gratis !!!
Kan je mij een laten lezen, in welk berichtje dit geschreven staat!
sluit maar een contract af, dan kom je dat op het einde tegen. :roll:


Je komt hier met dingen, welke niets met het topic te maken hebben.
TS heeft het over een soms niet werkende kaart, en je bent hier van alles aan verkondigen, zonder onderbouwing.
Neen ik sluit geen contract af, om jou redenering te controleren.

Limlander40 schreef:als je een 2e kaart wilt koppelen dan betall je eerst 29,95 administratiekosten en daarna weer 3,95 administratie kosten. BELACHELIJK. en die 2e kaart moet je ook nog eens kopen.

het hele systeem van aandeelhouders moeten ze overal opdoeken. hierdoor komt zoiets tot stand.
kijk nu maar eens naar TNT post.
Wat haal je toch allemaal voor een onzin vandaan, dit heeft toch niets met de vraag van TS te doen.
Of gaan wij nu verder met TNT!
Verschrikkelijk!

Blijkbaar ben je een ontevreden klant van CD.
Gewoon als jou contract afgelopen is, een andere provider zoeken!

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

jij noemt het onzin, maar het is werkelijkheid.
en nee ik ben geen ontevreden klant.

zweef maar verder :lol:

Limlander40
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 sep 2010 09:55

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Limlander40 »

tennis schreef:Canal Digitaal, heeft ook een eigen website.
Als jullie, daar eens zouden kijken, vinden jullie dit:

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/uw- ... uilen.aspx

Voor vragen over satelliet ontvangst is hier een forum:

http://www.satellietforum.com/
dus toch een medewerker, hahahaha :shock:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door tennis »

Limlander40 schreef:
tennis schreef:Canal Digitaal, heeft ook een eigen website.
Als jullie, daar eens zouden kijken, vinden jullie dit:

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/uw- ... uilen.aspx

Voor vragen over satelliet ontvangst is hier een forum:

http://www.satellietforum.com/
dus toch een medewerker, hahahaha :shock:

Heb je dat nu pas gelezen, dan was je echt bezig, om jou vuur te spugen. :lol:
Natuurlijk, lees maar het forum. :roll:
Ik ben niet alleen hier werkzaam, maar ook nog bij, andere bedrijven, welke het zijn, kan je op het forum lezen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door agro »

Ik was al ongeveer 10 jaar klant toen ik van pakket wilde veranderen; no swet.
Dat gebeurde afgelopen maart.
Elke provider hanteert deze regel, zodra je van pakket veranderd gaat er een nieuw contract in van 1 jaar, dit geldt zowel voor alle kabelboeren, alsmede andere aanbieders van tv telefonie of internet pakketen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door Henri42 »

agro schreef:
Ik was al ongeveer 10 jaar klant toen ik van pakket wilde veranderen; no swet.
Dat gebeurde afgelopen maart.
Elke provider hanteert deze regel, zodra je van pakket veranderd gaat er een nieuw contract in van 1 jaar, dit geldt zowel voor alle kabelboeren, alsmede andere aanbieders van tv telefonie of internet pakketen.
Zodra dezelfde aanbieders iets aan het contract veranderen kun je afscheid nemen, met name C D wijzigt tussendoor nagol eens zenders en prijsnivo.

b.van_santen
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 nov 2008 16:45

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door b.van_santen »

Mijn kaartnummer is hoger, maar een blokje rechtsonder in beeld betekende meestal dat je de ontvanger moest resetten.
Stekker eruit, 10 seconden wachten, stekker erin.
Dat was het bij mijn 2211 opgelost.

b.van_santen
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 nov 2008 16:45

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door b.van_santen »

tennis schreef:
Limlander40 schreef:ze vertellen heel vaak niet bij een aanpassing dat je contract overnieuw ingaat. vaak onderneem jezelf deze stappen niet eens maar wordt je weer eens in je privetijd gebeld door callcenters die targets moeten halen. en die doen er alles aan om deze targets te halen.
Sorry, kan jou bevindingen niet delen.
Mij belt niemand, omdat ik mij al een hele tijd heb aangemeld bij het register"Bel mij niet".
En als er werkelijk eens iemand belt, dan hoef je toch alleen een zin te zeggen: Geen interesse! en ophangen, klaar is kees.
Een contract via de telefoon afsluiten is altijd dodelijk!
Je zit er flink naast!
Canal Digitaal MAG je bellen!!
Je bent of was er klant!!
Je hebt ook blijkbaar weinig ervaring met het call centre dat voor Canal Digitaal bezig is.
Mijn ervaring is dat het gesprek op die manier beëindigen weinig helpt.
Ze bellen gewoon opnieuw, en opnieuw en opnieuw.
Op kl*te tijden..............

