LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FM GROUP BELGIE

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door ruud_a »

het hele topic is spam over een langere periode

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

fandifendi86 schreef:
je kan je beter uitdrukken met argumenten...jou uitleg slaat op niks. en om terug te komen op die bijeenkomsten daar heb je een punt. naar mijn mening moet je niet een al te hoog iQ hebben om daar in te trappen, je moet die met een korreltje zout nemen. ik doe daar zelf niet aan mee.oals ik al zei jaloezie en ongeloof tot jullie teleurstelling weet ik de feiten en zie ze ook in mijn dagelijks leven dus verdedigen met loze woorden is gemakkelijk gelukkig weet ik beter
Dat IQ mist iedereen (behalve degene die het bedacht) die zich bezig houd met de fm group. Met een behoorlijk IQ laat je jezelf echt niet zo voor het (MLM) karretje van een ander spannen. De rest hebben we allemaal al 100 keer gehoord en mag je weglaten. Stel jezelf nu eens de vraag waarom je nu op dit forum komt met je verhaaltje? Te weinig klanten? Er meer over praten en dan maar hopen dat er iemand intrapt? De anderen kan ik niet , zelf heb zie ik niets waar ik jaloers op zou moeten worden. Beetje leuren met (nep) luchtjes is echt niet iets wat ik vroeger zou hebben geambieerd.

fandifendi86
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2013 22:27

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door fandifendi86 »

trail46 schreef:
fandifendi86 schreef:
je kan je beter uitdrukken met argumenten...jou uitleg slaat op niks. en om terug te komen op die bijeenkomsten daar heb je een punt. naar mijn mening moet je niet een al te hoog iQ hebben om daar in te trappen, je moet die met een korreltje zout nemen. ik doe daar zelf niet aan mee.oals ik al zei jaloezie en ongeloof tot jullie teleurstelling weet ik de feiten en zie ze ook in mijn dagelijks leven dus verdedigen met loze woorden is gemakkelijk gelukkig weet ik beter
Dat IQ mist iedereen (behalve degene die het bedacht) die zich bezig houd met de fm group. Met een behoorlijk IQ laat je jezelf echt niet zo voor het (MLM) karretje van een ander spannen. De rest hebben we allemaal al 100 keer gehoord en mag je weglaten. Stel jezelf nu eens de vraag waarom je nu op dit forum komt met je verhaaltje? Te weinig klanten? Er meer over praten en dan maar hopen dat er iemand intrapt? De anderen kan ik niet , zelf heb zie ik niets waar ik jaloers op zou moeten worden. Beetje leuren met (nep) luchtjes is echt niet iets wat ik vroeger zou hebben geambieerd.
als ik er geen voordeel uit zou halen waarom doe ik het dan noch??? haha leuren naar nieuwe mensen weer zo een prachtige uitspraak daar zijn jullie sterk in, ik werk niet met vreemde mensen enkel via mensen die ik rechtstreeks ken... ben je zelf al fm lid geweest dat je alles zo goed weet? of ben je mislukt als distributeur dat je je zo slecht voelt over het feit dat mlm bestaat? waarom ik me hier aangemeld heb ik las jullie reactie en in mijn situatie klopte dit alles hier niet dus daarom wou ik gewoon even men zegje doen over hoe ik de feiten meemaak...maar soit dat heb ik nu gedaan dit is toch een eindeloze discussie veel succes met jullie anti-campagnes en wens jullie veel succes ik zal eens zwaaien als ik morgen eens met mijn porche voorbij jullie passeer en zie hoe jullie je te pletter werken ondertussen ik een job heb die als een hobby voor me is

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door puma73 »

ik werk niet met vreemde mensen enkel via mensen die ik rechtstreeks ken...
Dan zal je sociale leven binnenkort ook wel een puinhoop zijn.
ben je zelf al fm lid geweest dat je alles zo goed weet? of ben je mislukt als distributeur dat je je zo slecht voelt over het feit dat mlm bestaat
Standaard nonsenreactie van een newbie in de mlm

