LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
Arplaza.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2012 22:14

Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Arplaza.nl »

Beste forumleden,

Hierbij stel ik stichting stop internet oplichting met het forum van www.opgeletopinternet.nl in gebreken, hiervoor heb ik veel redenen. Maar om jullie toch goed te informeren schrijf ik hierbij het hele verhaal in het kort.

Ik ben sinds een aantal maanden bezig met een webwinkel en heb inmiddels al een paar honderd verkopen, ik heb een succes op het web en probeer zo langzaam bij beetje mijn onderneming te vergroten. Klinkt allemaal prachtig, totdat ik door concurrentie eerst werd benaderd om 25% van mijn omzet te delen en anders mijn werk kwijt zou raken, internetmaffia?..

Hierop heb ik geweigerd, deze heeft een topic tegen mij aangemaakt en ga zo door. Al gauw had mijn webwinkel zoals velen anderen webwinkels al klachten binnen, mijn naam en alles verschenen al gauw op internet. Ik heb deze klachten opgelost.

De klachten waren er 5 op 300 verkopen, de eerste drie heb ik terugbetaald, de vierde geleverd en de vijfde weer terugbetaald. Hier waren de forummoderators natuurlijk niet tevreden mee, deze hebben het alleen maar vergroot met mogelijk valse gedupeerden, er wordt letterlijk ingebroken in mijn privacty om mij te pesten en mijn naam zwart te maken. Ik he geen enkel idee wat ik met deze rotzakken aan mot.

Ik heb hierop de valse gedupeerden benaderd en gevraagd of deze normaal wouden doen en deze hebben van min geld geeist. Aan één heb ik het geld betaald, maar niks van terrecht gekomen. Ik ben nog meer in deze narigheid gaan zakken.

Hierbij laat ik ook weten mijn klacht in te dienen over administratoren van deze website, deze heten Joblo, Silence, Divra. Deze hebben mij uitgescholden en verwijderen alle berichten waarin ik aangeef deze problemen op te willen lossen. Ze doen letterlijk alsof ik niet besta en schrijven alles van een kant.

Hierop heb ik besloten om de gedupeerde, één voor één te benaderen maar dat mislukte.

Hierbij een tegenbericht, waarin ik eigelijk vraag of wij dit probleem opeen fatsoenlijke manier kunnen oplossen. Feitelijk wil ik gebruik maken van de wet om deze te verbieden om in te breken in mijn privactygegevens.

Met vriendelijke groeten,

Arplaza.nl
100% wij!

Caro64
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mar 2009 20:34

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Caro64 »

Ik heb even gekeken op dat forum.

Maar lees daar ook wel een aantal zaken waarbij ik mijn vraagtekens zet als ik naar je handelwijze kijk.

Btw recencies op je website zeggen dat ze al een jaar zaken met je doen, volgens mij besta je net een paar maanden, je zit de boel dus ook een beetje mooier voor te stellen dan het is.
Heb ook even gekeken naar je algemene voorwaarden, maar die zijn strijdig met de wet. Kijk maar is op www.consuwijzer.nl 30 dgn levertijd, na ontbinding binnen 30 dgn geld terug. Maar jij hebt er een eigen draai aan gegeven, lijkt mij dat dat nooit in strijd kan zijn met de wet. Of sta jij daar boven?

Je had de link naar het onderwerp moeten zetten dan kan iedereen het hele verhaal lezen, dus bij deze.
http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... c,1514.375

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Isabel1 »

lijkt me ook niet zo handig om daar je ontevreden klanten te bedreigen (heb even op dat forum gekeken) want dat soort zaken maken nou niet echt dat ik geloof dat jij helemaal zuiver bent.

isabel

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door tenormin »

Isabel1 schreef:lijkt me ook niet zo handig om daar je ontevreden klanten te bedreigen (heb even op dat forum gekeken) want dat soort zaken maken nou niet echt dat ik geloof dat jij helemaal zuiver bent.

isabel
Even aansluiten bij jouw mening, heb ook net e.e.a. gelezen/bekeken. Arplaza is niet zo lekker bezig, netjes uitgedrukt.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Ik zou onmiddelijk aangifte doen.