Wij hebben Canal Digitaal eruit gedaan, mede door hun agressieve klantenbenadering, en slechte correspondentie over het veranderen van zenderpaketten.
Als we veranderen wensten, hadden wij wel gereageerd.

A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

Ik blijf bij mijn standpunt dat het opzeggen van een abonnement afhankelijk moet zijn vanaf het moment dat men een abonnement heeft en NIET van tussentijdse veranderingen van zenderpakket, ik vind dit een ronduit belachelijke regeling en weinig klantvriendelijk. Het maak me boos, wat voor firma het ook betreft.

b.van_santen
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 nov 2008 16:45

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door b.van_santen »

In de situatie van mijn gezin waren er 3 kaarten met Sport1 op de hoogste/duurste kaart
Sport1 verloor de Eredivisie.
Mijn zonen de belangstelling voor Sport1.
Ik heb maandenlang moeten betalen voor een TV kanaal waar geen interesse meer voor bestond doordat ik abonnement had van 12 maanden.
En dan vind u het normaal dat ik betalen moet?
Als u een nieuwe Mercedes koopt bij de dealer, en 6 maanden later haalt de dealer de auto terug en u krijgt een mindere auto als vervanging.......
Gaat u daarmee akkoord???

l.henken
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2010 21:45

Re: CanalDigitaal

Ongelezen bericht door l.henken »

Wij hebben canal digitaal aller eerst gesproken over ontbrekende zenders en dat het systeem niet correct werkte. Het systeem liep steeds vast, we konden geen programma’s opnemen. canal digitaal heeft toen gemeld dat het probleem met de zenders alvast opgelost konden worden. Zij hebben toen zomaar het abonnement veranderd en het contract met een extra jaar verlengt dat werd dus genoemd als aanpassen. mijn man en ik hebben toen vervolgens weer contact gezocht met de mededeling alles weer terug te zetten zoals het contract oorspronkelijk was en dat wij twee maanden te veel hebben betaald en dat het niet verrekend was. Ons werden mede gedeeld dat we dan drie maanden gratis konden krijgen en ook dit is niet gebeurd. Wij bleven dus te hoge rekeningen ontvangen
Het systeem functioneerde nog steeds niet daar zou toen wat aan gedaan worden en ook dat gebeurde nog steeds niet. Wij hebben toen weer contact gezocht met de mededeling dat we het zat waren en het contract per direct wilde opzeggen. canal digitaal melde toen dat het niet kon maar dat wij wel konden regelen om een smart pack overname te regelen. Wij hebben toen gezegd dat wij dat zouden regelen. De dag dat er iemand bij ons langs kwam om alles over te nemen heb ik nog telefonisch contact gehad met de mededeling dat de spullen overgedragen zouden worden aan iemand anders. Er is toen niet gemeld dat het niet kon. Toen kregen wij in een keer een brief met dat het niet mogelijk is. En dat we maar de spullen moesten zien terug te halen. Wat niet kon.
Wij hebben toen weer canal digitaal gebeld met de mededeling dat het hun idee was voor de overname, en dat wij daar niet verantwoordelijk zouden zijn. Ze bleven allemaal rekeningen sturen. Uit eindelijk hebben we iemand aan de lijn gehad waarmee we alles regeld zouden hebben. Althans dat dachten we. We zouden alleen voor de reciever en de schotel betalen en zou de rest vervallen dit zou om een bedrag gaan van ongeveer €400,- We zijn daar toen mee akkoord gegaan. Uiteindelijk hebben we nooit een factuur gezien en heeft canal digitaal alles naar een incasso bureau gestuurd.
Dit duurt al een half jaar en worden steeds door canal digitaal opgezadeld met valse informatie.
We hopen dat dit misschien nu wat opleverd.

Gesloten