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

fandifendi86 schreef:ik zal eens zwaaien als ik morgen eens met mijn porche voorbij jullie passeer en zie hoe jullie je te pletter werken ondertussen ik een job heb die als een hobby voor me is
Leer eerst de naam juist schrijven :lol: :lol: Het is Porsche
Met deze opmerking heb jij in ieder geval jezelf totaal onderuit gehaald, dat had geen tegenstander beter kunnen doen.Bewaar je wel het doosje? Dinky Toys zijn tweedehands best nog gewild. :lol:

falang
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 feb 2013 18:48

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door falang »

prisc schreef:hoi allemaal ik heb even een vraag ik ben benaderd door iemand om parfums te verkopen .ik heb ook al iets besteld en map met luchtjes en ik geloof er ook in maar ja we als nuchtere hollanders hebben altijd ietst van klopt het wel en waarom nou ik zal het even uitlegen
het ziet namelijk zo ik moest mijn bns nummer geven dat is op zich niet zo erg maar nu moet ik een copie van mijn intenteits papieren op sturen
daar staan natuurlijk mijn foto op mijn handtekkening op dus daarom vraag aan jullie zijn er mensen die met de FM GROUP uit belgie ervaring hebben en waar ik evt nog meer informatie over dit bedrijf kan vinden op ik heb er wel vertouwen in maar ja je weet het maar niet dus ik hoop dat jullie mijn wantrouwen kunnen weg nemen

groetjes prisc
persoonlijke papieren moet je nooit afgeven(mag niet) en is niet verstandig

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door dhc »

Je gaat dus echt reageren op een vraag uit AUGUSTUS 2009?

Lekkere scherpe verkoper ben je ....gediskwalificeerd.....

Suzie01
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2013 21:10

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door Suzie01 »

Trail46, waarom reageer je zo negatief over FM Group als je zelf geen idee hebt waar je over praat?

Ik zal even in het kort uitleggen wat het verschil is tussen FM parfum en de parfum wat jullie in de reguliere parfumeries kopen. Juist: NIKS!! Bij de parfumeries betaal je alleen veel te veel, en dat komt omdat je voor het merk betaald en niet voor het concentraat.
Een korte uitleg. 80% van de geuren over de hele wereld komen van DROM. DROM is een familiebedrijf in de buurt van München dat parfumconcentraten maakt. De zogenaamde “neuzen” ontwikkelen daar een geurconcentraat dat iedereen kan kopen. Grondstoffen zijn namelijk vrij te verhandelen. Bekende merken komen er concentraten uitzoeken, nemen het mee naar hun fabriek en zorgen dat er een mooi flesje ontworpen is, een mooie naam en een verpakking. Federico Mahora (FM) koopt daar ook het geurconcentraat maar bottelt het in flesjes van gerecycled glas met een nummer. Dat scheelt veel in de kosten voor de consument. Je draagt immers de geur en niet het flesje of de verpakking.
Dus de merken zelf maken helemaal geen parfums, ook zij kopen die gewoon in. Het komt daardoor dus ook voor dat er meerdere merken zijn die dezelfde geur verkopen, alleen heeft ieder merk zijn eigen ontwerp flesje, reclame enz. En op diezelfde manier koopt FM Group ook hun geurconcentraten bij DROM.

En dan nu het echte verschil met de bekende merken: FM staat voor kwaliteit tegen betaalbare prijzen. In de bekende winkels kun je (bijna) geen ECHTE parfum kopen, omdat het gewoon niet te betalen is. Neem nou als voorbeeld Chanel Nr. 5 als Parfum. Dat wil zeggen dat er dan minimaal 20% concentraat in moet zitten (anders mag het geen parfum heten), die kost voor 30ml 249,95 euro!!! Dit kunnen jullie allemaal niet betalen, dus kopen jullie maar een eau de toilette 50ml voor 77,95 euro. Nog heel veel geld. En daarbij zit in een eau de toilette maar minimaal 5 en maximaal 10% geurconcentraat. Dus het blijft veel minder lang hangen.
Bij FM betaal je voor een parfum (en daar zit dan 21% concentraat in) 16,50 en als je lid bent 11,90 euro. FM stopt gewoon meer concentraat in hun geuren. En doordat ze geen geld steken in reclames en gerecycled glas gebruiken kunnen ze de kosten erg laat houden. Neem nou bijvoorbeeld nog eens Chanel Nr.5, Brad Pitt heeft afgelopen jaar 7miljoen dollar ontvangen voor het bekende reclame spotje!!! En wie denk je dat dat gaat betalen?? Juist jullie slimmerikken die veel te veel gaan betalen bij de parfumerie voor een flesje eau de toilette waar meer water en alcohol inzit dan parfumconcentraat en dan alleen omdat je een 'merk' hebt.
Uiteindelijk draait het om de geur en niet om het flesje, dat heb je immers niet om je nek hangen...
Dus je ook al wil je geen netwerk opbouwen voor de bijverdiensten (die echt niet misselijk zijn als je een mooi netwerk hebt), je hebt je voordeel al als je het alleen voor eigen gebruik doet.
Dus mensen, oordeel niet zo snel over iets waar je niks vanaf weet. Informeer jezelf dan eerst voordat je je mening klaar hebt!

