LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nationale nederlanden: weer uitstel

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
graaier
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:13

Nationale nederlanden: weer uitstel

Ongelezen bericht door graaier »

Best Forum,

Net als veel andere klanten van NN heb ik te horen gekregen dat verdere info over compensatie weeeeeer langer gaat duren.In plaats van eind 2010 wordt het "in de loop van 2011". In de brief die daar over gestuurd werd stond bovendien dat dit geen invloed heeft op de hoogte van de compensatie. Dat kun je dus alleen maar zeggen als je al weet hoe hoog die is, maar dat wordt dan weer niet gezegd...het gaat weer van kwaad tot erger.

Dus de telefoon maar weer gepakt. Nummer gebeld op de bief en gevraagd naar Dhr Muetstege, die had de brief tenslotte ook gestuurd. OOOOoO die is niet beschikbaar, "dat is onze directuer...". Toen gevraagd bij wie ik mijn beklag kon doen. "Dat kan bij mij meneer, en ik zal uw klacht behandelen. Ik kan echter niets voor u doen". En dat graait maar lekker verder.

Ik heb lang nagedacht over beeindigen van de polis en heb ook nu navaag gedaan. In plaats van een direct antwoord wordt er eerst gevraagd waarom ik de polis zou willen beeindigen. O nee grote god, wat zijn dit voor mensen.........

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Nationale nederlanden: weer uitstel

Ongelezen bericht door lostlovey »

Een dergelijke brief heb ik ook ontvangen, van de SNS. Bij mij noemen ze helemaal geen termijn maar houden het op "later".

Ik maak me er verder niet druk om, helemaal omdat de eerste alinea stelt dat ik een of meer beleggingsverzekeringen had waarvoor mogelijk een compensatieregeling geldt. Ik weet dus helemaal niet of er iets wordt gecompenseerd en informatie opvragen heeft geen zin want ze weten nog niets.

Hou niet zo van dode mussen dus ik ga er gewoon van uit dat ik niets krijg, geeft toch wel rust :wink: .

kovi
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jun 2009 09:35

Re: Nationale nederlanden: weer uitstel

Ongelezen bericht door kovi »

Alle informatie omtrent de compesatie regelingen worden door alle firma,s die woekerpolissen hebben verkocht op de lange baan geschoven reden is voor mij duidelijk.
De bedragen die geboden worden als compesatie door deze oplichters zijn te verwaarlozen en men is toch wel bevreesd voor enige opschudding na het bekend worden van deze bedragen.

NN heeft daarom ook een nieuwe slogan omdat wij open en bescheiden zijn, de klant centraal staat en wat er ook gebeurt oplichten blijven wij zonder schroom doen. :twisted:

Vivian Kooi

kovi
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jun 2009 09:35

Re: Nationale nederlanden: weer uitstel

Ongelezen bericht door kovi »

Per abuis de verkeerde slogan gebruikt want Nationale Nederlanden heeft zich duidelijk bekeerd na de woekerpolis praktijken en toont duidelijk berouw.
Tijdens het lezen moet u wel een zakdoek bij de hand houden

Dit is voor het Nederland van nu. Het Nederland van de nieuwe onzekerheden. Het Nederland dat vertrouwde op grote financiele instellingen, maar teleurgesteld is. Voor dit Nederland is er een verzekeraar

Voor mij duidelijk geen Nationale Nederlanden meer of adviseurs die hierin mee doen.

Vivia Kooi

snuf13
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:57

Re: Nationale nederlanden: weer uitstel

Ongelezen bericht door snuf13 »

Ik heb ook te horen gekregen van Nationale Nederlanden dat ik in oktober j.l. bericht zou krijgen, maar mooi niet gehad.
Ook geen brief ontvangen zoals anderen wel hebben gehad, dat het op een later moment zou plaats vinden.
Dus Nationale nederlanden is waardeloos en zal altijd waardeloos blijven.

M. van Rossum
Berichten: 1220
Lid geworden op: 05 dec 2009 15:30

Re: Nationale nederlanden: weer uitstel

Ongelezen bericht door M. van Rossum »

snuf13 schreef:Ik heb ook te horen gekregen van Nationale Nederlanden dat ik in oktober j.l. bericht zou krijgen, maar mooi niet gehad.
Ook geen brief ontvangen zoals anderen wel hebben gehad, dat het op een later moment zou plaats vinden.
Dus Nationale nederlanden is waardeloos en zal altijd waardeloos blijven.
Ja, maar inmiddels is er perspectief op "actie".
Zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 7#p1102337
en
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 66&t=90051

Gesloten