LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
timothyducaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2011 20:36

Canal Digitaal

Ongelezen bericht door timothyducaat »

1 ste melding was storing melding was op dinsdag middag 21-06-2011 van dit jaar. Het was omdat wij elke keer na regen en slechtweer geen tv hadden. Eerst 5 min en het liep uit eindelijk op tot 3 uur. Zo heb ik dit ook vermeld bij Canal Digitaal van haar moest ik op een knop drukken en de tij zeggen wat aangegeven werd. Dit vermelde ik en daarna kreeg ik een code van haar, veder vroeg ik nog aan haar het is hier slecht weer is dit wel verstandig om dit nu te doen. Ja zei ze we kunnen dit gewoon doen want hier is het alleen maar bewolkt. Toen vermelde ik dat het hier ging regenen dat kan niet want ik zit ook in Zuid Holland. We gingen veder tot dat ik ook vertelde aan haar dat ik geen bereik meer had met een satelliet dat geeft niet dit kan een tijdje duren, maar om de kosten laag te houden voor ons hing ze op en mocht het niet lukken dan moesten we terug bellen. 2de Dit deed ik ook na een uur wachten, daar kreeg ik een man aan de telefoon. Ook aan deze meneer vertelde ik mijn verhaal. Het was goed wat zijn collega deed en als zij het niet had gedaan dan was het toch wel gebeurd. Maar ik moest maar aan de schotel gaan en die wat verplaatsen, ik ben er wel heen geweest maar naar mijn mening zit het goed. En nog steeds op de zelfde plek. 3de poging Ik pakte weer de telefoon en belde ze weer op. Daar kreeg ik de zelfde persoon aan de telefoon en die zei meteen dat ik maar moest wachten tot dat me partner thuis was om dan de schotel te verplaatsen. Ook werd er verteld dat er een storm was geweest wardoor dat dit gebeurd was(welke storm).
4de poging was een dag later woensdag middag 22-06-2011 Ik belde weer canal digitaal en daar kreeg ik een man aan de telefoon. Ook bij deze meneer vertelde ik mijn verhaal dit vond hij vreemd maar hij had er ook last van. Volgens hem hebben wij een gevoelige kop en daar moest ik maar een afdekkap gaan plaatsen. Mijn opmerking was ze moeten tegen wind en water kunnen en er is niet tegen ons verteld dat het onder een overkapping moest hangen. Hij maakte een melding er van en dat er een monteur langs zou komen het duurde maar 48 uur. Oke dan wachten wij op het telefoontje af. Ja maar je moet niet denken dat ze deze week nog langs komen wan het kan wel een tijdje duren. Mijn antwoord daarop was dit vind ik dan geen goeie service van jullie om klanten zo lang te laten wachten. Want als u een hotel kamer boekt en daar is het bed slecht of stuk dan word er ook niet verteld dat u moet wachten. Zijn antwoord was wij zijn eenmaal een groot bedrijf en daar moeten de klanten maar wachten. Ik vertelde dat ik in een hotel werkt wat het snelst groeiden hotel keten van Nederland is. En ook een groot bedrijf is en dat ik canal digitaal aan me werkgever wou voor stellen, maar met deze klachten het maar niet gaat doen. Zijn antwoord dit kun je gerust doen jij hoeft er niet blij mee te zijn en voor ons is het geld. Daarna werd de verbinding verbroken.
Donderdag 23-06-2011 de gehele dag afgewacht en niets vernomen.
Vrijdag ochtend 24-06-2011 hebt ik weer een 5de poging gedaan. Daar kreeg ik een vrouw aan de telefoon ook bij deze dame hebt ik het verhaal verteld. En dat ik nog steeds op een telefoontje zat te wachten. Haar mening was het is geen 48 uur maar je moet maar 3 dagen wachten want we hebben het druk. Mijn antwoord was ik zit al van af dinsdag te wachten en door jullie fout hebben wij geen tv meer. Ik moest maar niet aan gaan stellen want er waren nog meer mensen. Ook vertelde ik dat we me neefje en nichtje op bezoek kregen het weekend en dat die tv wou kijken. Haar antwoord dat is dan jammer voor u dan moet u maar wat anders gaan doen. Ik zei daar op als ik geen tv hebt voor hun dan zijn ze niet te houden. U moet maar rustig wachten. En als ik voor 16.00 uur nog niet terug was gebeld dan moest ik maar weer bellen. Ik zei hier op ik bel jullie dan rond 15.00 uur op. 6de poging ik kreeg weer een vrouw aan de telefoon en ook deze heb ik het verhaal verteld deze nam het positief op en ging kijken wat zei kon doen. Ze ging bellen met de afdeling planning deze zouden mij binnen een uur terug bellen. En of ik nog even wilde wachten. Dat is goed want we wachten al 3 dagen dus dit kon er nog ook wel bij. Poging 7 na een uur en een kwartier wachten belde ik ze weer op daar kreeg ik een man aan de telefoon. Deze nam als vervolg op ooo god daar hebben we hem ook weer!!! Ik bleef netjes en vertelde weer mijn verhaal en dat ze mij wederom nog niet terug hadden gebeld. Hij ging bellen met de afdeling planning en toen vroeg hij aan mij wanneer ze langs moesten komen ik zei vandaag nog want we zitten al 