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door kuklos »

Suzie01 schreef:Dus mensen, oordeel niet zo snel over iets waar je niks vanaf weet. Informeer jezelf dan eerst voordat je je mening klaar hebt!
Wil je daarmee zeggen dat iedereen die iets anders beweert dan jij over FM er niks vanaf weet? Of als je niet positief bent weet je er niks vanaf?
Suzie01 schreef:80% van de geuren over de hele wereld komen van DROM. DROM is een familiebedrijf in de buurt van München dat parfumconcentraten maakt.
Bron en onderbouwing?
Graag een bron die niet van FM zelf afkomstig is.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

Suzie01 schreef:Trail46, waarom reageer je zo negatief over FM Group als je zelf geen idee hebt waar je over praat?

Ik zal even in het kort uitleggen wat het verschil is tussen FM parfum en de parfum wat jullie in de reguliere parfumeries kopen. Juist: NIKS!! Bij de parfumeries betaal je alleen veel te veel, en dat komt omdat je voor het merk betaald en niet voor het concentraat.

Een korte uitleg. 80% van de geuren over de hele wereld komen van DROM. DROM is een familiebedrijf in de buurt van München dat parfumconcentraten maakt. De zogenaamde “neuzen” ontwikkelen daar een geurconcentraat dat iedereen kan kopen. Grondstoffen zijn namelijk vrij te verhandelen. Bekende merken komen er concentraten uitzoeken, nemen het mee naar hun fabriek en zorgen dat er een mooi flesje ontworpen is, een mooie naam en een verpakking. Federico Mahora (FM) koopt daar ook het geurconcentraat maar bottelt het in flesjes van gerecycled glas met een nummer. Dat scheelt veel in de kosten voor de consument. Je draagt immers de geur en niet het flesje of de verpakking.
Dus de merken zelf maken helemaal geen parfums, ook zij kopen die gewoon in.
Dus mensen, oordeel niet zo snel over iets waar je niks vanaf weet. Informeer jezelf dan eerst voordat je je mening klaar hebt!
Je maakt hier claims die FM zelf niet eens doen! Zomaar wat roepen en ''doen'' of je er alles over weet is een soort motto in de mlm-branche, Kom dan gewoon met bewijs dat ( ik hou het even op Chanel nr 5) niet door Chanel zelf is ontwikkeld maar gekocht bij die neuzen in de buurt van München. Lekker duidelijk trouwens want waar is in de buurt van München? Je brabbelt maar wat reclame-tekstjes na en ik kan me dat wel voorstellen want anders kan je die marktluchtjes van FM niet aan de man/vrouw brengen omdat deze geurtjes al voor een euro of 5 te koop zijn op iedere braderie/markt.En dan heb je natuurlijk dit soort ''verkopers'' nog. Zelfs de naam van de Porsche is fout geschreven :lol:
fandifendi86 schreef:ik zal eens zwaaien als ik morgen eens met mijn porche voorbij jullie passeer en zie hoe jullie je te pletter werken ondertussen ik een job heb die als een hobby voor me is
Sterkte met je handeltje, je hebt het nodig.

