LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betrouwbaar thuiswerk

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
pina
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jan 2010 14:16

betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door pina »

kent iemand een betrouwbaar bedrijf voor thuiswerk?
Ik word niet goed van alle negatieve verhalen . Ik durf nergens meer op te reageren :?: :?:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Wat voor soort thuiswerk zoek je?

pina
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jan 2010 14:16

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door pina »

antileugens schreef:Wat voor soort thuiswerk zoek je?
Inpakwerk, folders in zakken steken, kaarten vouwen ed
Ik werk 3 dagen in de week maar ik wil heel graag 's avonds en in het weekend 'bijklussen'.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Daar kan ik je geen goed adresje voor geven. Sorry, maar dat soort werk is zeer slecht betaald.

pina
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jan 2010 14:16

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door pina »

Wat voor soort thuiswerk ken je dan wel?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik kan je een aantal adressen van mysteryshop bedrijven geven, daarbij controleer je bedrijven zoals oa supermarkten en benzinestations etc. Niet helemaal thuiswerk maar je kunt het tijdens het winkelen doen en dat levert al meer op. Verder ken ik een aantal netwerkmarketingbedrijven maar ik betwijfel of dat wat voor je is omdat je daar echt de boer mee op moet.
Moet het werk echt vanuit huis zijn? Want dan zijn je opties heel erg beperkt maar als je me in een pm (private message; klik op het blokje pm linksonder in deze post) wat meer laat weten over opleiding die je hebt gehad, het aantal uren dat je wilt werken etc.). Liefst in een pm omdat anders mensen hier nogal de neiging hebben zich overal mee te gaan bemoeien.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door kuklos »

Liefst in een pm omdat anders mensen hier nogal de neiging hebben zich overal mee te gaan bemoeien.
En zo begint het. Lekker betrouwbaar als alles geheim moet blijven.
Let bij dat o zo kansrijke *kuch* netwerkmarketing op dat de inkomsten absoluut NIET gegarandeerd zijn. Als je gegarandeerd inkomsten wil hebben blijf dan weg. De inkomsten zullen tegenvallen, als er al inkomsten zijn, en tijd ben je sowieso ermee kwijt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door jor »

Waar je ook voor kiest hou er rekening mee dat werken geld verdienen is! Moet er dus eerst geld worden uitgegeven kijk dan driedubbel goed uit.Er is gewoon vrijwel geen normaal thuiswerk te vinden en daar maken sommige bedrijfjes handig gebruik van.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, ik heb je bericht aangemeld voor moderatie.

@pina, er is weinig betrouwbaar thuiswerk. Jor heeft al een goede post daarover geplaatst hier. Daar sluit ik me bij aan alsmede dat netwerkmarketing geen garantie op inkomen biedt en via pm moeten horen wat wel goed is geen enkel vertrouwen opwekt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

[verwijderd door de moderator wegens onderling geruzie]

En nu aub weer on-topic. Is er nog iemand die nog andere ideeen voor pina heeft?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Dat met netwerkmarketing geen garantie op inkomsten is?
Vraag maar ff aan Jor.
Dat het wel tijd kost, maar qua inkomsten tegenvalt?
Dat is weer zo'n bewering die je niet onderbouwt. Met name je zin "De inkomsten zullen tegenvallen, als er al inkomsten zijn, en tijd ben je sowieso ermee kwijt." is gewoonweg een leugen die je niet zult en kunt onderbouwen.
Dat geen openheid betrachten geen goed teken is?
Geen openheid betrachten is een opmerking die volledig voor jouw rekening is en die nergens op slaat.
En wil je me gaan zeggen dat iemand die thuiswerk zoekt en gewaarschuwd wordt voor te optimistische verhalen over netwerkmarketing off-topic is?
Wat je niet deed in je eerste reactie.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door kuklos »

@pina, ik heb geen idee welke methodes jij al gebruikt hebt om betrouwbaar thuiswerk te vinden, maar ik wil je nog wat tips geven.
Kijk op speurders.nl en marktplaats.nl, maar zoals Jor al zei, betaal nooit geld vooraf.
Bel bedrijven bij jou in de buurt op of zij werk hebben wat thuis gedaan kan worden.
Als je de vaardigheden hebt kan je denken aan free lance werk zoals vertalen, schrijven en programmeren. Doch bij deze weet ik niet waar je dit kan vinden. Eventueel een advertentie zetten om jezelf aan te bieden.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

[uit deze discussie heeft de moderator een aantal berichten verwijderd wegens off topic / geruzie]

Voor alle reageerders die compleet van het padje zijn geraakt.