isabel

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

:shock: Poehee, daar zou ik inderdaad aangifte van doen!
Ben benieuwd of TS nog reageert, maar zie nu de zaak ineens van een hele andere kant....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door tenormin »

Zo, da's andere koek, inderdaad aangifte doen. Bericht is al gemeld zie ik, intimiderend persoon, alweer netjes uitgedrukt.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door atesli »

Inderdaad aangifte doen , wat een domme sukkel.
Stop dit soort bedrijven!

alfatrion
Berichten: 21907
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door alfatrion »

Arplaza.nl schreef:Ik ben sinds een aantal maanden bezig met een webwinkel en heb inmiddels al een paar honderd verkopen, ik heb een succes op het web en probeer zo langzaam bij beetje mijn onderneming te vergroten. Klinkt allemaal prachtig, totdat ik door concurrentie eerst werd benaderd om 25% van mijn omzet te delen en anders mijn werk kwijt zou raken, internetmaffia?..
Dat is aangifte van afpersing waardig.
Arplaza.nl schreef:Ik he geen enkel idee wat ik met deze rotzakken aan mot.
Het verstandigste is om een korte maar redelijke reactie te schrijven. Als u denkt daar niet toe instaat te zijn dan kunt u het beste helemaal niet reageren.
Caro64 schreef:Heb ook even gekeken naar je algemene voorwaarden, maar die zijn strijdig met de wet. Kijk maar is op http://www.consuwijzer.nl 30 dgn levertijd
In de wet is een dertig dagen levertermijn opgenomen, maar dat valt onder regelend recht. De vijftig dagen is niet in strijd met de wet.

Wel in strijd met de wet:
6.1. Verhogingen binnen drie maanden mogen in het algemeen niet worden doorberekend, tenzij de klant mag ontbinden - BTW verhoging mogen wel zonder da de klant mag ontbinden.

7.2. Afgeweken van de wettelijke garantie in het nadeel van de klant.

8.2. en 9.2 Bij ontbinding moet u 100% van het totaal bedrag terugbetalen. Dit moet u overboeken of contant uitbetalen.

11.1 Consumenten hebben geen onderzoeksplicht na de koop en er geldt een flexibele termijn die minimaal twee maanden behelst indien zij toch iets ontdekken.
LoesS- schreef:21:37, Nov 10 - +31 6 24769911: En ik heb zat geld, ik huur iemand in die jou dood maakt.
21:38, Nov 10 - +31 6 24769911: Als jij het niet bent oke, zoja moet je oppassen
21:53, Nov 10 - +31 6 24769911: Luister,kanker kanker hoerekind kanker hond ik maak je dood
Dit gaat duidelijk te ver. Ik zou net als Isabel1 direct aangifte doen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zo,wat dacht je ga hier even een verhaal op hangen,fout uitgepakt voor je..

Iemand met zo.n woorden schat,valt bij mij al de gratie..

Beetje gefrustreerd.....

Echt top Reklame dit :lol:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

arplaza schreef:Want ik heb contact met de politie gehad, fijn. Echter zijn er in totaal maar 5 aangiften, waarvan 2 om het retourrecht
Zegt genoeg toch.

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door lozevisser »

Leo The Emperor schreef:
arplaza schreef:Want ik heb contact met de politie gehad, fijn. Echter zijn er in totaal maar 5 aangiften, waarvan 2 om het retourrecht
Zegt genoeg toch.
Het zijn er op het Opgelet op Internet forum intussen al 11, ongeveer 1 op 5 weet het forum te vinden dus het zijn er minimaal 55 en waarschijnlijk nog meer.
Dit fraaie exemplaar laat mensen vooruit betalen een stuurt dan niets of goedkope neptroep, heeft een, onwetttige,kreet in zijn algemene voorwaarden staan dat hij maar 70 % teruggeeft bij annulering of retour en vervolgens betaalt hij zelfs dat niet maar helemaal niks.
Een 18 jarig haags boefje die vervolgens bedreigingen begint te uiten richting klagers,gedupeerden en het opgelet op internet forum.
Kwalijk mannetje dus,lees het vehaal op OOI maar eens door en bedenk dat dat slechts het topje van de ijsberg is.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Arplaza.nl schreef:Beste forumleden,

Hierbij stel ik stichting stop internet oplichting met het forum van http://www.opgeletopinternet.nl in gebreken, hiervoor heb ik veel redenen. Maar om jullie toch goed te informeren schrijf ik hierbij het hele verhaal in het kort.

