LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontgoogelen

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
Frank999
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2007 16:05

ontgoogelen

Ongelezen bericht door Frank999 »

Hallo,

Is het mogelijk om je persoonsgegevens (bepaalde hits) van google te wissen. Zo ja hoe doe ik dat. Ik zie wel allerlei berichten staan op dit forum maar is mij niet duidelijk. (als je niet weet hoe dat moet niet reageren!)

zou mij helpen, mail evt. naar: [email protected]

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door KPN »

Je kan contact opnemen met de beheerder van de website, waar de link in Google naar verwijst.

Stel dat je je naam bij Google ziet en er wordt naar Trosradar verwezen, dan neem je contact op met Trosradar.

Wesso
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2008 17:33

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door Wesso »

Je e-mailadres voluit (met voor- en achternaam) hier plaatsen is ook een manier om jezelf bekend te maken op het net, natuurlijk 8)

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door Wubo »

whuhahahaha, en dan idd hier je volle mailadres posten :lol:

ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door ik77 »

het enige wat ik binnen 2 tellen vind is iets over contra-spionage... ja, zo zou ik ook niet gevonden willen worden :wink:

PatranoV
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2008 17:05

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door PatranoV »

Lutser je staat op geenstijl.nl... sukkel!

http://www.dumpert.nl/mediabase/67961/f ... _zijn.html

Wanbetalert
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2008 02:22

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door Wanbetalert »

:lol: :lol: :lol: :lol:

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door KPN »

Misschien is Frank Vermond wel niet zijn echte naam.

Op zich wel lachen inderdaad.

Rouke
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2007 01:04

Re: ontgoogelen

Ongelezen bericht door Rouke »

Nu er toch gezeur omtrent Google is, waarom gebruikt Tros-radar dan Google als search engine binnen dit phpbb foum?
Elk zoekresultaat dat ik met m'n nickname intyp wordt door google gevolgd, incl. search click, wanneer ik vervolgens ergens reageer wordt dat allemaal met elkaar gelinkt & wordt ik "plat geadverteerd" door Google's nieuwe "zoontje".

Jammer voor google, heb ik google compleet geblokeerd. & dus werd Radar's search engine gewijgerd. Phpbb searcher volstaat perfect naar mijn ervaren & Forum-inzicht overigens! :evil:

Gesloten