LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Bart4
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2007 15:50

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door Bart4 »

Bedankt voor jullie reacties.
Topics graag altijd apart op te reageren, dat is waar het om gaat.
En weetnietveel ziet het allemaal erg goed, dus graag deze respecteren!

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door A.niem »

Bart4 schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Topics graag altijd apart op te reageren, dat is waar het om gaat.
En weetnietveel ziet het allemaal erg goed, dus graag deze respecteren!
Heel toevallig is dat net het antwoord waar u op zat te wachten? En waarom mag de informatie uit de andere topics hier niet bij aangehaald worden? Hoe completer het antwoord des te beter zou het advies moeten zijn. (Ik zeg moeten, want het is hier natuurlijk een consumentenforum, en je weet natuurlijk niet of de persoon die antwoord hier ook daadwerkelijk verstand van heeft)

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door witte angora »

En degenen die het in de visie van bart niet zo goed zien, hoeven niet gerespecteerd te worden? :roll:

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door A.niem »

Het is wel apart dat Bart4, ondanks dat hij overvol met werk zit, tijd vindt op een vrijdagmiddag om hier te reageren.

Het lijkt mij dat hij de tijd die hij hier zit te spenderen aan vragen over salarisverhoging, extra werk accepteren, hoe functieschalen worden berekend en hoe je een gemeente moet aanpakken beter kan gebruiken aan werken. Als hij dat goed doet heeft hij misschien wel tijd voor het extra werk, wordt zijn werk beloond met een verhoging van de functieschaal (Er bij blijven staan Bart4, dan kun je zien hoe het werkt!) en uiteraard de zeer gewenste salarisverhoging. En dan hoeft hij ook de gemeente niet aan te klagen omdat de schade aan de auto zo wel betaald kan worden.

Its just a suggestion... :lol:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Bart4 schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Topics graag altijd apart op te reageren, dat is waar het om gaat.
En weetnietveel ziet het allemaal erg goed, dus graag deze respecteren!
Oké, dan wordt mijn antwoord: Je vraag is niet zomaar zonder meer met 'ja' of 'nee' te beantwoorden.

Matchstick74
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2006 00:06

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door Matchstick74 »

Het is eigenlijk heel simpel:

Als je vindt dat je te weinig verdient, krijg of neem je teveel.

Om meer te kunnen verdienen, zul je dus je werk beter moeten doen en er voor moeten zorgen dat anderen dit ook kunnen doen. :wink:

Een salaris hoort namelijk passend te zijn bij de functie en hoe je die zelf invult. :idea:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

A.niem schreef:Het is wel apart dat Bart4, ondanks dat hij overvol met werk zit, tijd vindt op een vrijdagmiddag om hier te reageren.
Wel eens van Het Nieuwe Werken gehoord? Wellicht dat dat bij Bart4 ook mogelijk is. En dan is er niks mis mee om op vrijdagmiddag te reageren. Net zoals ik nu kan reageren terwijl ik genoeg werk heb. Maar dat doe ik op tijden dat het mij uitkomt.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door tenormin »

GJvdZ schreef:
A.niem schreef:Het is wel apart dat Bart4, ondanks dat hij overvol met werk zit, tijd vindt op een vrijdagmiddag om hier te reageren.
Wel eens van Het Nieuwe Werken gehoord? Wellicht dat dat bij Bart4 ook mogelijk is. En dan is er niks mis mee om op vrijdagmiddag te reageren. Net zoals ik nu kan reageren terwijl ik genoeg werk heb. Maar dat doe ik op tijden dat het mij uitkomt.
Nog (bijna) nooit met een statement als boven zo eens geweest. 's-Avonds werken is n.l. een heel prettige optie. Of welke andere tijd dan ook.

Matchstick74
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2006 00:06

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door Matchstick74 »

Het nieuwe werken is leuk voor als je geen (kantoor-)baan hebt. Lekker je eigen tijd indelen en niemand die je op de vingers kijkt. :twisted:

Zo lang je dan geen toeslag vraagt voor de uren die je 's'-avonds maakt voor werk wat je in principe overdag kunt doen en alle uren kunt verantwoorden, heb ik er geen problemen mee. :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door tenormin »

Tennis-Einstein schreef:als je graag steuntrekker wil worden moet je zeker loonsverhoging eisen :D
Je bent te vroeg vrijgelaten. Enkelbandje om?

Matchstick74
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2006 00:06

Re: Is het slim om salarisverhoging te vragen in deze tijd?

Ongelezen bericht door Matchstick74 »

Tennis-Einstein schreef:als je graag steuntrekker wil worden moet je zeker loonsverhoging eisen :D
Zelfs als je een steunduwer bent. Je vraagt dan gewoon om het loon van iemand anders. :mrgreen:

Bedenk wel dat als je de salarisverhoging krijgt, je er ook extra lasten krijgt en dan bedoel ik niet alleen die van jezelf. :idea:

Gesloten