Ik ben sinds een aantal maanden bezig met een webwinkel en heb inmiddels al een paar honderd verkopen, ik heb een succes op het web en probeer zo langzaam bij beetje mijn onderneming te vergroten. Klinkt allemaal prachtig, totdat ik door concurrentie eerst werd benaderd om 25% van mijn omzet te delen en anders mijn werk kwijt zou raken, internetmaffia?..

Hierop heb ik geweigerd, deze heeft een topic tegen mij aangemaakt en ga zo door. Al gauw had mijn webwinkel zoals velen anderen webwinkels al klachten binnen, mijn naam en alles verschenen al gauw op internet. Ik heb deze klachten opgelost.

De klachten waren er 5 op 300 verkopen, de eerste drie heb ik terugbetaald, de vierde geleverd en de vijfde weer terugbetaald. Hier waren de forummoderators natuurlijk niet tevreden mee, deze hebben het alleen maar vergroot met mogelijk valse gedupeerden, er wordt letterlijk ingebroken in mijn privacty om mij te pesten en mijn naam zwart te maken. Ik he geen enkel idee wat ik met deze rotzakken aan mot.

Ik heb hierop de valse gedupeerden benaderd en gevraagd of deze normaal wouden doen en deze hebben van min geld geeist. Aan één heb ik het geld betaald, maar niks van terrecht gekomen. Ik ben nog meer in deze narigheid gaan zakken.

Hierbij laat ik ook weten mijn klacht in te dienen over administratoren van deze website, deze heten Joblo, Silence, Divra. Deze hebben mij uitgescholden en verwijderen alle berichten waarin ik aangeef deze problemen op te willen lossen. Ze doen letterlijk alsof ik niet besta en schrijven alles van een kant.

Hierop heb ik besloten om de gedupeerde, één voor één te benaderen maar dat mislukte.

Hierbij een tegenbericht, waarin ik eigelijk vraag of wij dit probleem opeen fatsoenlijke manier kunnen oplossen. Feitelijk wil ik gebruik maken van de wet om deze te verbieden om in te breken in mijn privactygegevens.

Met vriendelijke groeten,

Arplaza.nl
100% wij!
voor dat hij weer weg is...

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door lozevisser »

Frantic2 schreef:
Arplaza.nl schreef:Beste forumleden,

Hierbij stel ik stichting stop internet oplichting met het forum van http://www.opgeletopinternet.nl in gebreken, hiervoor heb ik veel redenen. Maar om jullie toch goed te informeren schrijf ik hierbij het hele verhaal in het kort.

Ik ben sinds een aantal maanden bezig met een webwinkel en heb inmiddels al een paar honderd verkopen, ik heb een succes op het web en probeer zo langzaam bij beetje mijn onderneming te vergroten. Klinkt allemaal prachtig, totdat ik door concurrentie eerst werd benaderd om 25% van mijn omzet te delen en anders mijn werk kwijt zou raken, internetmaffia?..

Hierop heb ik geweigerd, deze heeft een topic tegen mij aangemaakt en ga zo door. Al gauw had mijn webwinkel zoals velen anderen webwinkels al klachten binnen, mijn naam en alles verschenen al gauw op internet. Ik heb deze klachten opgelost.

De klachten waren er 5 op 300 verkopen, de eerste drie heb ik terugbetaald, de vierde geleverd en de vijfde weer terugbetaald. Hier waren de forummoderators natuurlijk niet tevreden mee, deze hebben het alleen maar vergroot met mogelijk valse gedupeerden, er wordt letterlijk ingebroken in mijn privacty om mij te pesten en mijn naam zwart te maken. Ik he geen enkel idee wat ik met deze rotzakken aan mot.

