LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Optiesadvies

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Daanster
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 apr 2015 09:37

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Daanster »

peters81 schreef:Ik heb me sinds een paar weken ook aangemeld bij OptiesAdvies. Tot op heden gaat het redelijk voorspoedig, maar het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Heeft er al iemand een uitbetaling aangevraagd? Op site's als binaireoptiehandelaar lees ik veel positieve verhalen, graag hoor ik ook dit soort verhalen op dit forum. Of zijn mensen expres negatief om te voorkomen dat meer mensen mee gaan doen, wat uiteindelijk zal resulteren in minder goede resultaten?
Ik weet nie hoe voorspoedig jij gaat maar ik ga wel redelijk, natuurlijk heb ik ook weleens mindere dagen maar gemiddeld gezien heb ik niks te klagen.
Ik ga nog niet uit laten cashen want ik vind het wel prima zo, als ik uit ga cashen dan zal ik het hier zeggen of jou een prive bericht sturen.

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door stfwlk »

Nee, mensen zijn niet negatief om te voorkomen dat meer mensen mee gaan doen voor eigen gewin.

Mensen zijn negatief omdat dit gaat om oplichting.

Waarom denk je dat binaireoptiehandelaar positief over deze scam bericht? zij verdienen geld als jij je via hun site aanmeldt.

Dit staat er in de link als je via hun site naar optiesadvies doorklikt: &AffiliateID=7001&AppType=aw&AffiliateName=binaireoptiehandelaar1&BannerID=2032

matjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2014 21:40

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door matjes »

Hallo,

Is er inmiddels al iemand die echt uitbetaald is geworden.
Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar die resultaten.

Groetjes Matjes

Willemse_Ben
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2015 14:02

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Willemse_Ben »

matjes schreef:Hallo,

Is er inmiddels al iemand die echt uitbetaald is geworden.
Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar die resultaten.

Groetjes Matjes
Ik heb gewoon mijn uitbetaling netjes gekregen, het was maar een beetje winst maar beter iets dan niets.
Voor ik ooit weer wat stort zal ik echt meer erin moeten gaan verdiepen en meer de tijd ervoor gaan nemen.

thijs92
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2015 13:21

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door thijs92 »

Mensen, ik zou hier absoluut niet gaan storten. Dat systeem gebaseerd op resultaten van vroeger geldt helemaal niet in optiehandel. Ik ben hier bijna zeker van dat het om een scam gaat, als je ook zoekt op "optiesadvies scam" kom je verschillende sites tegen die niet qua woorden maar wel qua inhoud exact dezelfde reviews geven. Dat er geruchten zijn dat de site een scam is, dat dat nergens op gebaseerd is en dat het allemaal heel veilig is en geen reden geeft om te wantrouwen. Conclusie is overal dat je er toch veilig kunt storten. Gewoon complete onzin, als je dat introductiefilmpje ook ziet is het erg amateuristisch opgezet, de site zelf ziet er ook erg simpel/scam-achtig uit. Verder heb ik een opleiding in Accountancy & Control gedaan, je baseren op het verleden met statistieken werkt niet in het aandelenverkeer of optiehandel, mijn advies is om hier absoluut niet in mee te gaan en gewoon gaan werken of werk zoeken in de tijd en (waarschijnlijk) geld dat je hieraan verspilt! Ook al zijn de eerste berichten positief, wat altijd zo is bij een ponzi-scheme, het kan makkelijk oplichterij zijn.. Hier de link naar de bedenker van de fraude (Charles Ponzi): http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Ponzi

borisbobo
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2015 13:39

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door borisbobo »

Geachte allemaal,
ik ben er ook in getrapt, doe het niet, want ik kreeg ineens veel winst, en toen ik probeerde het betreffende geld terug te boeken, LUKTE DIT MET GEEN MOGELIJKHEID, absoluut dit lukte niet.

eerst was mijn file too large, terwijl het ik het heel klein had gemaakt, mijn paspoort, deze moest ik opsturen via hun link.. wat ik heb gedaan, en toen de voorkant van mijn credit card... het zelfde verhaal, en daarna nogmaals geprobeerd,..enfin het lukte niet, via de chat enz enz, het ging niet en uiteraard lag dit aan mij PC.

Nu vergeet het maar, het is absoluut BEDROG, ga hier niet op in, want je heb zogenaamd winst en ze lokken je verder die valkuil in, maar er uit komen doe je niet, en je geld TERUG KRIJGEN VERGEET DAT ABSOLUUT.

Het is de waarheid wat ik hierboven schrijft, ik ben 200 euro van mijn eigen geld kwijt en mijn z.g verdiende geld 257 euro heb ik nooit mogen ontvangen of terug mogen gekrij :evil: :evil: gen...