3 dagen zonder tv, en we betalen niet weinig aan jullie. We betalen tegen de 80 euro aan en dat vind ik een hoop geld per maand en dan mag er ook wel iets goed werken. Ik moest maar niet gaan klagen en het kon die week niet meer gedaan worden. En ik moest zeggen wanneer het kon daarop zei ik morgen nee zaterdag werken wij niet. En ik moest maar een andere dag zeggen. Hier op werd ik boos en ik zei dat ik dit geen service vind zijn mening was dat elke bedrijf zo is en de klant niets te zeggen heeft. Tevens kon ik ze toch niets maken en ik moest maar een advocaat in me armen nemen. Want wij zouden dit niet gaan winnen. Ik zei hier op dat ik er al een had. Ik kon kiezen of ophangen of een dag kiezen in de nieuwe week. Toen zei ik kom dan maar maandag middag na 2 uur van wegen me werk. Dit was goed en hij zou dit ook aan de planning door geven. Daarna zei ik tegen hem dat ik tegen hem een klacht wil indienen dat kon zei hij en ik vertelde ook waar over het ging. Met hoe hij opnam ooo god daar heb je hem ook weer. Dit was niet tegen bij bedoelt maar tegen een collega. Ik zei dat maakt niet uit opdat moment zat ik aan de telefoon. En dat ik ook al 7x gebeld had en dat het veel geld kost en dat canal digitaal voor de kosten mag op draaien. Zijn mening dat klopt meneer wij zijn ook laks en het is u goed recht om dit te zeggen dat zou ik ook doen. En dat ik dit ook aan trosradar zou gaan melden dat moet u doen daar heeft u alle recht toe en dat zou ik ook doen. We hingen op en wachten tot maandag af.
Maandag 27-06-2011 8ste keer contact met canal digitaal Ik werd gebeld op me werk door een medewerker van canal digitaal om een afspraak te maken voor een monteur. Ik vertelde hem dat er al aan afspraak was voor maandag middag. Hij ging het na kijken en dat klopte maar niet voor maandag maar voor dinsdag. Dit klopte niet zei ik en dat het maandag was dinsdag is er niemand thuis bij ons en wij moeten bij de werken. Dat was maar mijn probleem en niet die van hun. Hij ging bellen met het bedrijf dat dit voor hun uitvoert en of dit nog gedaan kon worden. Hij kwam terug en zei ik hebt slecht nieuws het gaat niet door. Mijn antwoord was hier op ik wil geen slecht nieuws maar goed nieuws want dit is jullie fout. Wij kunnen vandaag niet meer langs komen en daar zou u het mee moeten doen, dit vind ik niet kunnen zei ik want wij zitten nu al een week zonder tv door jullie. Dat is niet erg menneer en dat ik hier nog mee in stemt met u. mijn antwoord was dan kunnen jullie alles komen ophalen en de rekening is voor jullie dit vinden wij geen goeie service.
Dit hebt ik ook aan Johan door gespeeld en die wou hebben dat ik mijn excuses moest aan bieden aan canal digitaal.
Poging 9 ik belde weer terug naar Canal Digitaal deze keer stond ik lang in de wacht. En kreeg ik een bandje met u word door geschakeld naar een collega. Daar nam een man op die niet vrolijk was. Hij zei ook niet zijn naam en die kreeg ik ook niet. Weer mijn verhaal verteld en dat wij een afspraak willende hebben. De afspraak stond nog steeds voor dinsdag 28-06-2011 7 dagen na de 1ste melding. Oke dat is goed maar kan dit wel na 2 uur wij moeten bij de werken nee dat kan niet en als de monteur kwart voor 2 is dan gaat hij niet wachten op u. U moet maar thuis zijn en daarna wou hij de telefoonverbinding verbreken. Ik vroeg nog aan hem het adders waar ik mijn klacht heen kon sturen dat kreeg ik net nog. En daarna hing hij op.
Poging 10 Ik hebt weer gebeld met Canal Digitaal op dinsdag 28-06-2011 rond 18.00 uur. Hier kreeg ik te horen dat onze afspraak met de monteur was geannuleerd. Ter wel ze ook me mobiele nummer hebben wat ze niet gebeld hebben. Nu moeten we maar woensdag 29-06-2011 weer terug bellen voor Poging 11 om te vragen waarom ze niet geweest zijn, wat er aan de hand is en of ze als nog langs willen komen met spoed en anders gaat er weer een week over heen. Of je geld terug krijgt dat kunnen ze je niet garanderen.

masterslave
Berichten: 169
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11

Re: Canal Digitaal

Ongelezen bericht door masterslave »

Gelukkig heb je jij hart kunnen luchten, want dit verhaal te lezen valt niet mee.
Na regen valt nooit een signaal weg, behalve de schotel of de LNB staat niet goed.

bayer112
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 jun 2011 17:39

Re: Canal Digitaal

Ongelezen bericht door bayer112 »

Ter wel ze ook me mobiele nummer hebben wat ze niet gebeld hebben. Nu moeten we maar woensdag 29-06-2011 weer terug bellen voor Poging 11 om te vragen waarom ze niet geweest zijn, wat er aan de hand is en of ze als nog langs willen komen met spoed en anders gaat er weer een week over heen. Of je geld terug krijgt dat kunnen ze je niet garanderen.
Laten we hopen dat ze u morgen bellen.

Gesloten