LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met bestelling bij Beukenhaag.nl

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Beukenhaag2018
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2018 18:42

Ervaring met bestelling bij Beukenhaag.nl

Ongelezen bericht door Beukenhaag2018 »

Ik heb bij beukenhaag.nl uit Waddinxveen beukenhaag besteld.5.5. Zou het krijgen 8.5. Niet. Ze antwoorden niet telefoon, bij klantenservice, bellen niet terug en via mail ook geen reactie. Ik heb bestelling betaald via ideal. Paar jaar geleden ook besteld beuken via deze bedrijf en alles ging toen prima.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mei 2018 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ervaring met bestelling bij Beukenhaag.nl

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Beukenhaag2018 schreef:Ik heb bij beukenhaag.nl uit Waddinxveen beukenhaag besteld.5.5. Zou het krijgen 8.5. Niet. Ze antwoorden niet telefoon, bij klantenservice, bellen niet terug en via mail ook geen reactie. Ik heb bestelling betaald via ideal. Paar jaar geleden ook besteld beuken via deze bedrijf en alles ging toen prima.
Dat is geen goed teken. Bij een bestelling kan er altijd wat mis gaan maar als verkopers niet reageren dan kan dat een indicatie zijn dat het bedrijf in zwaar weer zit. Hopelijk valt het mee en wordt het snel opgelost.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Ervaring met bestelling bij Beukenhaag.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Heb je een beukenhaag per Internet besteld en betaald.? Ik zou dat niet durven. Dit is eigenlijk al te laat om te planten. Probeer op alle mogelijke manieren ze te bereiken. Stuur een aangetekende brief en verlang binnen 14 dagen het geld retour anders volgt incasso via een incassobureau. Daarna blijft een rechtsgang over.

Gesloten