Let wel als het te mooi is om waar te zijn begin er niet aan, het is een dure les voor mij, dus laat het een waarschuwing zijn voor anderen.

dit klopt helemaal, alleen helaas te laat gelezen: de bedenker van deze fraude is het voorbeeld (Charles Ponzi): http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Ponzi

Groet
Ben

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Guardian72 »

borisbobo schreef: eerst was mijn file too large, terwijl het ik het heel klein had gemaakt, mijn paspoort, deze moest ik opsturen via hun link.. wat ik heb gedaan, en toen de voorkant van mijn credit card... het zelfde verhaal, en daarna nogmaals geprobeerd,..enfin het lukte niet, via de chat enz enz, het ging niet en uiteraard lag dit aan mij PC.
Ik neem aan dat je je creditcard hebt laten blokkeren en je paspoort als "gekraakt" hebt gemeld?
Je kan er namenlijk donder op zeggen dat dergelijke types het WEL ontvangen hebben, en misbruik is dan (zeker met paspoort EN cc) maar een klein stapje verder.. :(

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Guardian72 schreef:
borisbobo schreef: eerst was mijn file too large, terwijl het ik het heel klein had gemaakt, mijn paspoort, deze moest ik opsturen via hun link.. wat ik heb gedaan, en toen de voorkant van mijn credit card... het zelfde verhaal, en daarna nogmaals geprobeerd,..enfin het lukte niet, via de chat enz enz, het ging niet en uiteraard lag dit aan mij PC.
Ik neem aan dat je je creditcard hebt laten blokkeren en je paspoort als "gekraakt" hebt gemeld?
Je kan er namenlijk donder op zeggen dat dergelijke types het WEL ontvangen hebben, en misbruik is dan (zeker met paspoort EN cc) maar een klein stapje verder.. :(
Als toevoeging: ze kunnen met je paspoort en credit card dus veel geld gaan uitgeven, geld lenen en je identiteit stelen/misbruiken.

Daarmee kun je heel erg in de problemen komen.

Mbeekman
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2015 13:06

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Mbeekman »

Je hoef je krediet Card niet te geven
En je kan lezen dat ze niemand oprichten en netjes uitbetalen
Denk dat je door de Staatsloterij word opgelicht dus
Dit is zeker een gok waard en je kan stoppen wanneer je wilt
Ik lees dan ook in dit forum dat er mensen zijn die erg tevreden zijn

Mbeekman
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2015 13:06

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Mbeekman »

Je krijgt je geld wel degelijk uitbetaalt
Er zijn heel veel positieve verhalen
Ook veel negatief helaas

Mbeekman
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2015 13:06

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Mbeekman »

Wat vervelend
Hoe kan het dan dat andere mensen wel gewoon uitbetaalt krijgen
Dit kan geen oplichting zijn

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door stfwlk »

Dit is helemaal geen gok waard tenzij je graag georganiseerde misdaad sponsort.

Dat een oplichtsite een tijdje uitbetaald is heel normaal. Maar dan komen er zogezegd technische of andere problemen waardoor er alsmaar meer uitstel gevraagd wordt. Of moet je ineens bijbetalen voor een betaalkaart. Of volgen er ineens heel wat slechte trades.

Dit soort scams overleeft dankzij zogenaamde "promotors". Dat zijn nare figuurtjes die dit soort oplichting op sites, fora of op Facebook promoot. zij krijgen dan geld om nieuwe leden aan te dragen. En zij zijn vaak de enigen die ook echt uitbetaald krijgen.

Yvesss
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2015 19:20

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Yvesss »

Mbeekman schreef:Je krijgt je geld wel degelijk uitbetaalt
Er zijn heel veel positieve verhalen
Ook veel negatief helaas
Zo is het eenmaal in alle branches en dat hou je toch niet tegen.

Als je een beetje het wereld volgt dan kan je er echt wel geld uit halen, als je er geen val begrijpt dan kan je 2 dingen doen:
- Niet aan beginnen.
- Lessen nemen bij desbetreffende broker.

Deze week is ook een grote conference in de Rai met veel grote brokers bedrijven en ik zag dat ook eztrader daar aanwezig is.

Mensen vergeten dat veel negatieve reacties vaak ook scams zijn van concurrerende bedrijven, zo bestrijden ze elkaar via het internet.

Mireina
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2015 14:58

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Mireina »

Heeft er al iemand zonder problemen uitbetaald gekregen? Kan me niet voorstellen dat dat allemaal fout zou gaan. Dan zou je toch meer meldingen hiervan moeten zien?

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door stfwlk »

Wat fijn, al die mensen die zich hier speciaal aanmelden om ons met hun enige post op dit forum wijs te komen maken dat dit kan vertrouwd worden. Het valt niet op dat dit valse accounts zijn hoor.

Nogmaals. Dit is oplichting. Stop er geld in en je bent het kwijt.

Kijk vergelijkend eens naar het hele bancdeoptions verhaal. Was ook heel betrouwbaar! Een echt topbedrijf! Bewezen uitbetalingen! Van 500 EUR naar duizenden euro's in no time!

En dat klopt, op je virtuele account stonden inderdaad in no time duizenden euros. Maar die dan uitbetaald krijgen, da's wat anders! Ondertussen beginnen mensen die in Bancdeoptions gestapt zijn stilaan door te krijgen dat ze zijn opgelicht.

