LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CameraRoyaal pakket van Feenstra of alternatief?

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Katarina001
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2017 13:49

CameraRoyaal pakket van Feenstra of alternatief?

Ongelezen bericht door Katarina001 »

Ik zit eraan te denken om het CameraRoyaal pakket van Feenstra aan te schaffen.

https://www.feenstra.com/shop/huisbevei ... 1698=63075

Heeft iemand hier al ervaring mee? Of andere suggesties van soortgelijke camera pakketten?

Hoor het graag!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: CameraRoyaal pakket van Feenstra of alternatief?

Ongelezen bericht door sjohie »

Katarina001 schreef:Ik zit eraan te denken om het CameraRoyaal pakket van Feenstra aan te schaffen.

https://www.feenstra.com/shop/huisbevei ... 1698=63075

Heeft iemand hier al ervaring mee? Of andere suggesties van soortgelijke camera pakketten?

Hoor het graag!
Ik dacht even "da's goedkoop" maar toen zag ik dat dat 36,50 per maand is. :shock: Een setje van 2 (720p dus HD-ready) camera's met recorder zie ik op tweakers voor zo'n 400 euro staan, en dit is zo te zien een tweejarig contract. Da's dus 24x36,50 = 875 euro, dan kan ik ook wel een "gratis" installatie erbij aan bieden.

Nou ben ik niet zo thuis in deze markt, maar voor dat soort bedragen kan je met NEST spul ook een leuk systeem optuigen volgens mij. Ook lees ik bij Feenstra niet of het systeem ook eigendom van je wordt, of dat je het in bruikleen krijgt gedurende de looptijd?

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: CameraRoyaal pakket van Feenstra of alternatief?

Ongelezen bericht door Spacestar »

Erg duur, ik zou zeggen niet doen!!
Tja, je moet een beetje handig zijn om die dingen op te hangen.
Misschien met behulp van een handige buurman of familielid??
Zo'n 2 camera set met recorder kost een paar? honderd euro maar is dan wel eigendom.
Er zijn verschillende merken (Bijv. SAB Rotterdam is degelijk en een prima service...)

Gesloten