Ik heb hierop de valse gedupeerden benaderd en gevraagd of deze normaal wouden doen en deze hebben van min geld geeist. Aan één heb ik het geld betaald, maar niks van terrecht gekomen. Ik ben nog meer in deze narigheid gaan zakken.

Hierbij laat ik ook weten mijn klacht in te dienen over administratoren van deze website, deze heten Joblo, Silence, Divra. Deze hebben mij uitgescholden en verwijderen alle berichten waarin ik aangeef deze problemen op te willen lossen. Ze doen letterlijk alsof ik niet besta en schrijven alles van een kant.

Hierop heb ik besloten om de gedupeerde, één voor één te benaderen maar dat mislukte.

Hierbij een tegenbericht, waarin ik eigelijk vraag of wij dit probleem opeen fatsoenlijke manier kunnen oplossen. Feitelijk wil ik gebruik maken van de wet om deze te verbieden om in te breken in mijn privactygegevens.

Met vriendelijke groeten,

Arplaza.nl
100% wij!
voor dat hij weer weg is...
Dank,

Hoe hoger hij komt in google hoe beter, binnenkort zal de klaagzang hier ook wel gaan beginnen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

loze visser schreef:Het zijn er op het Opgelet op Internet forum intussen al 11, ongeveer 1 op 5 weet het forum te vinden dus het zijn er minimaal 55 en waarschijnlijk nog meer.
Ik had het over maar 5 aangiften bij de politie.
Efin, zefs 1 aangifte bij de politie is al teveel.

Enige waar ik in dit topic op Trosradar niet zeker van ben of het wel echt is. Het kan ook een trol zijn die zich voordoet als zijnde ..

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door nevermind »

Leo The Emperor schreef:
loze visser schreef:Het zijn er op het Opgelet op Internet forum intussen al 11, ongeveer 1 op 5 weet het forum te vinden dus het zijn er minimaal 55 en waarschijnlijk nog meer.
Ik had het over maar 5 aangiften bij de politie.
Efin, zefs 1 aangifte bij de politie is al teveel.

Enige waar ik in dit topic op Trosradar niet zeker van ben of het wel echt is. Het kan ook een trol zijn die zich voordoet als zijnde ..
En de apps berichten zijn dan ook fake?

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ja natuurlijk zijn die apps fake.

Hij kan er " ïkke" tussen zetten en dus kan ook alle tekst worden aangepast.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door tenormin »

Kan wel een trol zijn, maar niet in de zin waar wij het meestal over hebben. Dit is een, ga het woord niet eens schrijven, want dan krijg ik een ban. Om het netjes te houden: iemand die zich niet aan zijn woord houd en woorden schrijft die en niet door de beugel kunnen en bedreigingen uit. Hij zal wel politiebezoek krijgen, als de inzender van alle "boodschappen" zich ook bij de politie meld. Hoop ik.

@frantic2, zie jou net "binnenkomen". Dus jij denkt dat die apps fake zijn? Da's dan ook zaak om uit te zoeken, wel of niet nep.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

nevermind schreef:En de apps berichten zijn dan ook fake?
Nu, ik geloof het bericht van LoesS- wel , want zij heeft op soortgelijke wijze gereageerd op de opgelicht site.

Ik vraag me af of de Openingspost wel echt is.

De openingspost zou ook door een slachtoffer geschreven kunnen zijn, wetende dat er op deze website een hoop verontwaardigde reacties zullen komen die bij een zoekopdracht op Google verschijnen

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door nevermind »

Frantic2 schreef:ja natuurlijk zijn die apps fake.

Hij kan er " ïkke" tussen zetten en dus kan ook alle tekst worden aangepast.
Dat er ikke geplaatst is, hoef het nog lang geen fake te zijn.
Iedereen beschermd zijn/haar naam, als het om privacy gaat.
Je gaat hier ook jouw naam niet vermelden, of wel?

Gesloten