Suzie01
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2013 21:10

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door Suzie01 »

Je brabbelt maar wat reclame-tekstjes na en ik kan me dat wel voorstellen want anders kan je die marktluchtjes van FM niet aan de man/vrouw brengen omdat deze geurtjes al voor een euro of 5 te koop zijn op iedere braderie/markt
Ga zelf een googlen naar DROM en FM GROUP. Ik kan je vertellen dat de parfums van FM niet te vergelijken zijn met de 5 euro geurtjes op de zwarte markt of braderieën of waar dan ook. De kwaliteit moet je ervaren. En iedereen is er vrij in om te geloven wat hij wil. Ik heb alleen verteld wat FM precies is en waar de geuren vandaan komen. Doe ermee wat je zelf wilt. Als je het niet geloofd, ook prima maar hou dan gewoon je mond, want het slaat nergens op wat jullie hier allemaal uitkramen op een forum. De vraag waar dit artikel mee begon was of mensen ervaring met FM hebben. Heb je dat niet?? Reageer dan niet.
Om nog even terug te komen op de vraag. Sinds de wetswijziging dat je niet meer verplicht bent om een kopie van je identiteitsbewijs af te geven, hoeft dit ook bij FM niet meer.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door puma73 »

Als je het niet geloofd, ook prima maar hou dan gewoon je mond, want het slaat nergens op wat jullie hier allemaal uitkramen op een forum
Dit is een openbaar forum waar iedereen net als jij een mening mag hebben ergens over. En of dit nu het uitkramen van onzin is betwijfel ik.

Het is meestal zo dat mlm gehersenspoeld worden met mooie volzinnen en vage beloftes over geld verdienen dat de realiteit een beetje vervaagt.
De vraag waar dit artikel mee begon was of mensen ervaring met FM hebben. Heb je dat niet?? Reageer dan niet.
Dat zijn zaken die jij niet bepaald, maar daar is een moderator voor. Zolang die geen reden ziet om berichten te verwijderen zijn dit meestal wel berichten met een zinnige inhoud. Waarschijnlijk niet in de ogen van degene die het geloof van het specifieke mlmprodukt aanhangen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

Suzie01 schreef: Ga zelf een googlen naar DROM en FM GROUP. Ik kan je vertellen dat de parfums van FM niet te vergelijken zijn met de 5 euro geurtjes op de zwarte markt of braderieën of waar dan ook. De kwaliteit moet je ervaren. En iedereen is er vrij in om te geloven wat hij wil. Ik heb alleen verteld wat FM precies is en waar de geuren vandaan komen. Doe ermee wat je zelf wilt. Als je het niet geloofd, ook prima maar hou dan gewoon je mond, want het slaat nergens op wat jullie hier allemaal uitkramen op een forum. De vraag waar dit artikel mee begon was of mensen ervaring met FM hebben. Heb je dat niet?? Reageer dan niet.
Even voor de duidelijkheid, u maakt niet uit of ik wel of niet reageer. Daar hebben we de Moderators voor en alleen die maken dat uit.
U verwijst uitsluitend naar de de websites van de fmgroup en daar staan natuurlijk prachtige juichverhalen op maar omdat dit een kritisch consumentenforum is kijk ik ook nog verder dan mijn neus lang is en zie genoeg rotzooi en onwaarheden langskomen om er inderdaad heel sceptisch tegenover te staan.Onderstaande meld ik er al eerder over en daar is nog geen antwoord op gekomen dus kom maar op.Waarom vertel je ook niet precies wat het nu kost om dat spul via mlm aan de man/vrouw te brengen? Ik zal het antwoord (in ieder geval voor België) wel geven hoor..Let vooral op de laatste zin. :?:
1. Homepartyverkoper / Distributeur
a) Thuisverkoop.
Een distributeur die voor de thuisverkoop kiest (Home party) dient een Ondernemingsnummer aan te vragen bij een ondernemersloket van de Kruispuntbank van Ondernemingen. Hiervoor is geen attest van bedrijfsbeheer vereist, enkel een ereverklaring. Een distributeur dient zich tegelijkertijd (eigenlijk voor effectieve aanvang van de zelfstandige activiteit) aan te sluiten bij een sociaal verzekeringsfonds. In bijberoep (halftijds in privé, 200 dagen per jaar voor een ambtenaar, of minstens 6/10de van een volledig lesrooster voor onderwijzend personeel) is het basisbedrag 69,60 EUR. Indien de winst van de zelfstandige activiteit de 1309,18 EUR per jaar niet overschrijdt kan een vrijstelling of terugbetaling bekomen worden. Indien het jaarinkomen ligt tussen de 1309,18 en 11.834,39 EUR varieert de driemaandelijkse bijdrage van 69,60 tot 629,03 EUR. Boven de 11.834,39 EUR betaalt de zelfstandige in bijberoep dezelfde bedragen als de zelfstandige in hoofdberoep.

b) Networkmarketing
Een distributeur die andere verkoop dan thuisverkoop (homeparty’s) wil doen, alsook een netwerk wil opbouwen, heeft uiteraard ook een Ondernemersnummer nodig. Voor deze activiteiten zijn echter bedrijfsbeheer vereist en eventueel een toelating voor ambulante verkoop (leurkaart, die 150 EUR kost).

