LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitkering Oktober

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door livinggood »

Wie heeft er vandaag ook een uitkeringsspecificatie van het UWV gehad met minder uitkering, wel 300 euro minder dan de vorige maand en waarvoor Joost mag het weten dat staat er niet bij.
Ik mag hopen dat het weer één van de vele fouten van het UWV is. :mrgreen:


Of zou de tegemoetkoming van de vorige maand er weer af gehaald worden, je weet met het UWV maar nooit

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door manondoris »

nee,raar wat staat er in de brief dan?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door grun »

Misschien part-time wat bijgewerkt ofzo?

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb géén brief gehad, en het geld staat gewoon op mijn rekening.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door manondoris »

volgends mij wil ts alleen onrust stoken :? het is tenslotte weekend :roll:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door trebelski »

witte angora schreef:Ik heb géén brief gehad, en het geld staat gewoon op mijn rekening.
Het is weer weekend toch? :wink:

Slimmertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2011 18:51
Locatie: Banana

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door Slimmertje »

Ik heb helemaal geen uitkeringsspecificatie gehad :?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Slimmertje schreef:Ik heb helemaal geen uitkeringsspecificatie gehad :?
Dat is dan in lijn met het ontvangen bedrag

livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door livinggood »

Zat er maar een brief bij dan wist ik tenminste waar het voor was.

Ik werk inderdaad voor een aantal uur per week maar daar ik mijn uitkering ook naar.
Het geld is ook nog niet gestort.

Vreemd, vreemd.

Morgen gelijk maar eens bellen :oops:

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door grun »

In september kreeg iedereen die op 1 juli van dit jaar een WIA of Wajong uitkering had (of misschien zijn er nog wel meer uitkeringen maar dat weet ik niet) een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van 336 euro netto. Als TS exact dit bedrag tekort komt in oktober zou het daarmee te maken kunnen hebben, anders niet.

Een specificatie wordt niet iedere maand verstrekt maar alleen als het bedrag afwijkt van de vorige maand. Ik kan me voorstellen dat je vaker een specificatie krijgt als je part-time erbij werkt dan wanneer je dat niet doet.

livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door livinggood »

grun schreef:In september kreeg iedereen die op 1 juli van dit jaar een WIA of Wajong uitkering had (of misschien zijn er nog wel meer uitkeringen maar dat weet ik niet) een jaarlijkse tegemoetkoming in de kosten van 336 euro netto. Als TS exact dit bedrag tekort komt in oktober zou het daarmee te maken kunnen hebben, anders niet.

Een specificatie wordt niet iedere maand verstrekt maar alleen als het bedrag afwijkt van de vorige maand. Ik kan me voorstellen dat je vaker een specificatie krijgt als je part-time erbij werkt dan wanneer je dat niet doet.
Het bedrag is wel ongeveer gelijk maar dat gaan ze toch de maand er na er weer niet afhalen, ik ben nog steeds 100% arbeidsongeschikt.

Ik werk iedere maand het zelfde aantal uren en krijg ook (meestal)maar 3 x per
jaar een specificatie

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door grun »

vogels schreef:
Het geld is ook nog niet gestort.
Was gister ook pas de 22e.
Eigenlijk zou je het op de 23e moeten ontvangen, dat is dit jaar op een zondag (vandaag dus). Aangezien de banken dan gesloten zijn kreeg ik het vrijdag de 21e al. Maar misschien is dat verschillend per uitkeringstype. Zelf ben ik 100% afgekeurd en zit in de WIA.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is de 21e gestort, volgens de brief van het UWV, dus als de bank een beetje vlot meewerkt is het zeker wel mogelijk dat het zaterdags de 22ste al op de rekening staat. Bij mij is dat dus in ieder geval wel zo.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door witte angora »

vogels schreef:
witte angora schreef:Het is de 21e gestort, volgens de brief van het UWV, dus als de bank een beetje vlot meewerkt is het zeker wel mogelijk dat het zaterdags de 22ste al op de rekening staat. Bij mij is dat dus in ieder geval wel zo.
Maakt t uit? Je moet er alleen weer een paar dagen langer mee doen.
Nee, was een antwoord op grun die aangaf dat het de 23ste ontvangen zou moeten worden.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door grun »

witte angora schreef:Het is de 21e gestort, volgens de brief van het UWV, dus als de bank een beetje vlot meewerkt is het zeker wel mogelijk dat het zaterdags de 22ste al op de rekening staat. Bij mij is dat dus in ieder geval wel zo.
Dat zou kunnen, bij mijn bank zie ik nooit enige verandering in het saldo gedurende het weekend. Als er al iets verandert dan kan ik dat pas op maandag zien.

livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Re: Uitkering Oktober

Ongelezen bericht door livinggood »

Ik hing vanochtend om 08.00 gelijk aan de telefoon en!!

:o

een pak van mijn hart, één van de vele foutjes

Gesloten