LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollanse Methode spam

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Jossil
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2017 12:11

Hollanse Methode spam

Ongelezen bericht door Jossil »

Beste Radar Forum,

Onlangs kreeg ik de volgende mail van Hollandse Methode. Wie heeft hier ervaring mee en heeft er wel eens aan mee gedaan?

Heb dit ook voorgelegd een de redactie van Radar om eens te kijken wat voor site dit is...

L.S. Vaak krijg ik dit in mijn spambox. Het lijkt me toch niet helemaal oke en het kan ook volgend mij niet. GRATIS rijk worden. Niets is gratis. Zou u eens naar deze site willen kijken en nader onderzoek hierna doen, het is wel een Nederlandse "onderneming" van [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]. Site:
dutch-method.com
Zij hebben ook een klantenservicemet deze tekst: "Onze klantenservice werkt 24/7. We hebben ook een emailondersteuning en -nog veel beter- een live chat system voor onze deelnemers waar onze medewerkers altijd voor je klaar staan. Al is het om 2 uur 's nachts. Allemaal GEEN PROBLEEM!"
mvgr
Laatst gewijzigd door Radar op 29 apr 2017 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoongegevens verwijderd, hyperlink verwijderd

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Hollanse Methode spam

Ongelezen bericht door Costnix »

Gewoon de mail wissen. Probleem opgelost!

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hollanse Methode spam

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jossil schreef:Beste Radar Forum,

Onlangs kreeg ik de volgende mail van Hollandse Methode. Wie heeft hier ervaring mee en heeft er wel eens aan mee gedaan?

Heb dit ook voorgelegd een de redactie van Radar om eens te kijken wat voor site dit is...

L.S. Vaak krijg ik dit in mijn spambox. Het lijkt me toch niet helemaal oke en het kan ook volgend mij niet. GRATIS rijk worden. Niets is gratis. Zou u eens naar deze site willen kijken en nader onderzoek hierna doen, het is wel een Nederlandse "onderneming" van [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]. Site:
dutch-method.com
Zij hebben ook een klantenservicemet deze tekst: "Onze klantenservice werkt 24/7. We hebben ook een emailondersteuning en -nog veel beter- een live chat system voor onze deelnemers waar onze medewerkers altijd voor je klaar staan. Al is het om 2 uur 's nachts. Allemaal GEEN PROBLEEM!"
mvgr
Waarom zou Radar onderzoek moeten doen voor u? Het is een TV programma, geen 'ik vraag, u werkt'. U snapt zelf al dat niemand gratis rijk wordt, waarom dan toch een ander uw werk laten oplossen? Neem zelf eens contact met dit bedrijf op en kijk zelf wat ze nu willen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hollanse Methode spam

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Jossil schreef:Beste Radar Forum,

Onlangs kreeg ik de volgende mail van Hollandse Methode. Wie heeft hier ervaring mee en heeft er wel eens aan mee gedaan?

Heb dit ook voorgelegd een de redactie van Radar om eens te kijken wat voor site dit is...

L.S. Vaak krijg ik dit in mijn spambox. Het lijkt me toch niet helemaal oke en het kan ook volgend mij niet. GRATIS rijk worden. Niets is gratis. Zou u eens naar deze site willen kijken en nader onderzoek hierna doen, het is wel een Nederlandse "onderneming" van [Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]. Site:
dutch-method.com
Zij hebben ook een klantenservicemet deze tekst: "Onze klantenservice werkt 24/7. We hebben ook een emailondersteuning en -nog veel beter- een live chat system voor onze deelnemers waar onze medewerkers altijd voor je klaar staan. Al is het om 2 uur 's nachts. Allemaal GEEN PROBLEEM!"
mvgr
Moet Radar nu gaan kijken naar elke "gratis" aanbieding op het internet, dan krijgen ze het nog druk.

Je kunt ook zelf zoeken:

http://autobinaryrobots.com/nl/dutch-me ... iew-alert/#

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Hollanse Methode spam

Ongelezen bericht door BL2 »

Hé, waarom krijg ik nooit zulk soort mooi aanbiedingen per mail....

Gesloten