2. BTW
Als een distributeur meer dan 5.500 EUR omzet per jaar maakt, is hij verplicht BTW aangiftes te doen. Dit geldt zowel voor Thuisverkoop als voor Andere verkoop of Netwerkmarketing. Voor personen met Klantstatus en Distributeurs met BTW nummer factureert FM GROUP de aankoopprijs vermeerderd met de BTW. Voor Distributeurs zonder BTW nummer factureert FM GROUP de aankooppijs vermeerderd met de BTW op de verkoopprijs. FM GROUP stort deze BTW aan de staat.

3. Fiscaliteit
FM levert voor distributeurs zonder BTW nummer een 281.50 fiche af voor ontvangen commissies. Dit bedrag kan aangegeven worden onder Diverse Inkomsten, dat geldt enkel voor SPORADISCHE inkomsten, deze worden belast aan 16 tot 33%. Uiteraard zal de controleur bij controle dat niet gemakkelijk aanvaarden en de fiche 281.50 eerder kwalificeren als Beroepsinkomsten, deze worden belast tot 50%, afhankelijk van de situatie van de betrokkene. Uiteraard is voor Beroepsinkomsten vereist dat het sociaal statuut (ondernemersnummer + aansluiting sociale vzf in orde zijn). Een belastingscontroleur heeft de bevoegdheid dit te controleren, maar doet dat in de praktijk meestal niet.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door trail46 »

In antwoord op uw geurverhaaltje uit München ( nu ja, de omgeving dan kennelijk want precies weet je het schijnbaar niet)
trail schreef....Je zou je toch eerst eens wat meer moeten verdiepen in de materie achter het maken van een goede geur.De geurextracten zijn slechts 1 gedeelte van het maken van een compleet product. De grote merken zijn soms jaren aan het mengen/ruiken (van o.a. de geurextracten) om precies die lucht te krijgen die aanslaat en welke jarenlang goed verkoopt.De geuren van fm zijn gewoon goedkope imitaties en die kan je voor nog een stuk minder op markten enz. kopen, de flesjes van fm zien er goed uit en de verpakking ook, maar daar stopt elke verdere vergelijking.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door kuklos »

Suzie01 schreef:Ga zelf een googlen naar DROM en FM GROUP.
Dus JIJ beweert iets, maar weigert vervolgens de onderbouwing te leveren voor jouw beweringen? Goh, hoe bekend.
Suzie01 schreef: Ik kan je vertellen dat de parfums van FM
En jij bent, FM distributeur was het toch? Kwestie van Wij van WC Een bevelen WC Eend aan?
Suzie01 schreef: Ik heb alleen verteld wat FM precies is en waar de geuren vandaan komen. Doe ermee wat je zelf wilt. Als je het niet geloofd, ook prima maar hou dan gewoon je mond, want het slaat nergens op wat jullie hier allemaal uitkramen op een forum.
Dus als JIJ iets beweert, wat jij NIET onderbouwt, betekent vervolgens dat WIJ onze mond moeten houden? Zo van, jij mag alles roepen en niemand mag dat in twijfel trekken? Doet me denken aan Cuba en Noord Korea.
Suzie01 schreef:De vraag waar dit artikel mee begon was of mensen ervaring met FM hebben. Heb je dat niet?? Reageer dan niet.
Zoals al gezegd, we beslissen zelf wel waar we op reageren. Voorlopig zitten we nog steeds te wachten op jouw onderbouwingen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tja - google erop.
Niet echt veel te vinden - behalve (jawel) FM reclame.

