LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Ongelezen bericht door Moneyman »

chris1963 schreef:
17 apr 2020 15:30
Het valt mij op, dat ik in dit forum een probleem naar voren heb gebracht en dat daar door de zgn beste stuurlui aan wal volop gereageerd wordt met zelfs allerlei meningen, oordelen en futiliteiten over bv namen, buren, merken etc terwijl inmiddels overduidelijk is bewezen, dat dit hek niet voldoet aan wat ons is verteld, door iemand die al meer dan 20 jaar ervaring heeft met dit houtsoort.
Tsja, als jij te weinig informatie geeft en vragen ontwijkt, is het bovenstaande het resultaat. Wat verwacht je dan van een forum?

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Ongelezen bericht door juliomariner »

Goh laat ik nu ook 20 jaar in houten omheining te zitten. Laat ik nu ook hebben aangegeven dat naar mijn mening die plank niet kan met zo'n scheur. Laat u ook niets met mijn opmerking doen dat de gestelde levensduur dat het tuincentrum nooit gehaald wordt met Douglas. Ik had dus allang een privebericht van u verwacht met de vraag of ik deze stelling kon bewijzen en eventueel op papier wil zetten. Tja

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Aan jouw info heb ik het meeste gehad juliomariner en ik zit net op dit forum en weet dus niet hoe dit allemaal werkt..ook niet met de foto`s maar jouw info was top! Had ik veel aan.

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Ik heb NOOIT vragen ontweken, maar hou niet van vooroordelen en daar ga ik idd niet op in!

chris1963
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2010 14:07

Re: Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Ongelezen bericht door chris1963 »

Ik heb voor alle duidelijkheid een jurist in handen genomen en omdat we het met 4 buren hebben gekocht en het niet op mijn naam is gekocht, moet degene de zaak aanhangig maken, maar helaas is dit een man op leeftijd en heeft geen zin meer in `strijd`en heeft dus cadeaubonnen twv 450 euro geaccepteerd. Persoonlijk had ik verder willen gaan want de schade is groter, maar helaas hier eindigt het en uit principe heb ik de bonnen, die dan uiteindelijk weer bij hem terugkomen in de zaak niet geaccepteerd!

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hek is totale miskoop, tuincentrum geeft niet thuis!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat een raar adviesaanvraag die jurist. Jij kunt hen gewoon dagvaarden en bent niet gebonden aan de keuze van één van de vier kopers.

Gesloten