LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] foto van google af

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
handige_har
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 jan 2013 14:14

foto van google af

Ongelezen bericht door handige_har »

he mensen,

Ik heb een paar jeugdfoto's die ik liever van google af wil. Vind het niet erg dat mijn foto's er op staan maar bepaalde foto's wel.
Weet iemand hoe ik te werk moet gaan? De betreffende foto's staan op een site die vroeger is gebruikt voor een voetbalteam.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door sjoegel »

Contacteer de webmaster van de desbetreffende site.

p.s vroeger hadden we allemaal lang haar... :lol:

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door luna01 »

Heb het zelfde probleem, foto's van netwerken waarop ik mijn account maar helemaal heb gewist, staan opeens op google. Plus alle berichtjes die ik daar ooit eens heb geschreven. En bij youtube wilde ik mij van google loskoppelen met het gevolg dat ik geen toegang meer tot mijn account had. Heb het weer gekoppeld en alle video's staan op GOOGLE........ :evil: Heb alles op ''prive'' gezet, maar....

.....dit kan toch niet waar zijn ?

Moet ik google nu aanschrijven ? Youtube of hyves ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Toevallig hadden wij paar wk terug ook iets,mijn man nooit wa op internet gezet,nee geen fc of iets?
,aar een deta buro dacht goh,laatik heel zijn hebben en houwen eens doorverkopen,dus allez ,wat voor werk hij nu doet,telefoon nr alles bedrijf waar hij nu werk!!

Toen vond ik hier van iemand een link!!, die beschreef precies wat je moest doen,en idd het is eraf binnen paar uur!!
Nou heeft mijn man dit zelf niet gedaan,maar men moet eens door krijhen dat alles wat je denkt oh leuk op fc of??? Blijft voor altijd staan!!,

Zal eens kijken of ik link nog kan vinden

Kan het niet inden maar iemand hier weet het vast nog wel,maar ik heb het over gogle en geen hyves of fb

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

aanschrijven
Vergeet niet een postzegel te plakken. Wie je ook aanschrijft.


smilie
Berichten: 341
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:50

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door smilie »

@handige_har, ik wil je niet je dromen kapot maken, maar iets wat ooit zijn weg naar de digitale snelweg vindt, komt er nooit voor 100% meer er vanaf. Er staan honderden, al dan niet duizenden kopieën van je foto's verspreid over enkele honderden computers ter wereld. En dat is een verdomme lastig klus om ze alle te verwijderen. Iedereen die ooit je foto ergens zag staan kon er (lokale) kopie ervan maken en vervolgens ergens anders publiceren. Je kan je best doen om 'schade' beperkt te houden, Edrick heeft je al daarmee goed op de weg geholpen. Maar kijk niet verbaasd als er over een tijd her en der je foto's weer opduiken.

@rozemarijntje, wat is er gebeurd met je schrijfstijl?! Ben ik niet gewend van je :)

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door luna01 »

Dank je Edrick voor die links van google... Staan mooie tips bij, daar heb ik wel iets aan en zal er nog een tijdje zoet mee zijn.

Die hyve foto's zijn inmiddels weg, al is dat toch te gek voor woorden dat ik het account opzeg en pats....alle foto's staan voor een tijdje op google :evil:

Nu staat alles van youtube er nog op, echt alles....! Heb lang moeten zoeken bij privacy voordat ik een contact link heb gevonden. Heb ze 'aangeschreven', of gecontacteerd, kreeg een automatisch bericht terug met allemaal links en als die niet van toepassing zijn, zullen ze mijn bericht in behandeling nemen. Ik zeg het wat onhandig en kortaf, omdat het in het engels is.