DROM bestaat trouwens echt, en is in Baierbrun gevestigd (17 KM van München).
Kennelijk een grote speler - of een die onderdeel van FM is, en gewoon een gelikte website heeft (drom.com)

Het antwoord "google maar op..." is trouwens kenmerkend voor mensen die iets roepen, maar dit niet kunnen bewijzen aan de hand van (onafhankelijke) links e.d. - en dan proberen mensen te overtuigen door ze zelf te laten zoeken, zodat als eerste de (eigen) positieve pagina`s gevonden worden....

Diana_Dogan
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2013 01:07

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door Diana_Dogan »

Ik snap sommige reactie's ff niet, FM afkraken en toch heel goed weten wat ze verkopen (wc eend...), dat zou dus betekenen dat je zelf een keer daar parfum hebt gekocht (anders kan je niet weten dat het naar wc eend ruikt, of dat na 5 min de lucht weg is....), maar dat spreekt ook weer tegen want als je daar parfum had gekocht dan had je wel geweten hoe dat bedrijf in elkaar steekt....

Ik vind sommige parfums van FM goed (ruik je de volgende dag nog) en sommige zijn gewoon helemaal niks (na een paar uur weg), en ik heb ze gebruikt dus ik kan het weten.
Ik kan me ook best voorstellen dat als je regelmatig daar een parfum koopt, dat je dan lid wil worden.
Waarom? Niet zodat je in een Porsche kan gaan rijden (er zijn maar weinig die dat bereiken met dit soort dingen), maar wel zodat je zelf wat bespaard, en ach dat een ander wat op jou besparing verdiend dat is dan fijn voor die ander...

Ik ben zelf lid van Avon, vind de prijs / kwaliteit verhouding goed. Nu ik lid ben betaal ik voor dezelfde
bestelling een stuk minder! En als je 4 kinderen hebt is dat fijn. Als iemand wat van mij wil kopen dan is dat voor mij leuk, zo niet ook prima!
Ik hou niet van verkoopriedeltjes, geloof niet in gouden bergen, maar ergens op kunnen besparen en misschien zelfs wat verdienen is altijd leuk !

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door brokkel »

@Diana_Dogan Maar zoals jij het gebruikt hebben de meeste ook helemaal geen moeite mee. Als jij het een prima product vindt moet je het vooral blijven gebruiken. Ga je daar in tegen claims maken die je niet kan bewijzen (dat Chanel b.v. hun geuren daar ook laten maken) dan gaan er mensen tegen in./

Zoals je al aangeeft, voor jou is het geen middel om rijk te worden (is ook nagenoeg onmogelijk tenzij je de directeur bent van FM) maar doe je het voor de korting.
Wat mensen echter wel beweren is dat zij er wel rijk mee worden en binnenkort in een Porsche rijden.
Dat is dus waar vele van ons zich aan ergeren.

gunnietje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2013 22:47

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door gunnietje »

Niemand gehoord het het concept 'private label' ?

FM staat voor Federico Mahora, gewoon een merknaam door artur trawinski op de markt gezet.
Hij heeft heel slim gebruik gemaakt van dit concept, niets meer, niets minder.
Denkt iedereen werkelijk dat de spijkerbroeken met bv. het merk "Levis" de enige goede kwaliteit spijkerbroeken zijn? Of dat alle bekende witgoed merken ieder een eigen fabriek hebben? (Ik werk zelf in zo'n bedrijf, een heel ander product, maar mag geen merk namen noemen natuurlijk. :wink: )

http://nl.wikipedia.org/wiki/Private_label

En ja, FM werkt met MLM,

MLM of Multi Level Marketing is de succesfactor achter het verhaal. In tegenstelling tot de traditionele verkoopactiviteiten, maakt FM gebruik van mond-tot-mond reclame. De meest efficiënte manier om vertrouwen te creëren met het bedrijf en het product.

Zelf ben ik een hele kritische in dit soort handel, maar ik ben toch ook zo'n zielige distributeur. Mijn klanten zijn zeer tevreden en zelf koop ik die dure luchtjes dus echt niet meer. Ik heb mijn eigen kleine parfumerietje en ik hou er nog een leuk zakcentje aan over! :lol:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: FM GROUP BELGIE

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en wij zijn achterlijk...en leven onder een steen...

En met deze opmerking;
MLM of Multi Level Marketing is de succesfactor achter het verhaal.
maak je je tevens voorgoed onsterfelijk...belachelijk...

Ga een ander vervelen.

Gesloten