En hier is dat niks anders.

airbusa340
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2012 10:32

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door airbusa340 »

Er zijn heel veel van dit soort sites. Ik ben er deze week mee begonnen en gebruik deze adviesen van optiesadvies als analyse. Ik zet zelf in via optieclub.nl (deze site heeft een licentie gekregen van het AFM en is dus betrouwbaar, ik heb ook al een uitbetaling laten doen en die kwam de volgende dag keurig aan). In een week tijd won ik de eerste dag 120 euro, maar verloor dit de tweede dag weer. Inmiddels sta ik na een week regelmatig spelen op 30 euro winst. Een vriend van mij op 150 euro winst.

Wij proberen verschillende tacktieken. Hij speelt zonder beurs kennis en analyseerd puur de lijntjes, ik hou ook rekening met beursnieuws. Hij doet het tot nu toe blijkbaar beter. Toch kan je beter niet blind inzetten, maar echt je kans afwachten. Anders wordt dit echt een duur geintje!

Gisteren heeft mijn collega op zijn oefen account de advies van optiesadvies (kopen/verkopen) allemaal opgevolgd. Van de 10 trades waren er 8 juist voorspeld. Ik heb vanochtend 3 adviezen opgevolg en alle 3 kwamen uit.

Tot nu ben ik van mening dat je inderdaad geld kan verdienen met binaire opties, maar makkelijk is het zeker niet en je kan snel veel geld verliezen als je te snel wilt! Wil je snel geld verdienen? Dan gaat dit echt niet werken (uitzondering daar gelaten)! Vindt je dit leuk en lijkt het je leuk om wat te verdienen dan kunnen binaire opties leuk zijn.

Hou er ook rekening mee dat het allemaal analyses zijn, niemand kan het voorspelen, als het zo makkelijk was zou iedereen dit wel doen en zou niemand meer werken. Is het te mooi om waar te zijn? Dan is het ook zo......

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door kuklos »

airbusa340 schreef: Ik zet zelf in via optieclub.nl (deze site heeft een licentie gekregen van het AFM en is dus betrouwbaar,
Onzin. De AFM heeft in eerste instantie geweigerd deze club een vergunning te verlenen, lees hier. Uiteindelijk heeft dat clubje die wel gekregen na een gang naar de rechter.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Guardian72 »

airbusa340 schreef:.... In een week tijd won ik de eerste dag 120 euro, maar verloor dit de tweede dag weer. Inmiddels sta ik na een week regelmatig spelen op 30 euro winst. Een vriend van mij op 150 euro winst...
Dit klinkt als een gokspel.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kuklos schreef:
airbusa340 schreef: Ik zet zelf in via optieclub.nl (deze site heeft een licentie gekregen van het AFM en is dus betrouwbaar,
Onzin. De AFM heeft in eerste instantie geweigerd deze club een vergunning te verlenen, lees hier. Uiteindelijk heeft dat clubje die wel gekregen na een gang naar de rechter.
Die mogelijk ook weer ingetrokken zal worden na een volgende uitspraak.
Gewoon niet doen dus.

selma12
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2015 01:44

Re: Optiesadvies

Ongelezen bericht door selma12 »

beste hier nu , [ongefundeerde beweringen verwijderd] het lijkt vanwege de reclame betrouwbaar maar ik vind het ongelooflijk dat zo een filmpjes op internet verschijnen alsof mensen inees rijk kunnen worden door even een uurtje investeren in een tage !!! ze gebruike goede namen zoals facebook en twitter de statestieken veranderen in 1sec van 389% naar 005% en na 1klik weer omhoog direct weer naar 389% het is gewoon [ongefundeerde beweringen verwijderd] die zich er mee bezig houden het gaat hier over min 25 mensen niet moeilijk dat er wijnig te vinden is over slechte reclame ,, ik zal even uitleggen hoe het er bijmij aan toe ging op het platform van optieadvies, ik had 500euro ingezet omdat men ook een hoge bonus mee gaf , ik heb uiteindelijk zelfs 250euro meer gekregen dan voorgesteld ik dacht oke dit zit goed alle statestieken waren oke en ken hier wel iets van dus ik begon te investeren , ik had 580 en had 8 tage op 25euro ingezet na het wachten was het 629 erna 625 erna 9tage ingezet op 25 goede winst gegarandeert !! toch erna daalde het heel snel op 1dag naar 267 soms word er 17euro weggenomen soms de volledige inzet of 24 euro van de 25 ik zeg ik ga even stoppen zet het af het stond laatst op 267 na een 3tal uren ga ik terug een kijkje nemen ik had niets ingezet dus normaal ga je dan 267 op je scherm zien maar bijmij stond er opeens 153 gewoon [ongefundeerde beweringen verwijderd] en btw je moet storten met een cvc code dat kan enkel met prepaid en je kan geld zenden maar dus niet terug aankrijgen onmoggelijk dan zou je in dat land een rekening moeten hebben en blabla maar is een uitleg om u af te schepen want je krijgt je geld niet terug [ongefundeerde beweringen verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2015 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

Gesloten