vogels schreef:
ach gut, dan maar geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis blijkbaar niet weet

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
vogels schreef:
ach gut, dan maar geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis blijkbaar niet weet
om even op het onderwerp door te gaan, ik heb hetzelfde gezeik met die kaart. ik heb me laten vertellen dat dat aan je tv ligt en niet zozeer aan de provider. tegenwoordig zijn de tv's gewoon niet meer zo snel als die goeie ouwe beeldbuizen. je moet alleen even nagaan wat je meer doet; tv kijken of zappen. als je meer tv kijkt dan kan je het best doen, want het scheelt aardig in kwaliteit en als je meer zapt, moet je een oude beeldbuis op de kop tikken!thestefke schreef:Dag allen, vraagje: Ik ben op zoek naar een digitenne abonnement en toen kwam ik langs deze site met kpn digitenne (is dit een officiele leverancier?). Nou zie je daarboven iets over een insteekkaart, dus ik heb wat nagevraagd en ik zag dus bij vrienden dat het zappen onwijs lang duurt, dus ik begin nu te twijfelen, maar ligt dat euvel aan de tv of aan de digitenne provider (zo ja, welke providers leveren er dan nog meer digitenne?) Hoor graag wat meningen! Hoi!
De website waaraan u refereert in uw eerste bericht is een officiële KPN pagina, met betrouwbare informatie
bij kpn is weinig betrouwbaar.
Bob Schurkjens schreef:
In elk geval ben ik zéér aangenaam verrast door het feit dat digitenne per 1 juni a.s. ook BBC 1 én 2 gaat doorgeven. Alsook BBC radiozenders. Dat dit nog niet eerder mogelijk was, lag bij de BBC.
.
Nee die moet je nu betalen,ik dacht van een euro of 15,Bob Schurkjens schreef:Ik woon in de randstad, stedelijk gebied. Bij zwak signaal kun je een buitenantenne nemen. Vroeger leverde KPN Digitenne die gratis bij klachten. Of ze dat nu nog doen weet ik niet.
snepke schreef: In het begin was dat 40 euro.
Ik ook, mijn buren gingen na 2mnd ook over op digitenne die moesten 40 euro betalen.ciske schreef:snepke schreef: In het begin was dat 40 euro.
nee hoor , ik kon die ook gratis krijgen.