Dit was de vraag :
kent iemand een betrouwbaar bedrijf voor thuiswerk?
Even voor de duidelijkheid. Thuiswerken doe je in je huis, gewoon binnen.... :mrgreen:

Dus netwerkmarketing, mystery shopping, franchising etc worden niet gevraagd. Het is mij een raadsel waarom reageerders hier weer een aantal MLM praktijken bijhalen als mogelijke oplossing.

Regulier thuiswerk, is bijvoorbeeld folders vouwen, speelgoed in elkaar zetten, producten inpakken of herpakken.

Hier is de markt echt heel erg klein geworden en helaas een terrein waar meer oplichters werkzaam zijn dan echte werkgevers. Zoals Jor zegt dien je in ieder geval niet in zee te gaan met bedrijven waar je vooraf moet betalen.

Verder zou ik eerder uitzendburo's benaderen dan te reageren op advertenties op marktplaats of in de krant

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Het is mij een raadsel waarom reageerders hier weer een aantal MLM praktijken bijhalen als mogelijke oplossing.
Waar doe iemand dat dan?
De meeste mensen doen netwerkmarketing vanuit huis. Een behoorlijk deel van mysteryshoppen gebeurt ook vanuit huis (mystery emails, mystery telefoongesprekken etc.).
Kortom, wie is hier aan het zieken en het topic off-topic aan het laten gaan. En wie loopt hier onzin te verkopen? En wie gaat er niet in op de argumentatie nu blijkt dan zijn eigen drogredenen niets meer dan dat zijn?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Een behoorlijk deel van mysteryshoppen gebeurt ook vanuit huis (mystery emails, mystery telefoongesprekken etc.).
Het moet niet gekker worden, mystery shoppen vanuit huis...... :mrgreen:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Ja, dat kan. Zoals al gezegd: mysterycalls, mystery emails. Bovendien zijn er ook heel veel shops die je gewoon tijdens het winkelen doet. Dus tenzij iemand aan huis gebonden is is dat iets wat iemand gewoon tussendoor kan doen. Vaak zijn het zaken die je gewoon ook al zou doen, alleen nu krijg je er voor betaald.

Maar SG: Je schijnt overal verstand van te hebben....heb jij nog een bijdrage waar we wat aan hebben?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Bovendien zijn er ook heel veel shops die je gewoon tijdens het winkelen doet. Dus tenzij iemand aan huis gebonden is is dat iets wat iemand gewoon tussendoor kan doen
thuiswerk = aan huis gebonden, Lees de vraag toch eens een keer goed... :mrgreen:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door antileugens »

Lees mijn antwoord eens goed (en terwijl je toch bezig bent; beantwoord ook mijn vraag eens).
Ik ken overigens iemand die zijn hele netwerkmarketing business heeft uitgebouwd zonder ooit de deur te verlaten. Puur via het internet en de telefoon.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Anti,
Lees mijn antwoord eens goed (en terwijl je toch bezig bent; beantwoord ook mijn vraag eens).
Ik ken overigens iemand die zijn hele netwerkmarketing business heeft uitgebouwd zonder ooit de deur te verlaten. Puur via het internet en de telefoon.
Ik ben hier niet om jouw vragen te beantwoorden , maar om daar waar mogelijk TS te helpen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: betrouwbaar thuiswerk

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic verzandde in off topic geruzie en een discussie over al dan niet on topic zijn. We hebben een aantal van deze berichten verwijderd. Gelieve vanaf hier weer gewoon verder te discussiëren, bij voorkeur over de wens van TS:
pina schreef:
antileugens schreef:Wat voor soort thuiswerk zoek je?
Inpakwerk, folders in zakken steken, kaarten vouwen ed
Ik werk 3 dagen in de week maar ik wil heel graag 's avonds en in het weekend 'bijklussen'.

Gesloten