Bedankt voor jullie reacties en links, want ik ben echt zo woest. Het liefst schakel ik een advocaat in (dit staat ergends bij een link van Edrick) en klaag heel google aan :evil:

Groetjes :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

smilie schreef:@handige_har, ik wil je niet je dromen kapot maken, maar iets wat ooit zijn weg naar de digitale snelweg vindt, komt er nooit voor 100% meer er vanaf. Er staan honderden, al dan niet duizenden kopieën van je foto's verspreid over enkele honderden computers ter wereld. En dat is een verdomme lastig klus om ze alle te verwijderen. Iedereen die ooit je foto ergens zag staan kon er (lokale) kopie ervan maken en vervolgens ergens anders publiceren. Je kan je best doen om 'schade' beperkt te houden, Edrick heeft je al daarmee goed op de weg geholpen. Maar kijk niet verbaasd als er over een tijd her en der je foto's weer opduiken.

@rozemarijntje, wat is er gebeurd met je schrijfstijl?! Ben ik niet gewend van je :)
Wat is er anders aan dan?.schrijf nig net zo beroerd??... :lol: mis ik iets?.

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door luna01 »

Ik kon het wel lezen..........misschien mankeert mij wel iets...... :shock:

:wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja ik weet dat ikm soms beroerd type iedereen weet waarom,wat ze of hij nou bedoeld??? Zal wel een clou missen :wink:

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door luna01 »

Wou maar dat ik die zou missen, want youtube....pfff.....moest een paar vragen invullen en een toevoeging...oké..beroerd word ik ervan.

Blerghhh......

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door ciske »

Die hyve foto's zijn inmiddels weg, al is dat toch te gek voor woorden dat ik het account opzeg en pats....alle foto's staan voor een tijdje op google
Jij plempt toch zelf alles op internet?? Moet je het ook niet gek vinden dat je het terug vindt.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Snap het ook niet,mensen gooien er alles op,mom van oh leuk...kijk ik eet,kijk ik ben op ibiza in bikini???what ever...later jaartje ouder en denken dat wil ik helemaal niet...

Denk na voo je alles op fb hyves of ??gooit...

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Weer een onderwerp waar mensen eigen verantwoordelijkheid proberen af te schuiven op anderen....

Belba5
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2013 09:13

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door Belba5 »

GJvdZ schreef:Weer een onderwerp waar mensen eigen verantwoordelijkheid proberen af te schuiven op anderen....
Zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar soms in enthousiasme of staat van dronkenschap worden er natuurlijk wel eens dingen op internet gezet, soms kan je ze er zelf ook niks aan doen!

Ik sluit me wel aan bij een eerder geventileerde mening in dit onderwerp dat als dat soort dingen op internet komen te staan, het bijna altijd wel ergens blijft hangen waar je er niet bij kan. Je kan het meeste er wel af halen maar er blijft vaak altijd nog wel iets verstopt in een hoekje van 't internet.

Dus vooral goed nadenken voordat je er wat op zet!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door ciske »

of staat van dronkenschap
:lol: In deze staat dan een foto plaatsen?? Lijkt me toch dat je dan nog geen letter kan typen :lol:

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door luna01 »

Kwam even langs om mij te bedanken, want ben er uit en niet meer te vinden.

Kan verder op mijn beurt ook wel zeggen denk na, voordat je een mening over iemand klaar hebt. Ik heb nuttige links gekregen en wat jullie er verder van maken interesseerd mij in die zin, hoe snel er van een vraag zulke onzinnige beelden gevormt worden.

Veel plezier nog....

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door ciske »

luna01 schreef:Kwam even langs om mij te bedanken, want ben er uit en niet meer te vinden.

Kan verder op mijn beurt ook wel zeggen denk na, voordat je een mening over iemand klaar hebt. Ik heb nuttige links gekregen en wat jullie er verder van maken interesseerd mij in die zin, hoe snel er van een vraag zulke onzinnige beelden gevormt worden.

Veel plezier nog....
:lol: Wedden dat als je je eigen naamt intikt dat je gevonden word?

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: foto van google af

Ongelezen bericht door luna01 »

Klopt, mijn naam staat nog een paar keer bij 'wiezoek je' en 'we hebben gevonden', personen die niets met mij te maken hebben.

Probleem opgelost...

Gesloten