LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een baas uit duizenden

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
geertsen
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jun 2006 15:52

een baas uit duizenden

Ongelezen bericht door geertsen »

Na 11 jaar als bedrijfsleider en met veel plezier in een groentezaak te Boxmeer gewerkt te hebben heb ik besloten om te vertrekken naar een andere baan (lees werkgever) baan is in principe het zelfde.
De reden is mijn baas: in al die jaren bv.nooit een felicitatie bij verjaardag,bij geboorte van dochter mijn baas gebeld dat ik wat later kwam ivm aangifte kind bij gemeente,zijn reactie was:als je er niet binnen een half uur in de winkel bent hoef je helemaal niet meer te komen mijn vrouw is ook altijd alleen bevallen.
vorig jaar ben ik getrouwd heb achteraf tot mijn spijt mijn baas een uitnodiging gestuurd hier is helemaal niet op gereageerd geen bloemetje of kaartje of bij mijn baas zo populair smsje .
In juli gesolliciteerd naar andere baan en waar ik per 1sept.kon beginnen.
Dit mijn baas willen mededelen geprobeerd telefonische contact te zoeken maar deze neemt niet op als ik bel,dan maar per sms en wat let direct sms terug "bedankt"meer niet de maand augustus uitgewerkt en niets meer van mijn baas gehoord ook de laatste dag niet dus gewoon naar huis en klaar.
Ik kan mijn voorstellen dat dit als een ongelooflijk verhaal klinkt.
Als er ooit een prijs oid.komt voor meest onbeschofte en asociale baas dan kan niet anders dat hij hem wint. :oops:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: een baas uit duizenden

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dat is dus zo'n baas die alleen aan zijn eigen denkt, ben blij dat je daar weg bent !

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: een baas uit duizenden

Ongelezen bericht door manondoris »

wat een l.l!!!! wees maar blij dat je er van af bent !

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: een baas uit duizenden

Ongelezen bericht door shaibah »

Ik maak uit je verhaal op dat je er met veel plezier hebt gewerkt.

Fijn voor je dat je een andere baas hebt gevonden, en wat je ex-baas betreft, dat is zijn karma.

Suc6 met je nieuwe uitdaging !!

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: een baas uit duizenden

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Hoe heb je dat 11 jaar uitgehouden ?

Hoop dat je nu beter treft, succes en veel plezier met de nieuwe baan gewenst.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: een baas uit duizenden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

geertsen schreef:bij geboorte van dochter mijn baas gebeld dat ik wat later kwam ivm aangifte kind bij gemeente,zijn reactie was:als je er niet binnen een half uur in de winkel bent hoef je helemaal niet meer te komen mijn vrouw is ook altijd alleen bevallen.
Je bent wel op de hoogte dat je als werknemer de dag van bevalling + de dag erna wettelijk recht hebt op bijzonder betaald verlof?

Gesloten