LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SVB ellende AOW

Discussieer hier over pensioenregelingen, levensloopregelingen en aanverwante zaken.
Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

SVB ellende AOW

Ongelezen bericht door Hanscn »

Zit nu drie weken in de AOW en heb al vier (!) beschikkingen van de SVB binnen. Er worden voortdurend fouten door de SVB gemaakt, maar alleen in mijn nadeel. Hun beschikkingen zijn nauwelijks te begrijpen: er wordt naar geen enkele regeling verwezen als ze een regel toepassen en ook vermelden ze niet van welke gegevens ze uitgaan.
Daardoor zijn hun berekeningen niet te controleren: ze geven alleen maar de uitkomst van een onbekende berekening. Zelfs een aanslagbiljet IB is beter te lezen!
Van pure ellende nu maar een bezwaarschrift ingediend omdat SVB probeert de partnertoeslag op dubieuze gronden (het inkomen van mijn vrouw van12 maanden geleden was te hoog...) in te pikken.
SVB: echt een organisatie van de k-de categorie...

Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

Re: SVB ellende AOW

Ongelezen bericht door Hanscn »

SVB heeft bijzonder snel op mijn bezwaarschrift gereageerd en het geheel toegewezen: eind goed al goed.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: SVB ellende AOW

Ongelezen bericht door prem »

Hanscn schreef:SVB heeft bijzonder snel op mijn bezwaarschrift gereageerd en het geheel toegewezen: eind goed al goed.
Gelukkig maar, op 65 heb je het wel gehad met het dagelijks gezeur...geniet er van! Al is het maar voor de benzine en de borrel :) :)

Gesloten